Bevételi vetésforgó |
2010. szeptember 15. szerda, 03:00 |
Ki mint vet, úgy arat – tartja a mondás, és ez hatványozottan igaz a marketingben. Minél több magot hint el, és minél inkább odafigyel a termőtalaj kiválasztására, annál biztosabb lehet benne, hogy szárba szökken a befektetett energia, és bevétel, profit lesz az eredmény. Nem török Bálint gazda babérjaira – de hogy válassza meg a megfelelő utakat az új vevőkhöz?
Marketing vetőmagAz üzenet, amit kommunikál a piacnak, legalább annyira fontos, mint ültetésnél a mag minősége. Ha csak odatesz valamit, -majd csak lesz rá reakció- messze nem ér el annyi eredményt, mint ha kutatja a piacot (de legalábbis átnézi a statisztikákat), kielemzi az eredményeket, és azok alapján hoz döntéseket. Egy eredményes üzenethez ismerni kell, mire „ugranak” a potenciális ügyfelek, és mi az, amire akkor sem reagálnának, ha az lenne az egyetlen reklám a Földön. Értékesítési táptalajJó időben lenni a jó helyen, mindössze ennyi kell a bevételhez. Persze ennél nagyobb közhelyet keresve sem tudnánk találni, a lényeget mégis kifejezi: hol éri el potenciális ügyfeleit? Mit, hol néznek meg? Kinek a tanácsára hallgatnak? Ez ismét csak kutatást, utánajárást és elemzést igényel – ami bár lehet, hogy nem a legizgalmasabb része az értékesítési és marketing munkának, mégis a siker kulcsa. Illetve érdemes váltogatni a csatornákat, igazi vetésforgóként kezelve az egyes utakat az ügyfelekhez. Akkor gazdaságos a marketing és az értékesítés, ha a jó gazda szemével nézi. A sikeres vállalkozás alapjait bátran el lehet lesni más sikeres ágazatokból, számos jó példát lehet látni pl. a mezőgazdaságban is, hogy kezelje üzleti ügyeit. Amit érdemes, válogasson ki, és használja! Németh Zoltán
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..