Ön brand a környezetében? |
2010. július 08. csütörtök, 04:20 |
Tonk Emillel, a marketing és értékesítés témájának egyik legismertebb és legsikeresebb hazai előadójával beszélgettem, és mesélt arról, mennyire tudatosan építenek brandet a hazai vállalkozások. El is gondolkoztatott: Ön meg tudná mondani, milyen körben, mennyire erős brand cége?
Mi van a fejekben?Egy átlagos vállalkozás – tisztelet a kivételnek – szinte minden erejét felemészti, hogy legálisan működve elegendő bevételre tegyen szert, elégedettek legyenek vevői, és fejlődni tudjon. De amikor egy cégvezetőt megkérdezünk, hogy milyen körben ismerik őt és cégét, és mi az első mondat, ami cégéről a potenciális új vevők eszébe jut, bizony nehezen kapunk válaszokat. A legtöbb reakció az, amit Ő mond a cégéről, és nem az, amit az ügyfelek mondanak róluk! Pl. az „1995 óta működő csőszerelő családi vállalkozás” egészen biztosan NEM egy vevő megfogalmazása a beszállítóra, aki kiépítette a csöveket a beruházás során. Teljesen mindegy, hogy egy ingyenes cégjegyzéket, vagy egy üzleti közösségi portált használunk, de érdemes csinálni egy felmérést arról, mit gondolnak a vevők rólunk, illetve hogy keres a piac olyan szolgáltatásokat, amelyeket egyébként mi tudunk adni. FIGYELEM: a hideghívás réme fenyeget mindenkit, aki erre vállalkozik, érdemes felkészülni előtte! MárkázásPedig ahhoz, hogy márkaként, értékként, jól azonosítható szereplőként tekintsenek ránk, nem kell sok minden. Pár alapvető lépésen keresztül vezet az út: - legyen standarden lefektetve házon belül minden ügyfélhez kapcsolódó folyamat, hogy mindenki pontosan ezeket hajtsa végre, amikor az ügyfeleket kiszolgálják - az ügyfelek kapjanak egy extra magas (főleg a piachoz képest bőséges) szolgáltatási minőséget mindig, mindenkitől, függetlenül attól, hogy épp az illetékessel, vagy helyettesével találkoznak - tudatosítsa is mindezt piacában egy szlogennel, amit egységesen kommunikál levelein, minden kommunikációjában - ez a szlogen fejezze ki (ezért kell a felmérés) mindazt, ahogy az ügyfelek gondolkodnak, keresnek az Ön témájában! - kitartóan és pontosan annak a célcsoportnak kommunikáljon, akiket kiválasztott magának, és akik a kommunikációkban magukra ismernek, pl „a szolnoki virágkereskedések”, a „nyugdíjas rendőrök”, stb stb. Ezzel a pár egyszerű lépéssel egy dolgot biztosan elér: célpiaca pontosan tudni fogja Önről, kicsoda és miben számíthat Önre, valamint referenciái révén jó híréről ismerik majd meg. Mindez pedig egy szóval jellemezhető: ez a BRAND.
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nyugati kényelem keleten…
- Ami ingyen van, mindig drága
- A magyar cégekhez kötődünk leginkább
- Megdöbbentő ingyen reklám
- Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett?
- A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak
- A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét
- A férfi, a nő és az átlag
- Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit
- Nyitott Pince Napok a Fesztiválok Évében
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..