Hogy ne csak az ár számítson (?) |
2010. november 17. szerda, 03:00 |
„Ez drága”, „Ezt nem engedhetjük meg magunknak”, „Majd később térjünk vissza rá” – pár mondat, amit egy értékesítő nem szívesen hall potenciális új vevőtől (de meglévő ügyféltől sem). Főleg, ha ő tisztában van terméke / szolgáltatása valódi előnyeivel, esetleg még azt is látja, hogy az ügyfélnek ténylegesen erre a megoldásra lenne szüksége. Hogy tudja ezt a helyzetet eleve elkerülni egy üzleti partner kereséssel, bevételteremtéssel foglalkozó személy? Marketing vs. semmi…A közelmúltban hallottam ezt a történetet egy adatbázis-értékesítő cégtől: megkereste őket egy potenciális partner, aki adatbázist szeretett volna vásárolni. A kapott árat soknak találta, nem kívánt adatbázist venni. Erre az értékesítő felajánlott neki egy teljesen más lehetőséget, hogy az ő célcsoportjának szóló tematikus hírlevélben biztosítanak neki egy kedvezményes megjelenést – gyakorlatilag fillérekért. Az ajánlat elküldése után rövidesen jött a válasz: „nem kérjük a hírlevél megjelenést – mivel az drága lett volna”… Így aztán túl azon, hogy teljesen félreértették az ajánlatot, egyáltalán nem jelentek meg semmilyen formában, egyvalamit biztosan elkerülve: nem lett üzletük egyáltalán. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..