English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Vezetői túlélőcsomag
Cégorvoslás a gyakorlatban Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 23. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: CégorvoslásTámad egy csodálatos üzleti ötletünk. Egy terv, amivel többet kereshetnénk, vagy ami megoldana egy csomó problémát. Egy fergetes. És hónapokkal később azon tűnödünk, hogy mi történt ezzel a csodálatos ötlettel. Semmi különös nem történt, csak senki nem dolgozott – folyamatosan, hétről hétre – az ötlet megvalósításán. Ez nem feltétlenül kritika. A terveket azért nem váltják valóra, mert a vezető és csapata annyira túlterhelt, hogy nem áll módjukban az új terveket kivitelezni.

Bővebben...
 
Merre tart a cége? Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 19. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Piaci trendek és visszavonulásokEgyik ügyfelemmel találkoztam és beszélgettem, és ő fogalmazta meg úgy: a válság, és a piaci körülmények hatására úgy döntöttek a tulajdonostársaival, hogy elkormányozzák a céget onnan, ahol 10 éve dolgoznak. Sokunknak nehéz döntés lenne, és nem is mindenki merné meglépni, pedig egy új piac új vevőket, bevételt és profitot hozhat.

Bővebben...
 
A pozitív hírverés üzleti hatásai Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 16. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Pozitív hírverés az üzleti életbenMindenki szereti, vagy szeretné elmondani magáról: annyi megkeresésem van ajánlásokból, hogy nem is kell új vevők után kutatnom… De a három életbevágó lépés ahhoz, hogy ez bekövetkezzen?

Bővebben...
 
Támadunk! Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 13. péntek, 03:00

Lépséelőny/Cégvezetés: Amikor mindenki ajánlásokat gyűjt a cégnekKét lehetséges stratégia van, ha nem akar eléggé pörögni az üzlet, vagy ha szezonálisan jönnek csak a bevételek. Az egyik: meghúzni a nadrágszíjat, csak annyi emberrel dolgozni, amennyivel muszáj, és minimalizálni a kiadásokat. Nézzük inkább a másikat, ami bevételt, és profitot hozhat Önnek is!

Bővebben...
 
Vevők, merre vagytok? Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 09. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Vevőkeresés válaszútHasonló című könyvében Lee Iacocca az amerikai gazdaság nehézségeit, és valódi, karizmatikus vezetők hiányát feszegeti. Tesz viszont jó pár érdekes és tanulságos megjegyzést a kereskedelemre, az értékesítésre, a bevétel- és profitszerzésre vonatkozóan is, amik egy mai magyar kisvállalkozónak is rendkívül hasznosak.

Bővebben...
 
Körmenet és az üzlet Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 04. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Mi a siker titka?A gazdaság szereplői, a cégvezetők pontosan tudják, mennyit számít a cég túlélésében, a bevétel eléréséért vívott csatában, hogy a csapat összetartson, stabil legyen. Rutinos és sikeres vállalkozók azzal is tisztában vannak, hogy van még egy kulcs tényező: a kijelölt úton végig kell menni, nem szabad minden kecsegtető szellőnek hagyni, hogy eltérítse a hajót eredeti útirányától. Ahogy egy felvonulás során nem kezd új és új énekbe a menet, csak mert valaki bekiabál a nézők közül, úgy kell a vezetőnek is megtartani az irányt minden „visszautasíthatatlan jó üzlet” dacára.

Bővebben...
 
Mikor érdemes abbahagyni az üzleti kapcsolatépítést? Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 02. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Medidg építsünk üzleti kapcsolatokat?Előfordul az üzletben, hogy az ember már bedolgozta magát egy piacra, körülvette magát ajánlókkal, üzleti nagykövetekkel, kialakultak a kapcsolatai – aztán közben előrehalad a cége, és más piacok válnak relevánssá számára.
Ha a networkinget egy általánosan felépített terv keretében végzi, akkor pontosan tudni fogja, mikor hagyja ott az adott üzleti kapcsolatait, és kezdjen újak építésébe máshol. Tapasztalatom szerint a legtöbben azért váltanak túl korán, mert rossz okokat határoznak meg. Valójában ki sem dolgozták a kezdetnél, miért éppen ezekkel az emberekkel építsenek kapcsolatot, és ezért építik le ezeket!

Bővebben...
 
A hívott szám átmenetileg nem elérhető Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 02. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: A hívott szám átmenetileg nem kapcsolhatóEgy üzletemberről elvileg sokat elárul, hogy viselkedik a meglévő partnereivel: csak arra törekszik, hogy új vevői, új ügyfelei legyenek, és elhanyagolja a felvett kapcsolatokat, vagy tartósnak gondolja az üzleti partnerkeresést?

Bővebben...
 
Vigyázz, kész, rajt! Nyomtatás E-mail
2010. július 30. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Induló vállalkozások startvonala Sok cég tulajdonosai fiatal vállalkozók.Üzleti kapcsolataik jelentős részét olyan cégek alkotják, melyekkel az interneten megtalálható cégadatbázis információi segítségével vették fel a kapcsolatot. Sokan közülük induló vállalkozások, melyek hasonló nehézségekkel küzdenek. A mai magyar piacon nagyon nehezen boldogulnak a fiatal vállalkozók.

Bővebben...
 
Fiatalok és a vállalkozás Nyomtatás E-mail
2010. július 29. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Kezdeti lépések fiatal vállalkozóknakMilyen vállalkozást érdemes egy fiatal pályakezdőnek indítania, és milyen lépéseken kell keresztül menni hogy ez megvalósuljon?

Bővebben...
 
Ha késik a bevétel Nyomtatás E-mail
2010. július 28. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Mit tegyünk, ha késik a bevétel?Mi a teendő, ha a jól megtalált új vevő leadja a megrendelést, mi teljesítjük a saját oldalunkat, mégis nemhogy a profit, de a bevétel is elmarad? Hol tudna javítani azon egy átlagos vállalkozás, ha tartoznak neki?

Bővebben...
 
Üzlet a telefonban - profit az információból Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: A teelfon, mitn munakeszközA telefon hasznos üzleti eszköz. Nem egyszerűen kommunikációs szerkezet és reklám lehetőség, hanem alapos és precíz marketing „munkatárs”. Komoly értékként kell kezelni a telefon segítségével gyűjtött információkat.
A törvények szellemében, csak akkor rögzíthetünk adatokat, ha arra előzetesen engedélyt kapunk a címzettektől, jelen esetben a telefonvonal másik végén lévőktől. Ennek két módja van.

Bővebben...
 
Mit tegyen a névjegykártyákkal, amelyeket gyűjtött az idők során? Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Névjegykártyák összesítéseEgy ismerősöm elmesélte, mennyire sikeres volt számára, amikor az idők során összegyűjtött névjegyeket rendezgette. Négy csoportba osztotta ezeket a névkártyákat, majd az Outlook-ban (ezt használja) megcsinálta ezt a 4 kategóriát. Minden partnert, az összes adatukkal felvezette az Outlook Címjegyzékbe, majd minden így felvitt kontaktot az előre megadott kategóriákba rendezett el. Ez azt jelenti, hogy mostantól kezdve jóval hatékonyabban tudja menedzselni a kommunikációkat ezekkel a partnerekkel. Egyúttal egy pillantásra átlátja, kire szükséges fókuszálnia az üzleti kapcsolatépítésben.

Bővebben...
 
Jobb, ha az állam nem én vagyok Nyomtatás E-mail
2010. július 19. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Állami cég és magáncégSoha nem volt kétségem felőle, hogy a magántulajdonban működő vállalkozások – mivel rá vannak kényszerítve – összehasonlíthatatlanul hatékonyabbak, mint az állami cégek vagy a közintézmények (tisztelet a kivételnek). Mai tapasztalataim csokorba gyűjtötték mindazokat a pontokat, amikre magánvállalkozóként is érdemes figyelni, nehogy „elállamiasodjon” a cég!

Bővebben...
 
Hogy ne legyünk öreg szarvasok az üzleti életben? Nyomtatás E-mail
2010. július 15. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: KKV és az eladásAhol egy bölény van, több is akad – szól az ősi indián közmondás, ami kicsit rokon az ismert viccel, amikor a fiatal, a középkorú, és az öreg szarvas figyeli a dombtetőről a völgyben iszogató nőstény szarvasokat. De vajon az üzleti életben elég az a hozzáállás, hogy „majd feljön, amelyik akar valamit”?

Bővebben...
 
Így is lehet Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 05:33

Lépéselőny/Cégvezetés: Barátság és jó modor az üzleti életbenSokszor hallom, hogy Magyarországon csak kapcsolatokkal lehet előrébb jutni, csak a kapcsolatokon múlik minden. Érdekes módon ezt még soha nem hallottam olyan embertől, aki tudott üzleti kapcsolatokat építeni, aki jó barátságban volt az emberekkel. Mi az ő titkuk?

Bővebben...
 
Célkitűzés és munkaterv készítés Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: CélkitűzésEgy jó üzleti és marketing stratégia elengedhetetlen vállalkozásunk számára.
Sokak szerint a „majd csak lesz valahogy” gondolkodás elég, hiszen az elmélet szerint keményen dolgozunk, reklámozunk, ügyfelezünk, ezáltal bevételeink növekednek és profitot is termelünk.
Ez mind szépen hangzik, viszont ha nincsenek pontos céljaink, nincs stratégiánk, a kemény munka hosszútávon higgyék el, önmagában nem visz minket előre.

Bővebben...
 
Tényleg jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok? Nyomtatás E-mail
2010. július 13. kedd, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: KamatTegyük fel, hogy valaki tartozik nekünk 1 millió forinttal. Mi a jobb? Ha ma adja meg az 1 millió forintot, vagy ha 1 év múlva? A többség biztos arra szavazna, hogy az a jobb, ha ma adja meg. A miértre egyszerű a válasz: a kamatok miatt.

Bővebben...
 
Az okos vállalkozó, aki mindig visszaforgatja bevételeinek nagy részét a vállalkozásába Nyomtatás E-mail
2010. július 09. péntek, 04:28

Lépéselőny/cégvezetés: Hosszútávú befektetésIsmertem egy embert, aki történetesen egykori főnököm volt.
Annak idején havi körül-belül 2-2,5 millió forintos havi profittal rendelkezett vállalkozóként és egy Budapest külső területén lévő panelrengeteg közepén lakott feleségével, egy másfél szobás lakásban. Volt egy másfélmillió forintot érő autója, bevételei pedig stabilak voltak már jópár éve.

Bővebben...
 
Egy vállalkozni vágyó személy első teendői Nyomtatás E-mail
2010. július 08. csütörtök, 04:31

Lépéselőny/Cégvezetés: Egyéni vállalkozóHa elegünk van az alkalmazotti jogviszonyból és unjuk már a monoton, napi átlagosan nyolc órán át tartó robotolást, kiléphetünk az előre nem vivő mókuskerékből és megalapíthatjuk vállalkozásunkat.
Nyílván mindenkinek akadnak ötletei, tervei, céljai. El kell döntenünk miben vagyunk a legjobbak, mihez értünk és ha ez mind megvan, belevághatunk a technikai részletekbe.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Következő > Utolsó >>

38. oldal / 62

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Breza 1998 KKft.
Brezamóczi Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bock Borászat Kft.
Szabó Ágnes

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Fa-Família Bt.
Rácz Lászlóné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Prage Bt.
Bors István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.