English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Vállalkozásfejlesztés
Mikor érdemes abbahagyni az üzleti kapcsolatépítést? Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 02. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Medidg építsünk üzleti kapcsolatokat?Előfordul az üzletben, hogy az ember már bedolgozta magát egy piacra, körülvette magát ajánlókkal, üzleti nagykövetekkel, kialakultak a kapcsolatai – aztán közben előrehalad a cége, és más piacok válnak relevánssá számára.
Ha a networkinget egy általánosan felépített terv keretében végzi, akkor pontosan tudni fogja, mikor hagyja ott az adott üzleti kapcsolatait, és kezdjen újak építésébe máshol. Tapasztalatom szerint a legtöbben azért váltanak túl korán, mert rossz okokat határoznak meg. Valójában ki sem dolgozták a kezdetnél, miért éppen ezekkel az emberekkel építsenek kapcsolatot, és ezért építik le ezeket!

Bővebben...
 
Vigyázz, kész, rajt! Nyomtatás E-mail
2010. július 30. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Induló vállalkozások startvonala Sok cég tulajdonosai fiatal vállalkozók.Üzleti kapcsolataik jelentős részét olyan cégek alkotják, melyekkel az interneten megtalálható cégadatbázis információi segítségével vették fel a kapcsolatot. Sokan közülük induló vállalkozások, melyek hasonló nehézségekkel küzdenek. A mai magyar piacon nagyon nehezen boldogulnak a fiatal vállalkozók.

Bővebben...
 
Fiatalok és a vállalkozás Nyomtatás E-mail
2010. július 29. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Kezdeti lépések fiatal vállalkozóknakMilyen vállalkozást érdemes egy fiatal pályakezdőnek indítania, és milyen lépéseken kell keresztül menni hogy ez megvalósuljon?

Bővebben...
 
Üzlet a telefonban - profit az információból Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: A teelfon, mitn munakeszközA telefon hasznos üzleti eszköz. Nem egyszerűen kommunikációs szerkezet és reklám lehetőség, hanem alapos és precíz marketing „munkatárs”. Komoly értékként kell kezelni a telefon segítségével gyűjtött információkat.
A törvények szellemében, csak akkor rögzíthetünk adatokat, ha arra előzetesen engedélyt kapunk a címzettektől, jelen esetben a telefonvonal másik végén lévőktől. Ennek két módja van.

Bővebben...
 
Mit tegyen a névjegykártyákkal, amelyeket gyűjtött az idők során? Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Névjegykártyák összesítéseEgy ismerősöm elmesélte, mennyire sikeres volt számára, amikor az idők során összegyűjtött névjegyeket rendezgette. Négy csoportba osztotta ezeket a névkártyákat, majd az Outlook-ban (ezt használja) megcsinálta ezt a 4 kategóriát. Minden partnert, az összes adatukkal felvezette az Outlook Címjegyzékbe, majd minden így felvitt kontaktot az előre megadott kategóriákba rendezett el. Ez azt jelenti, hogy mostantól kezdve jóval hatékonyabban tudja menedzselni a kommunikációkat ezekkel a partnerekkel. Egyúttal egy pillantásra átlátja, kire szükséges fókuszálnia az üzleti kapcsolatépítésben.

Bővebben...
 
Hogy ne legyünk öreg szarvasok az üzleti életben? Nyomtatás E-mail
2010. július 15. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: KKV és az eladásAhol egy bölény van, több is akad – szól az ősi indián közmondás, ami kicsit rokon az ismert viccel, amikor a fiatal, a középkorú, és az öreg szarvas figyeli a dombtetőről a völgyben iszogató nőstény szarvasokat. De vajon az üzleti életben elég az a hozzáállás, hogy „majd feljön, amelyik akar valamit”?

Bővebben...
 
Célkitűzés és munkaterv készítés Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: CélkitűzésEgy jó üzleti és marketing stratégia elengedhetetlen vállalkozásunk számára.
Sokak szerint a „majd csak lesz valahogy” gondolkodás elég, hiszen az elmélet szerint keményen dolgozunk, reklámozunk, ügyfelezünk, ezáltal bevételeink növekednek és profitot is termelünk.
Ez mind szépen hangzik, viszont ha nincsenek pontos céljaink, nincs stratégiánk, a kemény munka hosszútávon higgyék el, önmagában nem visz minket előre.

Bővebben...
 
Az okos vállalkozó, aki mindig visszaforgatja bevételeinek nagy részét a vállalkozásába Nyomtatás E-mail
2010. július 09. péntek, 04:28

Lépéselőny/cégvezetés: Hosszútávú befektetésIsmertem egy embert, aki történetesen egykori főnököm volt.
Annak idején havi körül-belül 2-2,5 millió forintos havi profittal rendelkezett vállalkozóként és egy Budapest külső területén lévő panelrengeteg közepén lakott feleségével, egy másfél szobás lakásban. Volt egy másfélmillió forintot érő autója, bevételei pedig stabilak voltak már jópár éve.

Bővebben...
 
Vállalkozik, vagy vállalkozást épít? Nyomtatás E-mail
2010. június 28. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Vállalkozást építeniBeszélgettem pár emberrel múlt héten, és megkérdeztem tőlük, hogy érzik: vállalkoznak, vagy vállalkozást építenek? Elmesélték, hogy akkor kezdtek vállalkozást és kapcsolatokat építeni, amikor kikerültek a nagyvállalati környezetből, ahol addig dolgoztak.

Bővebben...
 
Mit meg nem tesz… Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Cégveeztés : Rendet tenni... az ember azért, hogy vállalkozása stabil maradjon, a pénzt hozza, és ne vigye, hogy eltartsa azokat a családokat, akik munkájukkal támogatják a céget... Egyik Tagunkkal beszélgettem tegnap, és mondta a tipikus hazai kisvállalkozásokra jellemző szituációt: hónapról-hónapra küzdenek, hogy fennmaradjanak és fejlődni tudjanak, és elég lenne egyetlen "hibás" hónap, és lehúzhatnák a rolót. El is gondolkoztam, hogy tudják ezt megcsinálni?

Bővebben...
 
Az egyiknek sikerül… Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Konkurencia előtt győzniAhogy az ismert mondás szól: az egyiknek sikerül, a másiknak... nem is folytatom, de a lényeget mégis kifejezi. Mitől van az, hogy két, azonos piacon dolgozó, egyforma feltételekkel induló vállalkozóból az egyik sikeres lesz, a másik viszont nem tud áttörni, és küszködik?

Bővebben...
 
A brit választások tanulsága az üzleti kapcsolatépítésre Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés : Brit választások példájánA közelmúltban a brit választások vége felé az előrejelzések így alakultak a várható választási eredményre:
Konzervatívok 36%
Munkáspárt 31%

Szabaddemokraták 20%
Egyéb 13%

A konzervatívok vezettek, és a szavazatok kétharmadán osztozni látszottak a Munkáspárttal. A szabaddemokraták követték őket a harmadik helyen 20%-kal.

Bővebben...
 
Az üzleti partnerkeresés valódi arca Nyomtatás E-mail
2010. június 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés : Partner keresésTalálkozom néha emberekkel, akik annyi találkozóra mennek el, ahányra csak tudnak. Annyi emberrel találkoznak, amennyivel csak tudnak, mindenkinek elmondva terméküket / szolgáltatásukat, hátha eladás és bevétel lesz belőle. Számomra ez nem networking. Ez a hideghívás szemtől szembeni megfelelője. Bonyolult és időpazarló.

Bővebben...
 
Üzleti receptkönyv haladóknak Nyomtatás E-mail
2010. június 09. szerda, 03:00

Lépéselőny/ Marketing: A barátos és az üzletEgy kiváló üzletember barátom hallotta ezt a kifejezést Amerikában: „Ha jól mennek dolgaid, barátaiddal üzletelj! Ha rosszul, pláne.” Mennyire igaz is – teljesen mindegy, hogy hogy megy az üzlet, a jó partnerek egyrészt kicsit már barátokká válnak, az új vevők megkereséséhez pedig jó kiindulópont azok, akik ismernek, és bíznak bennünk. Mit hozhat ki ebből egy profi?

Bővebben...
 
Szeg és patkó – az üzleti stabilitás alapja Nyomtatás E-mail
2010. június 07. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés : Szervezési alapok a sikerhezA mondás szerint egy szeget nem vertek be egy patkóba rendesen, így a patkó kilazult, a ló megbotlott és a lovasa leesett egy döntő pillanatban, így a csatát elvesztették és a háború is elveszett. Ha nem is pontosan idéztem, a lényeget kifejezi: egy terv, egy szervezet, egy cég sikere a legapróbb részleteken múlik.

Bővebben...
 
Miért fontos kiszabadulnod az alacsonyabb munkaköri szintekből? Nyomtatás E-mail
2010. május 31. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Munkaköri szintekA cégnek ahhoz, hogy stabilan növekedhessen, teljes idős vezetőre van szüksége. Olyan vezetőre, aki a követőivel végezteti el a munkát – csak így maradhat ideje a tényleges vezetői feladatokra.
Idáig eljutni, nem megy máról holnapra, nézzük meg, hogyan tudsz eljutni abba a fázisba, amikor csak irányítanod kell és ellenőrizni a feladatok végrehajtását.

Bővebben...
 
Will Smith, irigység és az üzlet Nyomtatás E-mail
2010. május 27. csütörtök, 09:36

Lépéselőny/Cégvezetés: Üzleti és siker a Will Smith film példájánAz elmúlt évek egyik meghatározó filmje egy cégvezető, értékesítési vagy marketing szakember, vagy gazdasági döntéshozó számára véleményem szerint a „Boldogság nyomában”. Mit tanít meg egy ember története, aki minden nehézség ellenére, amikor nem ment az eladás, és nyomorgott, akkor is a célját követte, és soha nem adta fel?

Bővebben...
 
"Tűzoltás" helyett szervezés! Nyomtatás E-mail
2010. május 19. szerda, 03:00

05_19CLSosem gondoltam volna, hogy ennyire népszerű szakma a tűzoltóké. Persze, értem én… villogó szirénák, ámuló tekintetek, bámuló tömeg, hősiesség...
Ezeknek a tűzoltóknak a többsége nem tűzoltóautóval jár, nem csúszik le egy fémrúdon, ha riasztás van, és nem visel védősisakot sem. Sőt, a mai tűzoltók nagy többségének olyan névjegykártyája van, amin nem is az szerepel, hogy „tűzoltó”.
A mai „tűzoltóknak” látszólag jól megy a dolga: céges autóval járnak, titkárnőjük van, meg hasonlók.

Bővebben...
 
Üzleti modellt váltani nem kell félnetek jó lesz! Nyomtatás E-mail
2010. május 13. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés Üzleti modellt kell váltaniuk a magyar cégeknekMagyarországon a cégek vezető döntéshozói szerint annyi változás történt a válság óta eltelt másfél év alatt a saját iparágukban, mint a teljes ’90-es évtizedben – derült ki az Ipsos friss online vállalati kutatásából. Bár a válság minden hatodik céget nem érintette alapjaiban, de a cégek négytizede gyökeres átalakulási folyamaton megy keresztül, amely az utóbbi másfél évben kezdődött és sok helyen még hátra van a neheze.

Bővebben...
 
Vajon mi lehet a sikeres vállalkozások titka? Nyomtatás E-mail
2010. május 12. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés:Többlábon állásA startup-ok esetében a siker záloga a piaci „űr” idejében történő felismerése egy egyedi, eredeti ötlet alapján. Az induló vállalkozások tekintetében lényeges emberi tulajdonság a kreativitás, amelynek megléte fontos ahhoz, hogy valaki sikeres vállalkozóvá váljon.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Következő > Utolsó >>

26. oldal / 37

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Vasi ARIZÓNA Kft.
Tóth Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Zala Clean Kft.
Tóth Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Promed 2000 Kft.
Takács Mátyás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
M-12/B Kft.
Evanovics Ildikó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.