English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A marketingesek 3 igazsága Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageReklámozni...de hogyan?

Segítség a hatékony működéshez

3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek.


Önmagukban talán nem is igazságnak nevezhetőek ezek a dolgok, hanem három olyan alapvető gondolkodási módnak, melyeket ha a marketingesek figyelembe vennének, akkor sikeresebbek lennének munkájukban, hisz megértenék a lényegét, hogy valójában mit is jelent a marketing és a reklámozás. Ezen alapelvek közül bármelyik megfelelő használata már pozitív hatást fejtene ki iparágunkra és az összes tevékenység sokkal gördülékenyebben és hatékonyabban működne.

1. Reklámozás és marketing az eladásért
ImageValószínűleg, ez az első és legfontosabb igazság a reklámozással kapcsolatosan. A legtöbben mégis ezt felejtik el.
A televízió’80-as évekbeli térnyerésével a reklámozás területén, a médiatervezés sokkal inkább egy gyakorlattá vált: miként tudják minél jobb helyen leközölni a kreatívokat. Ahelyett, hogy az üzenet meggyőző átvitelére fókuszáltak volna, mely előremozdítja az ügyfél üzletét.
A reklámügynökségek egy-egy ügyfelük megbízását gyakran saját szerepük megerősítésére használják fel. Számos tanácsot adnak arra vonatkozólag, hogy mit kellene erősíteni, milyen promóciót kellene kitalálni vagy mekkora adatbázist építeni. De ezek a különböző utak mind egy helyre kell, hogy vezessenek: eladni az ügyfél termékét vagy szolgáltatását.
ImageNem az számít, hogy az ügynökség munkatársai mennyire profi művésznek, fotósnak vagy értelmiséginek gondolják magukat. Csak az számít, hogy milyen mértékben tudják előremozdítani az ügyfél üzletét. Lehet egy ügynökség akármennyire profi, ennek egy helyen kellene igazán megnyilvánulnia: az ügyfél céljainak elérése során.
David Ogilvy, „A reklámról” című könyve még ma is a legalapvetőbb mű a marketing szakmában. Az iparág nagyapja ezzel is kezdi mondandóját: „a reklámozás arról kell szóljon, hogy eladjuk a terméket”. Remélhetőleg nem kezdünk el vitatkozni vele. (Könyvének második fejezetében természetesen már ír arról is, hogy miként gyártsunk olyan reklámot, ami elad.)

2. A piacok a társalgásról szólnak
Napjainkban rendkívül sok szó esik a piaccal történő kommunikálás témájáról, ami nagyon jó. Azonban sok marketinges még mindig fél attól, hogy beszélgetésbe elegyedjen célcsoportjával. Ők azok, meg akarják mondani vásárlóiknak, hogy mit tegyenek, de valószínűleg ahhoz nincs elég kontrolljuk felettük, hogy meg is győzzék őket: tegyék meg amit kérnek.
ImageNem szabad elfelejteni, hogy a modern médiavilág a nyilvánosság területe. Ami azt jelenti, hogy ha valakinek van hangja, még nem biztos, hogy hallatnia is kell. Vagyis, nem biztos, hogy megfelelően képes prezentálni magát mások előtt.A piacnak nyílt és őszinte társalgásra van szüksége, jóra és rosszra egyaránt. Így ezen a területen a csatározások és nyilvánosságra hozatalok sokkal jobb megközelítések, mint a függöny mögé bújni és onnan kiabálni, hogy én vagyok a legjobb.

3. Óvatosan a lehetőségekkel

A technológia mindig játszott valamilyen szerepet a reklámozás történetében. A reklámipar általában inkább követőként volt jelen a technológiai újdonságok alkalmazásánál.
ImageAz internetes reklámok azonban megdönteni látszanak ezt a hagyományt. Kulcsszavakat emelünk ki, hogy aztán rájuk kattintva egy kuponhoz érkezzen az érdeklődő, pop-up és pop-under ablakokat alkalmazunk, kiszimatoljuk a haladási útvonalakat és reklámokat helyezünk el ott, videókat töltünk le a PSP-kre (hordozható playstation). Amit meg lehet csinálni azt meg is tesszük.
Ez azonban nem mindig helyes. Nem azt mondom, hogy nem kellene megtennünk dolgokat, amelyekhez értünk, csak feltárom a tényt, hogy amit teszünk nem biztos, hogy azt az eredményt hozza, amit elvárunk tőle.

Egy eszközben rejlő lehetőség még nem elég ok arra, hogy alkalmazzuk is. Az interneten - sokkal inkább, mint más médiában - a marketingesek és a hirdetők hajlamosak irracionálisan is sok technikai lehetőséget kipróbálni. Sajnos azonban néha a technikai kapacitásunk sokkal jobb, mint az eszközök megfelelő használatára való képességünk. Érdemes tehát ez utóbbin többet dolgozni.

Forrás: Internet-Marketing
www.internet-marketing.hu


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

R B Kereskedelmi Kft
Rumt Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
MacMaestro Grafikai és Nyomda... MacMaestro Grafikai és Nyomdai Kft
Kadiskó Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Légli Ottó Szõlõ és Borte... Légli Ottó Szõlõ és Bortermelõ Kft.
Legli Ottó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Sárréti Pegazus Lovarda és ... Sárréti Pegazus Lovarda és Vendégház
Kádár Gyuláné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.