Hol és mennyit érdemes hirdetésre költeni? Hogyan érjük el, hogy nálunk hirdessenek? |
2010. február 25. csütörtök, 03:00 |
(BTL.hu)Vitatott, hogy gazdasági válság idején több vagy kevesebb reklámköltést javasolnak-e a szakemberek?
Ahol a reklámköltések mértéke nem csökken, a stratégia ott is biztosan átalakul, és a legfontosabb kérdés az lesz: hogyan tudjuk minimálisra szorítani a nem potenciális vevők elérését? Mindebben nyújt segítséget...a Reklámakadémia ősszel induló Reklámköltés mesterkurzusa. A felesleges reklám, a meddőszórás, a hideg megkeresés pazarlás. A felesleges reklám nemcsak indokolatlanul terheli a gazdasági szervezet forrásait, hanem a fogyasztásra negatív, bumeráng hatása is van. 2009 őszén a Mesterkurzusok égisze alatt a Reklámakadémia új reklámszakmai képzést indít Reklámköltés mesterkurzus címmel. A mesterkurzus célja, hogy közös fórumot teremtsen a médiumok és a hirdető cégek számára, ahol a hirdető cégek teljes körű képet kapnak a hazai médiapiacról, még a médiumok megismerik azokat a szempontokat, amelyek alapján a cégek hirdetési felületet választanak, és döntenek egy-egy médium mellett. A Reklámköltés mesterkurzus közelebb kívánja hozni egymáshoz a reklámpiacon egymásnak feszülő érdekeket, vagyis a médiumokat, - akik meg akarják győzni a cégeket, hogy náluk költsék el a pénzüket, és el akarják érni azokat a hirdetőket, akik ügynökségeken keresztül hirdetnek-, illetve azokat a cégeket, akik pedig a lehető legjobb, leghatékonyabb helyen akarják befektetni a pénzüket az állandóan változó médiapiacon.
A Reklámköltés mesterkurzus előadói: Baráth Maya (kommunikációs szakember), Dr. Breitner Miklós (a HVG Zrt. kereskedelmi és stratégiai igazgatója), Dr. Nagy Bálint ( a Magyar Reklámszövetség elnöke), Herendi Gábor ( a Skyfilm Stúdió ügyvezető igazgatója), Jüttner Katalin ( a Marks and Spencer vezérigazgatója), Kádár Tamás ( az Est Media Group ügyvezető igazgatója), Kiss Emőke (médiaigazgató, Porsche Hungaria), Lengyel András ( az Axel Springer hirdetési igazgatója), Lukács Csilla ( az ATV kereskedelmi igazgatója), Mányi-Szabó Gabriella (Medialógus Kft. ügyvezető igazgató), Miczinkó Katalin ( a Ringier Kiadó hirdetési igazgatója), Novák Péter ( a Kirowski ügyvezetője), Perjés Tamás (az Ipsos vállalatcsoport Közép-Kelet Európai üzletfejlesztési igazgatója) Pénzes Anna (a MediaSpirit Consulting Kft. ügyvezetője, társszerzője A reklám helye című szakkönyvnek), Sas István (pszichológus, reklámfilmrendező, média szakértő), Schiffer Ferenc ( a Carat médiaigazgatója), Simon Zsolt ( a MAKSZ elnöke), Szabó D. Tamás ( szakértő, Magyar Telekom), Várhelyi Endre ( a Hat Reklámügynökség médiaigazgatója)
A Reklámköltés mesterkurzus részletes tematikája >>>
Bővebb információt a Reklámköltés mesterkurzusról a www.mesterkurzusok.hu oldalon olvashat, vagy a 06-20/338-0352-es telefonszámon kérhet. Forrás: Bellow The Line Magazin www.btl.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..