Hogy jön a lakógyűlés az ügyfélszerzéshez? |
2010. július 23. péntek, 03:00 |
Aki először enged…Bár vannak olyan üzleti helyzetek, tárgyalások, ahol igaz, hogy aki először enged, az húzza a rövidebbet végül, ezt mégsem lehet általánosítani. Egy tárgyaláson nem érdemes eleve kivont karddal leülni (láttam már olyan értékesítőt, aki már a hideghívásokat is harcnak fogta fel, és minden titkárnővel véget nem érő küzdelmet folytatott – ebben még az az apróság sem zavarta meg, hogy döntéshozóval nem tudott egyszer sem beszélni). Ha a felekben van nyitottság arra, hogy megvizsgálják egymás álláspontját, és ne csak szóban értsék meg, hanem tényleg keressenek közös, mindenkit előrevivő megoldást, akkor sokkal többet nyernek végül, mint ha egyik fél „lenyomja” a másik torkán a saját akaratát. Pozitív hozzáállás a kulcsA tegnapi példa erre kiemelkedően pozitív volt. Évek óta húzódik egy csata az egyik, nagyobb alapterülettel rendelkező lakó, és a többiek között, mert ő olyan változtatásokat szeretett volna megvalósítani a saját területén, ami a többiek nyugalmát alaposan zavarta volna. Az idők során már mindenféle megoldással próbálkozott, a „megnyugtató” szakvélemények lobogtatásától a közös költség elhúzódó nemfizetéséig, hogy nyomást gyakoroljon, illetve az „ellenálló” lakók lakásának megvásárlására tett ajánlatokig. Végül ezen a találkozón meglepően nyugodtan és gyorsan eljutottunk oda, hogy számára és a lakóközösség számára egyaránt megfelelő megoldás szülessen – és profi módon kezelte a helyzetet, amivel szimpatikus lett mindannyiunk számára. Az nem kérdés, hogy az üzleti életben vannak nézeteltérések, különböző vélemények. Azonban ilyen pozitív hozzáállással, kompromisszumkészséggel megnyerhetőek olyan emberek is, akikkel esetleg csak csatározás menne – így akár több üzlet is születhet ezekből a kapcsolatokból. Németh Zoltán
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..