Egy elveszett póni megkerülése |
2010. szeptember 03. péntek, 03:00 |
Az elmúlt hetekben nagy médiavisszhangot keltve vált szóbeszéd tárgyává a Magyar Közterületi Média Szövetség kampánya, az elveszett póni. Ennek a kreatív kezdeményezésnek egyik nem titkolt célja az volt, hogy más médiatípusokon futó kampányrészektől elkülönülten tegye vizsgálhatóvá a közterületi hirdetések eredményeit. A Magyar Közterületi Média Szövetség felkérésére a kampány hatékonyságát az Ipsos mérte.
Az MKMSZ kampányát az Ipsos 4 hullámban vizsgálta. A kutatásból kirajzolódik az a tendencia, hogy már a második héten elérte a legmagasabb észlelési értéket. A különböző üzenetek bevésődését nagyban befolyásolja, hogy egy kampány mennyi ideig látható. Tény, hogy az 1 hónapos hirdetések mutatnak jobb eredményeket, de a kampány intenzitásának növelésével ez kompenzálható. Így volt ez az elveszett póni esetében is, amelyet a budapesti lakosok 56%-a tudott felidézni; mondta rá, hogy találkozott vele, ami eredmények megerősíthetik azokat a feltevéseket, miszerint a közterületen a kéthetes kampányok felé fog elmozdulni a reklámozás. Ezt a tendenciát támasztja alá, hogy a spontán felidézés két hét után csökkenni kezdett (spontán módon az új, de már felépült kampányokat említik az emberek) és egyre inkább támogatásra szorult a kampány felidézése az emberekben. A pónis kampány másik fontos tanulsága, hogy önálló eredményei is figyelemreméltóan magasak, hiszen nem szerepelt más médiában, ami az áthallás miatt erősíthette volna a hatását. Kiemelendő a kampány által generált WOM (Word Of Mouth) hatás. Az internetes közösségek találgatásai, a rádió és TV műsorok érdeklődése, s foglalkozása a kampánnyal, nem utolsó sorban pedig a második kreatív humoros átalakításai, azt mutatják, hogy a jól eltalált képi elemek, valamint a megfelelő üzenet párosítása nagy sikert és ismertséget hozhat a márkának. A kutatás augusztus 9. és augusztus 24-e között zajlott, a budapesti lakosok körében, 1200 fő megkérdezésével. Forrás: Szonda Ipsos
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..