Ön tudja, mit csinál a marketingese? |
2010. szeptember 13. hétfő, 03:00 |
Egyik partnerem mesélte, hogy egyszer a marketingese összeállított egy hírlevelet, és kiküldte – majd ügyfelemet hívta felháborodottan egy olvasó, hogy „Tudja maga, mi van a hírlevelükben???”. Mivel nem ellenőrizte előtte, nem tudta, ami kellemetlen volt a cégre nézve…
Másik ügyfelünknél a túlbuzgó marketinges és értékesítési vezető az ügyvezető szándéka és tudta nélkül idejekorán hívott össze több TV-stábot: mivel felkészületlenül érte még a céget a nagy érdeklődés, komoly botrány lett belőle… Hogy tegyen kontrollt a marketingjére úgy, hogy az eredményes legyen? Mi a marketing fő feladata?Kezdjük az alapoknál: a marketing fő feladata az értékesítés elősegítése. NEM a marketingesnek tetsző helyeken való drága megjelenés, nem feltétlenül a költséges és látványos, de profitot nem hozó promóciók. Fel kell térképeznie a cég számára,
Előbb, vagy utóbb?A másik oldal védelmében fontos megemlíteni, hogy nem feltétlenül az idő számít, amikorra bevétel keletkezik az érdeklődő révén, inkább a bevétel mennyisége és haszontartalma, az árrés mértéke. Inkább lassan többet, mint gyorsan egy lendületes, mindent elsöprően olcsó akcióval kivéreztetni a céget. Kisujj vs. profizmusMindehhez persze egy felkészült marketinges szükségeltetik. A legtöbb cég itt vérzik el: akár csak a válság is megmutatta, mennyire azonnali marketing-gyilkos reakciót vált ki, ha fenyeget a piacvesztés. David Ogilvy egyik tanulmánya kimutatta, hogy az USA-ban a ’30-as és ’80-as évek között 6 (!) válságon mentek keresztül a cégek, és azok, akik a nehéz helyzet dacára megtartották, vagy növelték marketingköltésüket, háromszor annyi bevételt és profitot tehettek zsebre a válság utáni időszakban, mint azok, akik megszüntettek minden kifelé irányuló kommunikációt, így eleve az ismeretlenségből kellett újraépítkezniük. Inkább költsön, de profi módon, a fenti kit-hol-mivel hármast okosan felépítve, mint zsigerből elvágja a marketing költést. Ehhez egy üzleti közösség, ingyenes cégjegyzék, cégtár + okos és akcióra buzdító kommunikáció – ezek a sikeres vállalkozás alapjai. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..