English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Ön tudja, mit csinál a marketingese? Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 13. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mit csinál egy marketinges?Egyik partnerem mesélte, hogy egyszer a marketingese összeállított egy hírlevelet, és kiküldte – majd ügyfelemet hívta felháborodottan egy olvasó, hogy „Tudja maga, mi van a hírlevelükben???”. Mivel nem ellenőrizte előtte, nem tudta, ami kellemetlen volt a cégre nézve…


Másik ügyfelünknél a túlbuzgó marketinges és értékesítési vezető az ügyvezető szándéka és tudta nélkül idejekorán hívott össze több TV-stábot: mivel felkészületlenül érte még a céget a nagy érdeklődés, komoly botrány lett belőle… Hogy tegyen kontrollt a marketingjére úgy, hogy az eredményes legyen?

Mi a marketing fő feladata?

Kezdjük az alapoknál: a marketing fő feladata az értékesítés elősegítése. NEM a marketingesnek tetsző helyeken való drága megjelenés, nem feltétlenül a költséges és látványos, de profitot nem hozó promóciók. Fel kell térképeznie a cég számára,

  • kiket
  • hol
  • mivel érdemes megkeresni, mindezt azzal a konkrét céllal, hogy a bejövő érdeklődőkből előbb-utóbb bevétel legyen.

Előbb, vagy utóbb?

A másik oldal védelmében fontos megemlíteni, hogy nem feltétlenül az idő számít, amikorra bevétel keletkezik az érdeklődő révén, inkább a bevétel mennyisége és haszontartalma, az árrés mértéke. Inkább lassan többet, mint gyorsan egy lendületes, mindent elsöprően olcsó akcióval kivéreztetni a céget.

Kisujj vs. profizmus

Mindehhez persze egy felkészült marketinges szükségeltetik. A legtöbb cég itt vérzik el: akár csak a válság is megmutatta, mennyire azonnali marketing-gyilkos reakciót vált ki, ha fenyeget a piacvesztés. David Ogilvy egyik tanulmánya kimutatta, hogy az USA-ban a ’30-as és ’80-as évek között 6 (!) válságon mentek keresztül a cégek, és azok, akik a nehéz helyzet dacára megtartották, vagy növelték marketingköltésüket, háromszor annyi bevételt  és profitot tehettek zsebre a válság utáni időszakban, mint azok, akik megszüntettek minden kifelé irányuló kommunikációt, így eleve az ismeretlenségből kellett újraépítkezniük. Inkább költsön, de profi módon, a fenti kit-hol-mivel hármast okosan felépítve, mint zsigerből elvágja a marketing költést. Ehhez egy üzleti közösség, ingyenes cégjegyzék, cégtár + okos és akcióra buzdító kommunikáció – ezek a sikeres vállalkozás alapjai.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Sohi és Társa Bt.
Sohajda András

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
XET Kft.
- -

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Difference Kft.
Pósa Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Cudi Webdeign
Czudor Viktor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.