Közös felelősségünk |
2008. április 09. szerda, 18:58 |
JÓFEJek az ittas vezetés ellenFelelősek vagyunk egymásért. 2007-ben 150 halálos, 1023 súlyos és 1681 könnyű sérülést okozott az, hogy nem láttuk be, az alkohol csökkenti a reakcióidőt, hogy nem hívtunk taxit, ha vendégül láttunk valakit és koccintottunk is vagy nem figyelmeztettük barátunkat ha vezet, alkoholmentes italt igyon. 2008-ban vállaljuk ezt a felelősséget!Európa szerte egyre több civil és állami szervezet, egyesület és intézmény ismeri fel, hogy a közlekedésbiztonság nem kizárólag az utak és a KRESZ felügyeletével megbízott szervek feladata, hanem közös társadalmi felelősség. A Magyar Sörgyártók Szövetsége elsősorban a riasztó közúti baleseti statisztikák miatt négy éve rendezi meg JÓFEJ-nek, azaz Józan Felelős Járművezető-nek keresztelt kampányát. Az egész nyáron zajló rendezvények célja, hogy mindenkiben – legyen rutinos vagy kezdő járművezető – tudatosuljon az autóvezetés felelőssége. A kampányhoz – felismerve a probléma jelentőségét – az elmúlt években több társadalmi szervezet, hatóság és gazdasági társaság is csatlakozott. A széles összefogásban megvalósuló kezdeményezés egy sajnálatosan jól ismert jelenség, a buli utáni ittas vezetés veszélyeire figyelmezteti a fiatal korosztályt, hangsúlyozva egyúttal a felelős autóvezetés fontosságát. 2008. április 25-étől több Budapest nagyobb szórakozóhelyein és vidéki fesztiválokon találkoznak majd a fiatalok a szövetség figyelemfelkeltő akcióival. Szórakozóhelyeken a hoszteszek „Jófej” feliratú karkötőt adnak az autóval érkezőknek, amivel jelzik, hogy arra az estére a sofőrök felelősséget vállaltak a társaságért, azért hogy mindenkit épségben hazafuvaroznak. A sofőr természetesen vállalja, hogy nem iszik alkoholt az este alatt, amit távozáskor a hoszteszek ellenőriznek is. Felelős magatartásáért, az autózással és a kampánnyal kapcsolatos ajándékokat kap. Azokat, akik mégis alkoholt fogyasztottak, a hoszteszek megkérik, hogy ne üljenek volán mögé, figyelmeztetve őket arra, hogy nemcsak saját, de társaik testi épségét is kockára tennék. A kampány részleteivel kapcsolatban a www.jofej.info.hu weboldal ad bővebb tájékoztatást. A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..