Kampány a sikeres vállalkozásokért |
2008. június 03. kedd, 06:10 |
Mi az a „tudásipar”?
Ha bajban van a cég... Stratégiát kell váltani. Minél kevesebből gazdálkodunk, annál okosabban kell bánunk a lehetőségeinkkel, mert gyakran egyetlen elhibázott lépés is végzetes lehet. Az első lépés, hogy alaposan fel kell mérnünk, hogy milyen erőforrásaink vannak. Ezek között is a legértékesebbek a megújuló, újra és újra felhasználható erőforrások: pl. a saját ötleteink, képességeink, a hűséges, visszatérő ügyfeleink, stb. A nem megújuló erőforrások, mint például a céges autó, mint hírhedten rossz befektetés, szintén erőforrás, de folyamatosan veszít az értékéből, míg a megújuló erőforrásaink végtelen mennyiségben állnak rendelkezésünkre, és ha jól használjuk őket, folyamatosan nő az értékük. Ezek a korlátlan mennyiségben rendelkezésre álló megújuló erőforrások adják meg a fennmaradás és kitörés lehetőségét ma Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknak. Ráadásul a nagyokkal szemben is előnyt biztosítanak: a nagyvállalatok, a sok kis cég létét fenyegető multik nem a kreativitásról, a rugalmas vállalkozói hozzáállásról vagy az ügyfélkapcsolatok ápolásáról híresek. A megújuló erőforrások ügyes használata piaci előnyhöz juttatja a gyorsan reagáló, hatékony kis- és középvállalkozásokat. De hogyan használhatjuk ki ezt az előnyt? A tudás hatalom A megújuló erőforrások közös nevezője az, hogy gyakran megfoghatatlan információkon, kapcsolatokon, egyéni képességeken, és néha velünk született, de általában inkább megtanult tudáson, készségeken alapulnak. Egy jó füles milliókat hozhat, a jó kapcsolatok felbecsülhetetlen értékűek, a tudás pedig – igen, hatalom. Égető kérdések Hogyan tehetünk szert piaci előnyre a konkurenseinkkel szemben? Milyen irányba menjünk tovább? Mit akar a piac (magyarul: az emberek, akik potenciális vevőink)? Menjünk bele az árversenybe, vagy hajlandóak lesznek az emberek többet fizetni, ha inkább javítunk a terméken/szolgáltatáson? Ezek, és hasonló kérdések, valamint a biztos tudás és elegendő információ nélküli döntéshozás tették a tipikus mai magyar vállalkozást nyugtalanítóan hasonlóvá valamilyen bizarr szerencsejátékhoz, ahol a tét a cégünk és a családunk jövője. Ha biztos jövőt szeretnénk a vállalkozásunknak, ennél stabilabb alapokra van szükség. A találgatás és a vélemények helyét át kell vennie a konkrét, tényeken alapuló válaszoknak, ha ki akar szállni a „szerencsejátékból” és sziklaszilárd alapokra akarja építeni a cégét. Tudnia kell bizonyos dolgokat, ahelyett, hogy „úgy gondolja”, „reméli” vagy esetleg mások véleményére alapozza a cége jövőjét. Kampány a sikeres vállalkozásokért A kampány célja az, hogy minél több kis- és középvállalkozásnak segítsen abban, hogy valódi válaszokat kapjon, szilárd alapokra építhesse a cégét és kezébe vegye az irányítást. A cégek, akik összefogtak ebben a kampányban, a „tudásiparban” dolgoznak: olyan készségekkel, gyakorlati tudással és eszközökkel látják el a cégvezetőket, amelyek segítenek piaci előnyre szert tenni és stabil, nyereséges vállalkozásokat építeni Piroska Gyula Tréning Kft. – Hogy ne érezze magát egyedül a cégvezető Best Capital Kft. – Behajtás határidőre ... és az ügyfél is megmarad MarketingZseni.hu – Növekvő bevétel csökkenő marketing költségekkel Ezt kétféle módon teszik: a kampány keretében számos olyan értékes, amelyeket egyébként csak fizető ügyfeleiknek nyújtanak, ingyenesen kínálnak. Ezek jellemzően a szervező cégek fizetős szolgáltatásainak a „kis testvérei”. A kampány keretében ingyenesen nyújtott szolgáltatások igénybevétele nem jár semmilyen kötelezettséggel. A kampány koncepciója és az üzleti modell egyszerű: sok olyan kis- és középvállalkozás van, aki nem tudja megengedni magának azokat a szolgáltatásokat, amelyekre égető szükségük lenne. Több ilyen szolgáltatás most ingyenesen vehető igénybe a kampány keretében. A szervező cégek úgy vélik, hogy akik értékesnek találják a szolgáltatásaikat, azok között úgyis lesznek olyanok, akik többet akarnak, jobban cégre szabott megoldásokat szeretnének, és további pénzes szolgáltatásokat rendelnek. Így a kampány során „ingyen elosztogatott” értékes szolgáltatások itt fognak nekik megtérülni. A kampányban részvevő cégek azt remélik, hogy sikerül stabilabb vállalkozásokat és ezáltal egy kedvezőbb gazdasági környezetet teremteni az országban. További információk a Kampány a sikeres vállalkozásokért weboldalán: www.imx.hu/ksv
Forrás: Kis- és Középvállalkozások cégvezetőinek Első Országos Csúcskonferenciája
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..