English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Kampány a sikeres vállalkozásokért Nyomtatás E-mail
2008. június 03. kedd, 06:10
Kampány a sikeres vállalkozásokért

Mi az a „tudásipar”?


„A tudás hatalom” szlogennel három magyar tanácsadó cég érdekes projektbe vágott: kis- és középvállalkozásoknak szeretnének segíteni versenyképesebbé válni ingyenes eszközökkel, szolgáltatásokkal, és a 2008. június 27-28-án megrendezésre kerülő Vállalkozói Csúcskonferenciával. (Kis- és Középvállalkozások cégvezetőinek Első Országos Csúcskonferenciája) A szervezők a „tudásiparban” (tanácsadás, oktatás) dolgozó cégek, a céljuk, hogy kitörési lehetőséget biztosítsanak cégvezetőknek és cégeiknek.


Magyarország, mint minden új piacgazdaság, a „tanácsadók” paradicsoma. „Vakok között félszemű a király” felkiáltással minden harmadik felnőtt honfitársunk „tanácsadó” valamilyen területen. Azok a csatában edzett gyakorlati szakemberek, akik megalapozott tudásra épülő, működőképes megoldásokat tanítanak, garanciát vállalva az eredményeikre, olyan ritkák, mint a fehér holló. Manapság, amikor a porszívóügynök névjegyén „vezető higiéniai tanácsadó” szerepel, gyakran nem könnyű eldönteni, hogy egy tanácsadó munkája drága pénzen vett meleg levegő lesz, ami csak a pénzt viszi, vagy valódi értéket hoz Önnek és cégének.

A „tudásipar” az az iparág, amelynek célja, hogy Önnek használható, gyakorlati, készpénzre váltható tudást adjon.

– Nem „tanácsokat” vagy „tippeket” osztogat, hanem valódi, újra és újra felhasználható tudást, amely az Öné marad, és amiből mérhetően profitálhat
– Nem oldja meg az Ön problémáit, hanem megtanítja Önt, hogy hogyan kell megoldani őket (Nem halat ad, halászni tanít.)
– Nem alkalmi segítséget ad, hogy Önnek újra és újra tanácsadói díjakat kelljen fizetnie, hanem tartós megoldásokat
A tudásipar az a szakma, ahol profi, gyakorlati szakemberek, akik a valós életben bizonyították, hogy tudják, hogyan kell sikeresen csinálni valamit, átadják a gyakorlati tapasztalatukat, módszereiket Önnek. Úgy is mondhatnánk, hogy a tudásipar az a valóságban, aminek a főiskolának és az egyetemnek lennie kellene.

Kényszervállalkozások

Magyarországon egy 2007-ben végzett felmérés szerint a vállalkozók több mint 70%-a kényszervállalkozónak tartja magát. Sokan vannak, akik egy szakmához, tevékenységhez ugyan értenek, de rengeteget bukdácsolnak amiatt, hogy nem értenek magának a vállalkozás vezetésének, sikerre vitelének módszereihez.
Ma Magyarországon ezt a problémát tovább bonyolítja az, hogy a gazdasági és politikai helyzet mozgó célpontokká változtatta és megnehezítette a céljaink elérését. (Erről ennél többet itt nem is fogok írni, mert itt most rólunk, a vállalkozókról, cégvezetőkről van szó, nem az életünket megnehezíteni próbáló egyéb „szakmák” képviselőinek tevékenységéről.)
Mi a teendő akkor, ha rájövünk, hogy barátságtalan körülmények között, mozgó célpontra vadászunk, és még a lőszerünk is kevés?



Ha bajban van a cég...

Stratégiát kell váltani. Minél kevesebből gazdálkodunk, annál okosabban kell bánunk a lehetőségeinkkel, mert gyakran egyetlen elhibázott lépés is végzetes lehet.
Az első lépés, hogy alaposan fel kell mérnünk, hogy milyen erőforrásaink vannak. Ezek között is a legértékesebbek a megújuló, újra és újra felhasználható erőforrások: pl. a saját ötleteink, képességeink, a hűséges, visszatérő ügyfeleink, stb. A nem megújuló erőforrások, mint például a céges autó, mint hírhedten rossz befektetés, szintén erőforrás, de folyamatosan veszít az értékéből, míg a megújuló erőforrásaink végtelen mennyiségben állnak rendelkezésünkre, és ha jól használjuk őket, folyamatosan nő az értékük.
Ezek a korlátlan mennyiségben rendelkezésre álló megújuló erőforrások adják meg a fennmaradás és kitörés lehetőségét ma Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknak. Ráadásul a nagyokkal szemben is előnyt biztosítanak: a nagyvállalatok, a sok kis cég létét fenyegető multik nem a kreativitásról, a rugalmas vállalkozói hozzáállásról vagy az ügyfélkapcsolatok ápolásáról híresek. A megújuló erőforrások ügyes használata piaci előnyhöz juttatja a gyorsan reagáló, hatékony kis- és középvállalkozásokat. De hogyan használhatjuk ki ezt az előnyt?

tudás hatalom
A megújuló erőforrások közös nevezője az, hogy gyakran megfoghatatlan információkon, kapcsolatokon, egyéni képességeken, és néha velünk született, de általában inkább megtanult tudáson, készségeken alapulnak. Egy jó füles milliókat hozhat, a jó kapcsolatok felbecsülhetetlen értékűek, a tudás pedig – igen, hatalom.

Égető kérdések
Hogyan tehetünk szert piaci előnyre a konkurenseinkkel szemben? Milyen irányba menjünk tovább? Mit akar a piac (magyarul: az emberek, akik potenciális vevőink)? Menjünk bele az árversenybe, vagy hajlandóak lesznek az emberek többet fizetni, ha inkább javítunk a terméken/szolgáltatáson?
Ezek, és hasonló kérdések, valamint a biztos tudás és elegendő információ nélküli döntéshozás tették a tipikus mai magyar vállalkozást nyugtalanítóan hasonlóvá valamilyen bizarr szerencsejátékhoz, ahol a tét a cégünk és a családunk jövője. Ha biztos jövőt szeretnénk a vállalkozásunknak, ennél stabilabb alapokra van szükség.
A találgatás és a vélemények helyét át kell vennie a konkrét, tényeken alapuló válaszoknak, ha ki akar szállni a „szerencsejátékból” és sziklaszilárd alapokra akarja építeni a cégét. Tudnia kell bizonyos dolgokat, ahelyett, hogy „úgy gondolja”, „reméli” vagy esetleg mások véleményére alapozza a cége jövőjét.

Kampány a sikeres vállalkozásokért

A kampány célja az, hogy minél több kis- és középvállalkozásnak segítsen abban, hogy valódi válaszokat kapjon, szilárd alapokra építhesse a cégét és kezébe vegye az irányítást.
A cégek, akik összefogtak ebben a kampányban, a „tudásiparban” dolgoznak: olyan készségekkel, gyakorlati tudással és eszközökkel látják el a cégvezetőket, amelyek segítenek piaci előnyre szert tenni és stabil, nyereséges vállalkozásokat építeni

Piroska Gyula Tréning Kft. – Hogy ne érezze magát egyedül a cégvezető
Best Capital Kft. – Behajtás határidőre ... és az ügyfél is megmarad
MarketingZseni.hu – Növekvő bevétel csökkenő marketing költségekkel
Ezt kétféle módon teszik: a kampány keretében számos olyan értékes, amelyeket egyébként csak fizető ügyfeleiknek nyújtanak, ingyenesen kínálnak.  Ezek jellemzően a szervező cégek fizetős szolgáltatásainak a „kis testvérei”. A kampány keretében ingyenesen nyújtott szolgáltatások igénybevétele nem jár semmilyen kötelezettséggel.

A kampány koncepciója és az üzleti modell egyszerű: sok olyan kis- és középvállalkozás van, aki nem tudja megengedni magának azokat a szolgáltatásokat, amelyekre égető szükségük lenne. Több ilyen szolgáltatás most ingyenesen vehető igénybe a kampány keretében. A szervező cégek úgy vélik, hogy akik értékesnek találják a szolgáltatásaikat, azok között úgyis lesznek olyanok, akik többet akarnak, jobban cégre szabott megoldásokat szeretnének, és további pénzes szolgáltatásokat rendelnek. Így a kampány során „ingyen elosztogatott” értékes szolgáltatások itt fognak nekik megtérülni.

A kampányban részvevő cégek azt remélik, hogy sikerül stabilabb vállalkozásokat és ezáltal egy kedvezőbb gazdasági környezetet teremteni az országban.
További információk a Kampány a sikeres vállalkozásokért weboldalán: www.imx.hu/ksv

 

Forrás: Kis- és Középvállalkozások cégvezetőinek Első Országos Csúcskonferenciája 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

STEEL BIRD Kereskedelmi és Sz... STEEL BIRD Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Harsányi Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
E.G. Immobau Építõipari és... E.G. Immobau Építõipari és Szolgáltató Kft.
Énekes Gábor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Molnár Zsolt
Molnár Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Amorf-Szoft Bt.
Debreceni Károly

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.