Növekedési pályán a Vodafone Magyarország |
2008. június 05. csütörtök, 06:22 | |
24 %-kal nőtt a Vodafone Magyarország |
„A 177 000 nettó alapon számított új ügyfél jó eredmény az erősen telített piacon zajló éles versenyben. Elégedettek vagyunk, hogy a fő mutatók szerint jó teljesítményt sikerült elérnünk a 2007/2008-as pénzügyi évben, mely a Vodafone számára a változások éve volt.” – nyilatkozta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „A Vodafone Magyarország ügyfélköre továbbra is bővül. 2008. március végén elértük a 2,34 milliós ügyfélszámot, miközben árbevételünk is 7,7%-kal (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva) nőtt az előző évihez képest. A mobil internet térhódítását mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a napi adat forgalmunk mennyisége 135 –ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt. Stratégiánkban kiemelt figyelmet kaptak a havi számlás ügyfelek, ennek köszönhetően tartós növekedés mutatkozik ebben az ügyfélkörben, amely 24,0%-kal bővült az elmúlt 12 hónapban. Ez is azt mutatja, hogy az ügyfelek bíznak bennünk, és hűségesek hozzánk” – fűzte hozzá.
A Vodafone Magyarország teljes ügyfélkörében 38,9%-ról 44,6%-ra bővült a havi számlás ügyfelek aránya az előző évhez képest, ami a havi számlás ügyfelek számát tekintve 24,0%-os növekedésnek felel meg.
- Az árbevétel 7,7%-kal bővült (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva)
- A szolgáltatási árbevétel a hívásvégződtetési díj csökkentése ellenére 0,4%-kal nőtt az előző évhez képest- A nemzetközi roaming-árbevétel 14,1%-kal nőtt az egy évvel korábbi értékhez képest- A Vodafone Magyarország nettó alapon számítva 177 000 új ügyfelet szerzett a 2008. pénzügyi évben *- A havi számlás ügyfélkör 24,0 %-kal bővült az elmúlt 12 hónapban- A záró ügyfélszám 8,2%-kal nőtt- A hívások percben számított volumene 17,6%-kal emelkedett- A napi adat forgalom mennyisége 135 –ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt (a 2007/2008 pénzügyi év adatai alapján)
Forrás: Vodafone Magyarország
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!
Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..