Megnyílt a zaragozai világkiállítás |
2008. június 18. szerda, 06:10 |
A magyar pavilont már több mint tízezren láttákA látványos ceremóniával megnyitott, „A víz és a fenntartható fejlődés” vezérgondolata köré szerveződő szakvilágkiállítás a hétvége óta látogatható a spanyolországi Zaragozában. A 102 országot felvonultató rangos eseményen hazánk is önálló kiállítással vesz részt. Az elmúlt három napban a magyar pavilont már több mint tízezer érdeklődő kereste fel. A kiállítást megtekintők összlétszáma egy utazási iroda alkalmazottjának látogatásával tegnap érte el az ötödik számjegyet, a spanyol hölgyet Gölöncsér József világkiállítási megbízott köszöntötte. A Zaragoza Expo 2008 szakvilágkiállítás (www.zaragozaexpo2008.es) megkülönböztetett figyelmet szentel bizonyos témáknak. Ezek közül Magyarország szempontjából különös jelentőségű „A víz az életért”, „A víz, oktatás és kultúra”, valamint „A víz és egészség” problematikája. A tematika szorosan kapcsolódik az ENSZ döntése értelmében 2005 és 2015 között zajló „A víz az életért” évtizede programhoz. Ugyancsak fontos mondanivalója van „Az osztott vizek” tematikának is. A határokkal metszett vízgyűjtők (köztük a Duna-völgy) gondolatkörének elemzése, jó példák bemutatása hatékony támogatást nyújt az eredményes határvízi, vízügyi nemzetközi együttműködési gyakorlatok megismeréséhez, széleskörű kiterjesztéséhez. A kiállításon való aktív, sokszínű részvételünk segíti a Magyarországról kialakult kép formálását, a hazánk iránti érdeklődés és az utazási vágy felkeltését (gyógyfürdők, wellness, vizes természeti szépségek). Mindez összhangban áll a Magyar Turizmus Zrt. „2008, a vizek éve” elnevezésű programjával, amely az egészség- és a wellnessturizmus hódolóira fókuszál. 2008-ban Zaragoza a víz és a vízről való közös gondolkodás fővárosává válik. A magyar megjelenéssel ismételten jelezni kívánjuk: hazánk azon országok egyike, amelyek folyamatosan és eredményesen törekszenek a természeti gazdagság megóvására, az emberiség egyetemes értékeinek megőrzésére. Forrás: Zaragoza Expo 2008 Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..