A Volkswagen Csoport márkái az Év Céges Autói |
2008. június 19. csütörtök, 06:50 |
Hét első helyezésA „Firmenauto” szakmai magazin és a Dekra „Év Céges Autói 2008“ díjainak kiosztásakor a Volkswagen Csoport hét első helyezésével a legsikeresebb vállalatként végzett az élen. A legjobb flottamodelleket egy összesített és egy importőri értékelés keretében összesen kilenc kategóriában választották meg. A Volkswagen Csoport Volkswagen, Audi, Seat, Skoda és Volkswagen Haszonjárművek márkáival a hét első hely mellett további hat második és négy harmadik helyezést is szerzett.Az Europapark Rust területén rendezett ünnepélyes díjátadóját megelőzően 150 flottamenedzser két napon át 63 különböző modellt tesztelt, mialatt több mint 1.600 tesztvezetés során összesen mintegy 30 ezer kilométert autózott. A felsőkategóriában a tesztelők végül a Volkswagen Passat CC modellt jelölték az első helyre. A luxus- és az alsó-középkategóriában egyaránt az Audi győzedelmeskedett, A8 illetve A3 Sportback sorozatával. Az importőri értékelésben a Skoda és a Seat bizonyult sikeresnek. A Skoda a közép- és a felsőkategóriában Octavia Kombi illetve Superb modelljeivel győzte meg a zsűrit, míg a Seat a mini és kompakt egyterűek mezőnyében az Altea XL, a kisautók között pedig az új Ibiza sorozatával biztosította magának az első helyet. A „Firmenauto” szakmai magazin „FIRMENAUTO Legjobb Márkák“ címmel tartott olvasói szavazásának „Flottavásárlóknak nyújtott kiváló szolgáltatások” kategóriájában a Volkswagen márka végzett az első, míg az Audi a második helyen. A kiváló szereplést a Volkswagen Leasing a „Lízing és járműflotta-menedzsment“ kategóriában szerzett győzelme tette teljessé. „Az értékelések során a menettulajdonságok és a kényelem mellett elsősorban a gazdaságossági mutatókat vizsgálták. E kiváló eredményekkel a Csoport márkái hatásosan igazolták a termék- és kidolgozottsági minőség, az innovatív műszaki megoldások, illetve az értékállóság területén elért, egyaránt kiemelkedő pozíciójukat“ – jelentette ki Dr. Stefan Brungs, a Volkswagen Group Fleet International igazgatója. Forrás: PORSCHE HUNGARIA Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..