Vodafone: Mobilmarketing Program |
2008. június 23. hétfő, 06:10 |
Első szolgáltatás az ingyenes webSMSWebSMS szolgáltatást indít júniustól a Vodafone Magyarország, melynek segítségével a szolgáltató bármely ügyfele a www.vodafone.hu internetes oldalról díjmentesen küldhet SMS-eket más Vodafone-os előfizetők mobiltelefonjára. A Vodafone webSMS szolgáltatás a Vodafone Magyarország kísérleti szolgáltatása. A Vodafone által biztosított hirdetési programhoz a szolgáltatás indulásával egy időben bejelentett exkluzív Mobilmarketing Programon keresztül csatlakozhatnak a mobilos közösség elérése iránt érdeklődő vállalatok. A Vodafone webSMS használata díjmentes. A szolgáltatás regisztrációhoz kötött, melynek során a felhasználó hozzájárul az általa megadott adatai marketingcélú felhasználásához. A regisztráció során megadott személyes adatokat a Vodafone a felhasználó számára érkező promóciós üzenetek és hirdetések szűrésére, személyre szabására használja fel. Az új szolgáltatással egy időben indul a Vodafone Magyarország exkluzív Mobilmarketing Programja is, mely a Vodafone webSMS szolgáltatás hirdetési felületei mellett mobilwebes, sms-es és mobiltartalomhoz kötött megjelenéseket is elérhetővé tesz. A programban résztvevő márkák így a mobilmarketing adta lehetőségeket integrált módon használják fel kommunikációs kampányaik során: míg a Vodafone ügyfelei a hirdetések megjelenésének köszönhetően új és/vagy kedvezőbb árú (esetenként ingyenes) szolgáltatásokkal találkozhatnak, a hirdető márkák interaktív környezetben, esetenként saját tartalommal érik el célközönségüket. A magyar piacon egyedülálló kezdeményezésben jól ismert és népszerű márkák vesznek részt: a Mobilmarketing Program szakmai támogató partnere az Omnicom Media Group, míg az első mobilhirdetések a Citroën, Coca-Cola, Nivea egyes márkáihoz és az OTP Bank termékeihez kapcsolódnak majd. Forrás: Vodafone Magyarország Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..