A Porsche Design első férfi illatsorozata |
2008. június 25. szerda, 06:05 |
A hagyományos parfümkészítés és a letisztult formák ötvözeteA Porsche Design első ízben mutat be férfi illatsorozatot, amely nyolc terméket foglal magában, és 2008 őszétől jelenik meg a Porsche Design üzletek, valamint a Clarins Csoport értékesítési hálózatának kínálatában. A Porsche Design új férfi illatkollekciójával a klasszikus férfi kiegészítőkből álló termékportfolióját kívánja bővíteni, amely többek között órákat, napszemüvegeket, bőröndöket és táskákat, sport- és divatkollekciókat, valamint elektronikai termékeket tartalmaz. Az illatsorozat fő terméke a háromféle variációban szereplő Eau de Toilette, amit borotválkozás utáni testápoló, borotválkozás utáni balzsam, sampon, tusfürdő és stick, illetve spray formájában két dezodor egészít ki. A hideg fémes és a meleg, fát idéző stílust ötvöző új illat karakterét három erőteljes kontraszt jellemzi. Az első közvetlen kapcsolatot átható frissesség és hűvösség határozza meg, amely az „Arctical” nevű, kifejezetten az új férfiillat számára kifejlesztett illatanyag eredménye. Élességét az utána érzékelhető aromás mirtusz és borókaillat tompítja. A pikáns feketebors némi orosz korianderlevéllel és szibériai fenyővel további kontrasztot alkot a hideg, fémes hatással. Melegséget árasztó pacsuliolaj és fenyőbalzsam képezi a jeges karakter harmadik összetevőjét. Mindezeket finom tömjén árnyalat hangsúlyozza. A férfiillatok üvegeit a Porsche Design tervezte, s gleccser-kék, fagyott üveghasábot formázva puritán architektúrájával tűnik ki. Az üveget csiszolt, majd feketére eloxált alumínium szegély védi. A frissességet és természetességet szimbolizáló kék szín az illat könnyedségét is kiemeli. A kerethez használt fekete alumínium szintén feszültséggel teli kontrasztot kelt. A Porsche Design ezzel hű maradt letisztult formai nyelvezetéhez. Az üveg kialakítása funkciójához illeszkedik: sem fedéllel, sem pedig az összhatást megzavaró zárral nem rendelkezik. Ugyanez a puritán elv érvényesül az üveg doboza tekintetében is: egyszerű fekete karton hasáb, mindössze a név feliratával – „Porsche Design The Essence“
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..