Kinél van a távirányító? |
2008. december 04. csütörtök, 05:00 |
A Logitech felmérése szerint a családok 91%-ában harcolni kell a távirányítóértNaponta legalább három és fél órán át fogunk televíziót nézni idén karácsonykor. Tudjuk, hogy az ünnepnek a családról és a kikapcsolódásról kellene szólnia, de az is ismerős, hogy mennyi baj van mindig a távirányító körül: a gyerekek nem hajlandóak végignézni a híradót, nagypapa nem tudja felvenni a focimeccset, apu pedig egy percre sem engedi el a tévé távkapcsolóját, mintha azzal elnémíthatná anyósékat is. Nem ilyennek képzeli a családi idillt? Pedig sokan vannak ezzel így.Egy Logitech által megrendelt felmérés kimutatta, hogy nagyjából 91 százalékra becsülhető azoknak az európaiaknak az aránya, akik vitatkozni vagy egyenesen veszekedni szoktak a távirányítón. A Logitech kutatás alapján, amit a Lightspeed Research végzett Európában, a legtöbb ember (szám szerint 63%) demokratikus rendszernek tartja otthonában a távvezérlő használatát, vagyis mindenki beleszólhat, hogy mit nézzenek, és bárki használhatja a távirányítót. Azonban mint minden rendszer, ez a demokrácia is tökéletlen.
Az emberek 72 százaléka vitázott már családjával a távvezérlés jogán, 12 százalékuk dobálózott a távirányítóval, és 7 százalékuk vett részt konkrét fizikai összecsapásban, hogy megszerezze! Az európai családok demokratikus ideálja messzebb lehet a valóságtól, mint gondolnánk. A többség (a megkérdezettek összesen 44 százaléka) állította, hogy a családfő kezében van a távirányítás joga, aki az esetek 59%-ban férfi. A számok arra utalnak, hogy ezekben a háztartásokban kevésbé érvényesül a távirányító demokrácia, mint szeretnék. Az emberek 12 százaléka beismerte, hogy az ő rendszerük inkább diktatúrához hasonlít, ugyanis egyetlen emberen múlik, hogy mit néznek, és ez az ember uralja a távirányítót. Másik 9 százalék szerint náluk ez inkább modern monarchiára emlékeztet, mivel egyvalaki határozza meg, hogy milyen műsor menjen, de az valaki mással kezelteti a távirányítót. Végül 15 százalék állította, hogy náluk nincs kialakult rendszer, vagyis inkább anarchia uralkodik: aki először megkaparintja a távvezérlőt, az diktál. Míg a távirányítás jogából és a műsorok kiválasztásából eredő nézeteltérések a távirányító-harc legismertebb okai, a Logitech azt is kimutatta, hogy jelentős feszültségek alakulhatnak ki a családban egyszerűen a távvezérlők komplikált felépítéséből. A háztartások 49 százalékában öt vagy több távirányító van, és 87 százalékukban van legalább három. A válaszadók 39 százalékának már el kellett magyaráznia egyes családtagoknak, hogy hogyan használják a távkapcsolót. „Az univerzális távirányítók vezető gyártójaként olyan készülékeket próbálunk létrehozni, amikkel a szórakoztató elektronika mindenki számára könnyen megszelídíthető, így szerettük volna jobban megérteni, hogy vásárlóink miként használják távvezérlőiket, és mi frusztrálja majd őket leginkább karácsony tájékán” – mondta Gregor Bieler, a Logitech európai szórakoztató elektronikai részlegének alelnöke. „Harmony termékcsaládunk távirányítói olyan megoldást kínálnak ezeknek az embereknek, ami visszahozhatja a harmóniát az ünnepek idején, hiszen segítségükkel az egész házimozi rendszer könnyen kezelhető, és ez máris eggyel kevesebb gond az ember vállán.” A Logitech felmérésből jól láthatóak azok a stratégiák, amikkel a különböző családokban megpróbálják csökkenteni a távirányításból eredő feszültségeket. Habár az emberek 40 százaléka megbékélt az otthonában kialakult politikai rendszerrel, és nem is küzd ellene, 30 százalék azt mondja, hogy a család különböző tagjai inkább más és más helységekben keresik a szórakozást, ami nem tesz igazán jót az ünnepi hangulatnak. Az emberek 10 százaléka használ „vetésforgót”, és 14 százalékuk helyettesíti a szanaszét kallódó sok kis távirányítót egyetlen olyannal, ami megbízhatóan működik. A Logitech Harmony univerzális távirányítóin elég egyetlen gombnyomás, és a Harmony máris minden készüléket a megfelelő állapotba kapcsol a tévénézéshez, zenehallgatáshoz, videójátékhoz vagy filmlejátszáshoz. A Logitech legújabb Harmony távvezérlője – a Logitech® Harmony® One univerzális távirányító – ugyanazt az egyetlen gombnyomásos, tevékenység alapú vezérlést kínálja, mint a többi Harmony távirányító. Színes érintőképernyőjének, felhasználóbarát formatervének és intuitív gombkiosztásának köszönhetően azonban a funkciók még jobban áttekinthetők. A Harmony One Európában 44 990 forintos ajánlott fogyasztói áron kapható. Forrás:Logitech
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..