2008 kereskedelmi honlapja |
2008. december 17. szerda, 05:10 |
A mygpticket.hu lett a nyertes az "Év Honlapja" pályázaton2008 kereskedelmi honlapja A Forma 1 jegyek online értékesítésével foglalkozó mygpticket.hu ( mygpticket.com magyar nyelvű változata ) oldal lett 2008 Év honlapja a kereskedelem kategóriában, az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által az idén immár hetedik alkalommal közösen meghirdetett "Az Év Honlapja" pályázaton. Az oldal Magyarország első webshop-ja, ahol valamennyi Forma 1 nagydíjra vásárolhatnak jegyet a látogatók online bankkártyás ( elfogadott kártyák: EC/MC, VISA, JCB ) fizetéssel. Az oldal nemzetközi összehasonlításban is megállja helyét, mivel olyan web2 extra szolgáltatásokat is tartalmaz, mint a kép- illetve video feltöltés. Az oldalon mind a 18 futamra kaphatóak jegyek Melbourne-től Monte Carlo-n át egészen az évzáró Sao Paulo-ig, valamennyi lelátóra, állóhelyre teljes hétvégére vagy akárcsak 1 napra.
Az oldal egyedi szolgáltatásai - Virtuális térkép: valamennyi Forma 1 pálya nagyméretű térképén tájékozódhatnak az érdeklődők a lelátókról, azok pontos helyéről - Értékelés: látogatók maguk is értékelhetik a pályák tribünjeit látvány/izgalom/ár-érték arány szempontokból - Video- és fénykép feltöltés: rajongók a versenyen készített video és fényképfelvételeiket elhelyezhetik az oldalon, megosztva ezzel élményeiket a világgal és amivel nagyban segítik a vásárlókat a megfelelő ülőhely kiválasztásában - Pálya információk: valamennyi pálya megközelíthetőségéről, méreteiről is találhat a vásárló információkat a statisztikai adatok mellett, valamint további hasznos segítség számára a google térkép is - Többnyelvűség: igazi európai oldalként a magyar mellett további 5 nyelven ( angol, német, spanyol, olasz és lengyel ) érhető el a weblap - Akciók: a vásárlók, minden megvásárolt jegyhez ajándék füldugó, jegytartót és nyakba akasztót kapnak, valamint a 2008. november 16-án lezárult nyereményjáték keretében egy 700 € értékű vásárlási utalványt is nyert egy szerencsés vásárló. Az egyes futamokra a kedvezményes időszakok alatt akár 5-15% kedvezménnyel lehet jegyet vásárolni, továbbá 10 főt meghaladó csoportok egyedi ajánlatot kapnak. A mygpticket.hu ( mygpticket.com magyar változata ) szolgáltatásai 2009 év elején egészülnek ki a 18 futamból álló MotoGP sorozat valamennyi versenyével, melyekre hasonló formában vásárolhatnak majd jegyet a rajongók. Az „Év honlapja” pályázaton nyertes oldal online fizetési rendszerét a K&H Bank biztosítja. A K&H Bank a fizetőkártya-elfogadás területén Magyarország egyik piacvezető bankja, mely kiemelt figyelmet fordít a bankkártya kibocsátás és elfogadás technológiai fejlesztésére, valamint ügyfelei magas szintű kiszolgálására is.A nyertes honlapon is alkalmazott fizetési folyamat egyszerű, működése stabil és megbízható, elfogadói oldalról is felhasználóbarát és biztonságos szolgáltatás. A K&H Bank elfogadói hálózata számára három (HUF, EUR, USD) különböző devizanemben is lehetővé teszi a kártyaelfogadást. ”Magas szintű, szabványos biztonsági megoldásokat alkalmazunk összhangban a nemzetközi kártyatársaságok által bevezetett biztonsági eljárásokkal. Ezeknek köszönhetően a kártyabirtokosok kiemelt védelem mellett használhatják az internetes fizetési felületünket. Reméljük, hogy ezzel, valamint a GP Ticket Kft. részére készült egyedi fejlesztéssekkel, a K&H Bank is hozzájárult a mygpticket.hu oldal sikeréhez.” – mondta el Tubai Csilla a K&H Bank kártyaelfogadás értékesítésének főosztályvezetője. "Az Év Honlapja" pályázatról A pályázatra rekordmennyiségű 281 érvényes nevezés érkezett, melyen belül a második legnépszerűbb kategória a kereskedelem volt. Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, a betöltés gyorsasága, az információ mennyisége és minősége, a navigáció könnyedsége, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása. A zsűri az egyes kategóriákban az általános szempontokon túl speciális kritériumok meglétét is vizsgálta. Minden honlapot öt zsűritag értékelt. A honlapokat egy véletlengenerátor osztotta szét számukra. A kiértékelt pályázatok eredményének átlagolása után a zsűri minden kategóriában az első hármat még egyszer közösen értékelte. Így alakult ki a végleges sorrend. Forrás: GP Ticket Kft./ K&H
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..