English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Az Év Bormarketingje díj 2008 Nyomtatás E-mail
2008. december 29. hétfő, 05:10

Év Bormarketingje díj 2008

Egri borok a dobogó tetején


A Magyar Borok Évkönyve 2009 kiadvány megjelenésével egy időben, ünnepélyes díjátadó keretein belül átadták a 2008-as Év Bormarketingje díjat, melynek nyertesei 2008-ban: az egri Monarchia Borászat, illetve a közösségi bormarketing kategóriában, az Egri Borvidékért Alapítvány.

A díjakat Kele István, a díj kitalálója és alapítója, ill. Komlósi Amina az évkönyv főszerkesztője adták át. A Magyar Borok Évkönyve akkori főszerkesztője, Kele István már 2005-ben megalapította hagyományteremtő szándékkal az évkönyv jellegéhez igazodó „Év Bormarketingje” díjat, melyet ma már egy kimondottan erre a célra felkért bizottság dönt el. Azt keresik, hogy az adott évben ki az a magyar borpiaci szereplő, akinek a legegységesebb a marketing tevékenysége. Tehát nem az dönt, hogy mennyire volt intenzív, hanem az, hogy az egyes marketing eszközök, technikák alkalmazása mennyire volt összehangolt, tudatos. Próbálják teljes körűen áttekinteni az eszközöket, kezdve a palack címkéjétől, a weboldalon keresztül, az eladáshelyi reklámokig bezárólag.

A díj létrehozóinak a célja erre az évre a következők voltak:

1. Aktívabbá tenni a borászokat Előzetesen felhívták a pincészetek figyelmét, hogy ők is benevezhetik magukat, ennek hatására többen is jelentkeztek, akik úgy érezték, hogy marketing munkájuk érdemes az elbírálásra.

2. Tudatosabbá, szabályozottabbá tenni a kiválasztást és a végső döntést Ennek érdekében egységesen használandó, rögzített értékelési tematikát hoztak létre.

A zsűritagok előre megkapták azt a szempontrendszert, amely alapján végiggondolták, melyik az a 3 borászat, akit előzetesen beszavaznak a listára. Ehhez jöttek az önkéntes jelentkezők, és az így összeállt nagy listából került kiválasztásra a végső győztes.

A 2008. december 8-án megrendezésre került ünnepélyes díjátadóra az Uránia Filmszínházban került sor, melyre meghívást kaptak az előző évek díjazottjai is, illetve az a 6 borászat, akiknek nem sikerült idén elhódítani a címet, de marketing tevékenységük valamely eleme igazán kiemelkedőnek mondható: Árvay és Társa Pincészet, Sauska Pincészet, Demeter Pincészet, Weninger Pincészet, Heimann Zoltán és Csutorás Pincészet.

A rendezvényen, mellyel egyben a 2009-es Magyar Borok Évkönyvének megjelenését is ünnepelték, a Vivat Bacchus énekegyüttes remek hangulatú előadással lépett fel. A műsort ünnepi ebéd követte, melyhez természetesen az idei évkönyvből válogatott borokat szervírozták fel. Az előző évek díjazottjai: 2005 St. Andrea Szőlőbirtok és Pincészet 2006 Vylyan Pincészet 2007 Pannonhalmi Apátsági Pincészet, Soproni Bormarketing Műhely (közösségi bormarketing kategória)

A kiválasztásnál használt szempontrendszer:

1. Van-e kialakult, egyedi arculata a borásznak, ennek kidolgozottsága

2. Az egyes marketing elemek összehangoltsága, vizuális koordináltság

3. A különböző marketing anyagok mennyire támogatják egymást

4. A borok elnevezései mennyire vannak összhangban a borász imidzsével, alapvető üzenetével

5. Mennyire összehangoltak a címkék, itt nem uniformizálásról beszélünk

6. A termékszortiment mennyire fejezi ki a borász filozófiáját

7. Weboldal (ha van), mennyire felel meg a mai online marketing elvárásoknak

8. Mennyire tudatos és konzekvens a különböző eszközök megválasztása

9. Van-e valami egyedi aktivitás, speciális PR, gerillamarketing, mely hozzáadott értékkel bír

Forrás: Vinoport





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Milemax Kft
Demeter András

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Virtual Market Kft.
Sógor Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Alex Fémbútor Kft.
Karassony Mihály

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
DIÁNA Bt.
Hutkai László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.