Híradó jelnyelven |
2009. január 14. szerda, 05:10 |
A Hallatlan Alapítvány és a Vodafone legújabb programjaOnline jelnyelvi oktató program, jelnyelvet oktató multimédiás DVD-Rom felnőtteknek és gyermekeknek – ezek a Vodafone Magyarország Alapítvány és a Hallatlan Alapítvány évek óta tartó közös munkájának eddigi mérföldkövei. Az együttműködés legújabb eredménye a jelnyelven történő híradó, melynek köszönhetően a hallássérültek sem maradnak le a világ történéseiről.A Hallatlan Alapítvány a hazai jelnyelv népszerűsítését és hatékony oktatásának elősegítését tűzte ki célul. 2005-ben a Vodafone Magyarország Alapítvány támogatásával hozták létre a www.hallatlan.hu címen elérhető online jelnyelvi szótárat, mely most újabb szolgáltatással, a jelnyelvi híradóval bővül. A jelelt hírszolgáltatás hetente jelentkezik friss összefoglalókkal, a híreket a hallássérültek, valamint jelnyelvet gyakorlók videofelvételek formájában érhetik el. Az Alapítvány kezdeményezésének szükségességét mutatja, hogy a honlapra feltöltött első déli híradó után eddig több mint ezer látogató nézte meg a jelelt híradást. „Hazánkban felmérések szerint kb. 30-40 ezer olyan hallássérült ember van, akiknek nem volt lehetőségük a hét legfontosabb történéseit anyanyelvükön, magyar jelnyelven is nyomon követni. Eddig fogyatékosságuk következtében a közérdekű mindennapi információkat és híreket alig vagy csak elvétve kapták meg, mivel nem, vagy ritkán volt lehetőségük jelnyelven közvetített hírműsorok megtekintésére.
A Vodafone alapítványának segítségével a www.hallatlan.hu honlapon elinduló új szolgáltatással ezt a problémát is igyekszünk megoldani. Másrészt, a jelnyelvet tanulók számára is segítséget nyújt, mivel a hírösszefoglalók jelnyelvi fordításával folyamatosan fejleszthetik tudásukat.” – mondta el Bartos Pál, a Hallatlan Alapítvány elnöke. A jelnyelvi hírszolgáltatás jelenleg a Magyar Televízió heti egy déli híradóját tartalmazza. A Hallatlan Alapítvány tervei szerint a későbbiekben a szolgáltatást más televízió társaságok hírösszefoglalóival is bővítik. Forrás: Vodafone Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..