Porsche, szerelem |
2009. január 15. csütörtök, 05:10 |
Olvasók, vásárlók és szakértők választottakA 2008-as esztendő a Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (Stuttgart) számára a díjak és elismerések tekintetében is rendkívül eredményesnek bizonyult, a 911, a Boxster és a Cayman, valamint a Cayenne számos kitüntetést gyűjtött be. A szavazások, tesztek és a legkülönfélébb megmérettetések során a nagyközönség, a sajtó, a vásárlók és a szakemberek egyaránt megerősítették, hogy a Porsche még a piac legigényesebb elvárásait is változatlanul túlszárnyalja.A Porsche immár csaknem rendszeres győztessé vált a „Legjobb Autók” („Beste Autos“), szavazáson, amely során az „auto motor und sport“ szakmai magazin szólítja minden évben olvasóit az „urnához”. A 2008-as eredmény szerint a kabriók kategóriájában a már sokszor bizonyított 911 Carrera végzett összesítésben az élen. A „Sportauto“ magazin olvasói a kabriók/roadsterek 80 ezer euróig terjedő kategóriájában a Boxstert tüntették ki „Az Év Legsportosabb Autója” („Sportlichstes Auto des Jahres 2008“) díjjal, így honorálva a könnyű középmotoros roadster óriási menetdinamikai tartalékait.
A nyitott 911-es hasonlóképpen meggyőzte az „Auto Zeitung“ olvasóit is, akik az „Auto Trophy“ díjak odaítélésekor a 30 ezer euró feletti kabriók kategóriájában szavazták az első helyre. Ezen olvasói felmérésen a 911 Carrera 21 esztendő alatt immár 15. alkalommal végzett a legjobb sportautóként magabiztosan az élen. Az „Auto Bild Sportscars“ a 911 GT2 modellt ismerte el, amelyet a „Powercar“ sportautó-magazin a 450 lóerő feletti szupersportkocsik körében avatott győztessé. A 911 GT2 a 911-es sorozat legsportosabb csúcsmodelljeként szerepel a palettán. A magazin szerkesztőségének választása alapján emellett a 911 Turbo Cabrio a kabriók/roadsterek, míg a Cayenne Turbo S a terepjárók kategóriájában bizonyult a legjobbnak. A Cayenne többször is megvédte a terepjárók körében mértékadónak számító pozícióját. Az „Off Road“ szakmai magazin olvasói az „Off Road Award 2008“ szavazás keretében a legjobb luxusterepjáróvá választották. A Diners Club Magazin szerint a Cayenne „Az Év Terepes Modellje” („Geländegängiges Fahrzeug des Jahres“), az „Autoscout24“ internetes portál pedig kategóriájában egész Európa legjobb terepjárójaként az „Internet Auto Award“ elismeréssel tüntette ki. A sportos összkerékhajtású modell emellett a német, francia és holland országos értékelésben is az élen végzett, az „Autorecht24“ értékelése alapján pedig a Cayenne Turbo 2008-ban az „Év Autójaként“ hódította el a dobogó legmagasabb fokát. A Porsche modelljei azonban más kontinenseken is a győztesek között szerepeltek, amit két példa is kiválóan mutat. Az ausztrál „Motor“ magazin tekintélyes „Az Év Nagyteljesítményű Autója” („Performance Car Of The Year“) szakmai szavazásán mindjárt két Porsche sportautó is a dobogón végzett, mégpedig a 911 GT2 a legfelső fokán, míg a PDK sebességváltóval szerelt új Carrera S a harmadik helyen. Az amerikai egyesült államokbeli „Car And Driver“ magazin pedig a Porsche Boxster és Cayman belépőmodelljeit az előző évhez hasonlóan ismét a „10 Legjobb Autó” („10 Best Cars“) közé választotta. Ám nem csupán a Porsche termékei példaértékűek, hanem koncepciói és módszerei is. A VDI Mérési és Automatizálás-technikai Társaság (VDI-Gesellschaft Mess- und Automatisierungstechnik) a Porsche új 3.0 Kommunikáció-menedzsment rendszerének (Porsche Communication Management; PCM) kifejlesztéséért a „Useware 2008“ díjat ítélte oda. A PCM rendszere elsősorban gyors, egyszerű és biztonságos kezelhetőségével tűnik ki. Ezzel az évente kiosztott díjjal a Német Mérnökegyesület (Verein Deutscher Ingenieure) a különböző, kiemelkedően felhasználóbarát rendszerek fejlesztési módszereit ismeri el. Forrás: Porsche Hungária Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..