Telefonáljon Hondáért! |
2009. január 28. szerda, 05:10 |
70 db értékes nyeremény a Vodafone mobilhirdetési promóciós játékában, a fődíj egy Honda CivicJanuár 26. és március 25. között értékes nyereményeket sorsolnak ki azon Vodafone ügyfelek között, akik csatlakoznak a Vodafone mobilhirdetési promóciós kampányához. A nyereményjáték fődíja egy Honda Civic 2.2i-CTDi Executive személygépkocsi. A Vodafone ’Mondj IGENt’ promócióban való részvételhez a 1770-es számra kell elküldeni az ’IGEN’ szót, majd a Vodafone regisztrációra felhívó üzenetét megválaszolni. A játékos teljes nevének elküldésével regisztrálja magát a nyereményjátékba és a Vodafone Mobilmarketing adatbázisába. A regisztrációért kapott 10 ponttal a játékosok minden sorsoláson részt vesznek. A résztvevők további pontokat gyűjthetnek
SMS-ben és napi nyereményekért is játszhatnak, amennyiben a játék weboldalán, a www.vodafone.hu/1770 -es honlapon feladatokat oldanak meg és különböző kérdésekre válaszolnak. A 1770-es telefonszámra belföldről küldött SMS-ek hálózaton belül díjmentesek. A nyereményjáték ideje alatt a webes játékban a napi legjobb eredményeket regisztráló résztvevők egy-egy egy héten keresztül tartó percdíjmentes hálózaton belüli, belföldi beszélgetési lehetőséget kapnak garantált nyereményként. Emellett minden regisztrált ügyfél között hetente kisorsolásra kerül egy egyhónapos, havonta pedig egy egyéves időtartamú hálózaton belüli, belföldi percdíjmentes beszélgetési lehetőség. A játék fődíja egy Honda Civic 2.2i-CTDi Executive, ötajtós személygépkocsi. A nyereményjátékban valamennyi előfizetéses és kártyás Vodafone ügyfél részt vehet, aki elmúlt 18 éves és magánszemély. Amennyiben a nyertes ügyfél nem töltötte be 18. életévét, helyette egy felnőtt személynek kell nyilatkoznia a SIM kártya jogos használatáról. A játék során minden résztvevő legfeljebb egy nyereményt nyerhet a napi, a heti és a havi nyeremények közül, a fődíj sorsolásán azonban valamennyi játékos részt vesz. A ’Mondj IGENt’ promóciós nyereményjáték részleteiről további információ a Vodafone márkaboltokban, illetve a www.vodafone.hu honlapon található. A nyertesek listája folyamatosan, a fődíj nyertesének neve pedig március 26-tól érhető el a vállalat honlapján. Forrás:Vodafone Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..