A legjobb vétel |
2009. február 10. kedd, 05:30 |
Az Avaya IP Office elnyerte a ‘Legjobb vétel’ minősítéstAz Avaya IP Office díjnyertes lett a ‘What to Buy for Business 2009” teszt telefonrendszerek kategóriájában. A kis- és középvállalatoknak tervezett megoldás a termék minősége, funkció gazdagsága, könnyű használhatósága és ár-érték aránya miatt nyerte el a díjat. Az Avaya kimondottan kis-és középvállalatok számára kialakított terméke, az IP Office kapta a legmagasabb elismerést a ‘What to Buy for Business 2009 Telephone Systems’ (Milyen telefonos rendszert érdemes venniük a vállalatoknak 2009-ben) díjátadón. Az Avaya egy részletes, független vizsgálat alapján két kategóriában (hibrid és IP alközpont) nyerte el a világszerte elismert díjat, melyet a viszonteladók, kereskedők és felhasználók válaszai alapján adtak át. A szerkesztők szerint az Avaya IP Office kínálja összességében a legtöbb értéket a piacon található megoldások közül. Az Avaya IP Office egy teljes mértékben moduláris IP–s kommunikációs rendszer, mellyel a kisvállalatok növelhetik termelékenységüket, fejleszthetik ügyfélszolgálatukat és jelentős költségeket takaríthatnak meg. A növekvő vállalatok számára biztosított teljes körű szolgáltatás (telefon, hangposta, IT hálózat, konferenciahívás, ügyfél menedzsment és Egységes Kommunikáció) lehetővé teszi, hogy valamennyi munkatárs számára, bárhol is kelljen dolgoznia, elérhető legyen valamennyi kommunikációs képesség, amire szüksége van a hatékony munkavégzéshez. A ’What to Buy for Business’ egy havonta megjelenő üzleti kiadvány, mely független tanácsokat tartalmaz az irodai eszközök és szolgáltatások piacáról. A kiadvány évente díjazza a legjobb termékeket és szolgáltatásokat. A hibrid és IP telefonos kategóriában további díjazottak: Toshiba, Samsung, Aastra, Panasonic és Mitel.
„Ez a díj újra megerősítette azt, hogy a vállalat valóban felismerte a kisvállalatok igényeit. Biztosak vagyunk benne, hogy az IP Office termékünk sokoldalú és megbízható megoldás, mely elfogadható áron érhető el és jelentős hasznot hoz valamennyi növekvő vállalat számára. A most kapott díj is ennek bizonyítéka.” – mondta Dancsi András, az Avaya Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. A ‘What to Buy for Business and the 2009 Telephone Systems Awards’-ról további információ a www.whattobuyforbusiness.com honlapon található. Forrás: Avaya A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..