English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Szerelmes mobil Nyomtatás E-mail
2009. február 13. péntek, 05:30

Szerelmes mobil

A mobil jó barátunk, randizásnál és flörtölésnél a legfontosabb eszköz, de szakítani jobban szeretünk személyesen


A Vodafone a mobiltelefon szerelemben betöltött szerepét vizsgálta Közel 750 személy részvételével kereste a Vodafone a választ arra a kérdésre, milyen szerepet tölt be a párkapcsolatokban a mobiltelefon. A felmérésből kiderült, a mobil kihagyhatatlan szerelmi életünk minden fázisában, szakítani azonban még mindig személyesen illik.




A Vodafone kíváncsi volt milyen mértékben határozza meg mindennapi életünket, azon belül szerelmi kapcsolatainkat mobiltelefonunk. A felmérés során közel 750-en válaszoltak a témában feltett kérdésekre. A 15 és 59 év közötti internetes válaszolók mindannyian mobilhasználók, lakhelyüket tekintve fővárosiak, vidéki városokban és falvakban élők egyaránt megtalálhatóak a válaszadók között. A felmérésből kiderült, hogy napjainkban az e-mail mellett a telefonhívást választjuk, ha kapcsolatba szeretnénk lépni valakivel.

Gyakori kapcsolattartási mód még az SMS, a hagyományos levél és Fax azonban szinte teljesen elvesztette szerepét. A válaszadók nagy része (27 százalék) tekint jó barátként mobiltelefonjára, további 7-7 százalék egyenesen a legjobb barátjaként vagy örök szerelmeként gondol rá, és csupán 1 százalék érez negatívan a mobilok iránt.


Kellemetlen szituációkban is a mobilunkhoz fordulunk segítségért: a válaszadók 74 százaléka általában felhívja a másikat, ha le akar mondani egy programot, további 8 százalék SMS-t használ ilyen célra.

De a sikerekben is kéznél van a mobil, melyet bizonyít, hogy minden második válaszadó (52 százalék) képtelen kivárni a személyes találkozást, hogy a jó hírt rokonaival és barátaival megossza. Ha viszont egy hétköznapi programot szeretnénk egyeztetni, az e-mail (52 százalék) még mindig gyakoribb, mobilját 40 százalék használja ilyen célra (33 százalék mobilhívás, 7 százalék SMS).

Vágyaink titokzatos tárgyának megközelítéséhez még mindig nem a mobil a leggyakrabban használt eszköz, a válaszadók mindössze 9 százaléka próbálkozott már SMS-ben pótolni az élőben -például egy szórakozóhelyen- elszalasztott lehetőséget. Ha már megvan az ismeretség, akkor viszont jó szolgálatot tesz a mobil, ami a flörtölés legkedveltebb eszköze!

A válaszadók kétharmada flörtölget mobilon (34 százalék mobilhívás, 32 százalék SMS), sőt, minden negyedik (23 százalék) még azt is bevallja, hogy erre akár partner mellett is hajlamos. A valóságban persze ez az arány nagyobb.

A további kérdésekre adott válaszokból kiderül, jóval többen kacsingatnak kifelé egy kis izgalmat keresve mobiljuk segítségével. Talán nem meglepő, hogy a „félreflörtölésben” a férfiak nagyobb arányban képviseltetik magukat. A randira hívásban egyértelmű a mobil egyeduralma, 91 százalék a mobiltelefonján teszi ezt, leginkább hívás formájában (56 százalék), de akár SMS-ben is (35 százalék).

Párkapcsolati problémáink megbeszélésében is nagy szerepet játszik a mobiltelefon: tíz válaszolóból hét már legalább egyszer mobiltelefonon beszélte meg a kapcsolatban felmerülő problémát partnerével. Hogy megbizonyosodjon arról megcsalták-e, minden ötödik válaszoló megnézi partnere mobiltelefonját, 24 százalékuk talált is a megcsalásra bizonyítékot párja mobiltelefonjában. Hiába vált a párkapcsolati problémák részévé a mobiltelefon, ha egy pár eljut a szakításhoz, a kapcsolat végét azonban még mindig személyesen beszélik meg, csupán a válaszadók 13 százaléka szakított partnerével mobiltelefonon, minden huszadik válaszadó már SMS-ben is fejezett be kapcsolatot.

Szexuális témájú üzenetekre a felmérésben résztvevők fele használja a mobiltelefont, öt emberből kettő küldött már szexuális tartalmú üzenetet (SMS), további 6 százalék már képet vagy videót is küldött e témában (MMS), míg minden ötödik válaszolónak volt már része szóbeli (mobil)telefonszexben.

Ezzel szemben erotikus tartalmú szolgáltatások igénybevétele mobiltelefonon keresztül hazánkban még nem szokás, csak minden tízedik válaszoló használt már bármilyen erotikus szolgáltatást.

Forrás: Vodafone

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Euro Souvenirs Kft.
Barna Klára

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Vygo Kereskedelmi és Szolgál... Vygo Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
Góczán Károly

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Medi-style kft
Tasnádi Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Mountex K Kft.
Givice Viktor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.