Szerelmes mobil |
2009. február 13. péntek, 05:30 |
A mobil jó barátunk, randizásnál és flörtölésnél a legfontosabb eszköz, de szakítani jobban szeretünk személyesenA Vodafone a mobiltelefon szerelemben betöltött szerepét vizsgálta Közel 750 személy részvételével kereste a Vodafone a választ arra a kérdésre, milyen szerepet tölt be a párkapcsolatokban a mobiltelefon. A felmérésből kiderült, a mobil kihagyhatatlan szerelmi életünk minden fázisában, szakítani azonban még mindig személyesen illik. A Vodafone kíváncsi volt milyen mértékben határozza meg mindennapi életünket, azon belül szerelmi kapcsolatainkat mobiltelefonunk. A felmérés során közel 750-en válaszoltak a témában feltett kérdésekre. A 15 és 59 év közötti internetes válaszolók mindannyian mobilhasználók, lakhelyüket tekintve fővárosiak, vidéki városokban és falvakban élők egyaránt megtalálhatóak a válaszadók között. A felmérésből kiderült, hogy napjainkban az e-mail mellett a telefonhívást választjuk, ha kapcsolatba szeretnénk lépni valakivel. Gyakori kapcsolattartási mód még az SMS, a hagyományos levél és Fax azonban szinte teljesen elvesztette szerepét. A válaszadók nagy része (27 százalék) tekint jó barátként mobiltelefonjára, további 7-7 százalék egyenesen a legjobb barátjaként vagy örök szerelmeként gondol rá, és csupán 1 százalék érez negatívan a mobilok iránt. Kellemetlen szituációkban is a mobilunkhoz fordulunk segítségért: a válaszadók 74 százaléka általában felhívja a másikat, ha le akar mondani egy programot, további 8 százalék SMS-t használ ilyen célra. De a sikerekben is kéznél van a mobil, melyet bizonyít, hogy minden második válaszadó (52 százalék) képtelen kivárni a személyes találkozást, hogy a jó hírt rokonaival és barátaival megossza. Ha viszont egy hétköznapi programot szeretnénk egyeztetni, az e-mail (52 százalék) még mindig gyakoribb, mobilját 40 százalék használja ilyen célra (33 százalék mobilhívás, 7 százalék SMS). Vágyaink titokzatos tárgyának megközelítéséhez még mindig nem a mobil a leggyakrabban használt eszköz, a válaszadók mindössze 9 százaléka próbálkozott már SMS-ben pótolni az élőben -például egy szórakozóhelyen- elszalasztott lehetőséget. Ha már megvan az ismeretség, akkor viszont jó szolgálatot tesz a mobil, ami a flörtölés legkedveltebb eszköze! A válaszadók kétharmada flörtölget mobilon (34 százalék mobilhívás, 32 százalék SMS), sőt, minden negyedik (23 százalék) még azt is bevallja, hogy erre akár partner mellett is hajlamos. A valóságban persze ez az arány nagyobb. A további kérdésekre adott válaszokból kiderül, jóval többen kacsingatnak kifelé egy kis izgalmat keresve mobiljuk segítségével. Talán nem meglepő, hogy a „félreflörtölésben” a férfiak nagyobb arányban képviseltetik magukat. A randira hívásban egyértelmű a mobil egyeduralma, 91 százalék a mobiltelefonján teszi ezt, leginkább hívás formájában (56 százalék), de akár SMS-ben is (35 százalék). Párkapcsolati problémáink megbeszélésében is nagy szerepet játszik a mobiltelefon: tíz válaszolóból hét már legalább egyszer mobiltelefonon beszélte meg a kapcsolatban felmerülő problémát partnerével. Hogy megbizonyosodjon arról megcsalták-e, minden ötödik válaszoló megnézi partnere mobiltelefonját, 24 százalékuk talált is a megcsalásra bizonyítékot párja mobiltelefonjában. Hiába vált a párkapcsolati problémák részévé a mobiltelefon, ha egy pár eljut a szakításhoz, a kapcsolat végét azonban még mindig személyesen beszélik meg, csupán a válaszadók 13 százaléka szakított partnerével mobiltelefonon, minden huszadik válaszadó már SMS-ben is fejezett be kapcsolatot. Szexuális témájú üzenetekre a felmérésben résztvevők fele használja a mobiltelefont, öt emberből kettő küldött már szexuális tartalmú üzenetet (SMS), további 6 százalék már képet vagy videót is küldött e témában (MMS), míg minden ötödik válaszolónak volt már része szóbeli (mobil)telefonszexben. Ezzel szemben erotikus tartalmú szolgáltatások igénybevétele mobiltelefonon keresztül hazánkban még nem szokás, csak minden tízedik válaszoló használt már bármilyen erotikus szolgáltatást. Forrás: Vodafone A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..