Mobil Parkolás |
2009. március 09. hétfő, 07:00 |
Az ország számos nagyvárosában már mobiltelefon segítségével is vásárolható parkolójegyA három hazai mobilszolgáltató előfizetői a MobilParkolás szolgáltatással ezentúl Budapesten és 20 vidéki városban vásárolhatnak parkolójegyet mobiltelefonjukkal
Az Eme Zrt, a Pannon, a T-Mobile és a Vodafone ma bejelentette, hogy 21 városban elérhetővé teszi a MobilParkolás szolgáltatást. A három mobilszolgáltató előfizetői így zökkenőmentesen, könnyedén és azonnal kiegyenlíthetik parkolásuk ellenértékét mobiltelefonjuk segítségével. A számlás és kártyás előfizetők számára egyaránt elérhető szolgáltatás Budapest mellett 20 vidéki városban vehető igénybe. A MobilParkolást igénybe vevő előfizetők hitelkeretük vagy univerzális egyenlegük terhére kétféle módon vásárolhatják meg mobil parkolójegyüket: amennyiben nem biztosak abban, hogy mennyi ideig lesznek távol autójuktól, tetszés szerint bármikor elindíthatják és le is állíthatják a parkolást, míg az előre meghatározott idejű parkolás (természetesen a maximális parkolási időre vonatkozó önkormányzati rendelet betartásával) akkor javasolt, amikor az ügyfél biztosan tudja, mikor is fog visszatérni autójához. Az autósok így a környezetbarát és gyors megoldás segítségével időt és fáradságot takaríthatnak meg, hiszen nem kell többé a megfelelő mennyiségű aprópénzről gondoskodniuk, illetve biztosak lehetnek abban, hogy valóban akkora összeget fizetnek ki a parkolásért, amennyi időt parkolással töltöttek.. A szolgáltatás előzetes regisztrációt nem igényel, könnyen és egyszerűen használható: az autó rendszámát (ha szükséges, a gépjármű-kategóriánként meghatározott kiegészítéssel), illetve előre meghatározott idejű parkolásnál a parkolás időtartamát is a parkolóautomatán található telefonszámra elküldve máris megérkezik a visszaigazoló SMS, és nem kell attól tartania, hogy az autóst dolga végeztével az autójához visszaérve „mikuláscsomag” fogadja majd a szélvédőn. Az első, SMS-ben történő parkolójegy-vásárlást követően a Pannon és a T-Mobile ügyfelei a parkolóautomatán található telefonszám felhívásával és a megfelelő menüpont kiválasztásával is elindíthatják, illetve leállíthatják parkolásukat. A mobil parkolójegy megvásárlásával az autó rendszáma egy központi adatbázisba kerül, így a parkolóőrök elektronikus úton ellenőrizhetik a mobil parkolójegy meglétét. A díjakról és egyéb feltételekről az ügyfelek mobilszolgáltatójuk honlapján tájékozódhatnak. Forrás: Vodafone A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..