Innovatív környezetvédelmi fejlesztések a BMW gyárában |
2009. július 06. hétfő, 03:00 |
A bajor gyártó 12 millió dollárt invesztált a használtgáz-visszanyerő rendszerbe és a tanulmányozza a szélenergia felhasználási lehetőségeit is.
A BMW csoport tovább erősítette vezető szerepét az autógyártás fenntarthatóságát célzó fejlesztések terén: a gyártó 12 millió dollárt fektetett be kaliforniai gyárának környezetkímélő energiát használó projektjébe, illetve vizsgálja a szélenergia hasznosításának lehetőségeit is. A bajor konszern az észak-amerikai gyárban 2003-ban indult „Újrahasznosított Gázból Energiát” elnevezésű projekt fejlesztésére szánt összeget a már meglévő gázturbinák hatékonyabbra cserélésére és a rendszer bővítésére fordította. A két új turbina összesen 11.000 kilowatt teljesítmény előállítására képes, így a kaliforniai üzem jelenlegi elektromos áramigényének akár 60%-át is fedezni tudják, a korábbival megegyező menniységű metángáz felhasználásával, amellyel a cég évente kb. 1 millió dollárt energiaköltéget takarít meg. A BMW ezen túl további lehetőségeket is keres a környezetkímélő energiaforrások használatára: a gyárban megkezdték egy, a szélenergia a gyártás során való felhasználását vizsgáló tanulmány kidolgozását. A gyár a Gold Ring Power megújuló energiaforrásokra specializálódott céggel közösen gyűjti össze a projekthez szükséges adatokat. Az így nyert eredmények mutatják majd meg, hogyan hasznosíthatja a BMW-gyár a szelet, mint alternatív energiaforrást. „Világszerte megnőtt a szélenergia-felhasználásának aránya, egyes európai országokban ez a típusú energia az összes felhasznált erőforrás 30%-át is megközelíti. Ezek az adatok minket is arra ösztönöznek, hogy átfogóbban is megvizsgáljuk ennek az energiaforrásnak a felhasználási lehetőségeit” – nyilatkozta Duncan Seaman, a BMW létesítménymenedzsere. A tesztek megkezdéséhez a bajor cég leányvállalata két, egyenként 15 méter magas meteorológiai mérőtornyot állított fel a gyár területén, amelyek segítségével információk nyerhetők a szél erejéről és irányáról, a néhány hetes adatgyűjtés után pedig egy szakértői csoport elemzi majd az adatokat. Robert Hitt, a gyár szóvivője szerint az alternatív energiaforrások kihasználását célzó projektek nagyon fontos részét képezik a gyár fenntarthatóságának fejlesztésében. „A metángázt hasznosító megoldásaink sikere után tovább folytatjuk a környezetkímélő megoldások felkutatását. A BMW csoport jelenleg is vezető szerepet tölt be az autógyártásban a technológiai újítások kifejlesztésében, így természetes, hogy a fenntarthatóság terén is igyekszünk innovatívak lenni” – mondta el Hitt. A BMW X modelleket előállító spartanburgi üzeme a gyárban bevezetett környezetvédelmi innovációkért 2007-ben elnyerte az Amerikai Környezetvédelmi Ügynökség „Az Év Energia Partnere” díját. Forrás BMW Magyarország |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..