Már magyarul is olvasható a Time Out |
2009. december 07. hétfő, 03:00 |
Egy évvel az angol nyelvű Time Out budapesti megjelenése után itt a magyar nyelvű lap, amelynek célcsoportja a 18-45 év közötti fővárosiak. A havonta megjelenő új magazin később a tervek szerint kétheti lesz. A magyar lappiacon tavaly debütált angol nyelvű Time Out Budapest után december 2-án megjelent a magyar kiadású magazin. A lapokat kiadó Est Media Group (EMG) közleménye úgy tájékoztat, hogy a két magazin megjelenésében, minőségében hasonló, hangvételében, tematikájában azonban a különböző célcsoportoknak megfelelően alapvetően különbözik egymástól. A magyar nyelvű Time Out Budapest célcsoportjának azokat a fizetőképes, 18-45 közötti fővárosiakat tekinti, akik minőségi kulturális és fogyasztási szokásaikban szinte semmiben sem különböznek a világ metropoliszában élő kortársaiktól. Az új kiadvány 96 oldalas, glossy kivitelű, gerincragasztott magazin újságárusoknál kapható, emellett pedig a kiadó postai úton VIP címekre is elküldi. Az EMG szándékai szerint az eleinte havonta jelentkező lap 12 hónapon belül kétheti megjelenésre változik. A nyomtatott lapot fél éven belül stílusában és tartalmában hasonló online megjelenés is támogatja majd. „A Time Out a világon mindenhol arra büszke, hogy a városok legjavát mutatja be. Mi is így fogunk tenni. Mindenről fogunk írni, ami Budapesten jó, és semmiről sem, ami rossz. Vagy legfeljebb csak ha már tényleg muszáj. Abban viszont megingathatatlanul hiszünk, hogy ha nem foglalkozunk rossz éttermekkel, rossz koncertekkel és rossz boltokkal, akkor ezek vagy megjavulnak, vagy átadják a helyüket a náluk jobbaknak” – mondta Bede Márton, a magyar nyelvű Time Out Budapest főszerkesztője. „A lap azért indult el most, mert szerintünk Budapesten ma már sok olyan jó hely van, ahol érdemes időt és pénzt tölteni és költeni. Üzletek és vendéglők, kocsmák és kiállítások, bulik és előadások. Ennek alátámasztására összeszedtük azt az ötven dolgot, amelyeknek köszönhetően ez a város élhető, élvezhető, sokszor pedig kifejezetten nagyszerű hely” – fűzte hozzá Kálmán Emese felelős szerkesztő. A magyar nyelvű Time Out Budapest nulladik, összevont decemberi és januári lapszámmal jelent meg, az első lapszám csak a tanulságok levonása után, 2010 februárjában érkezik. Ekkor indul majd kampány is a lapindítás támogatására, amelyen az EMG házon belül dolgozik. Forrás: Kreatív Omline www.kreativ.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..