Egy igen sikeres közösségi média kampány: IKEA |
2009. december 15. kedd, 03:00 |
Az IKEA nemrég véget ért, Facebook-on zajló kampánya, mely egy új, Malmöben nyíló áruház megnyitóját hivatott promotálni, több volt, mint sikeres. Megmutatta, milyen ereje van egy többmillió felhasználót magában foglaló hálózaton jól véghezvitt kampánynak. Nem volt szükséges hagyományos bevezetőre a kampányhoz, első lépésként létrehozták a profilját az új áruház vezetőjének, Gordon Gustavssonnak. Ide időről-időre feltöltöttek képeket az áruházban berendezett szobákról, a kampány ideje alatt összesen 12-t. A játékszabályok szerint, aki elsőnek tagelte be a képen látható bútordarabokat, az meg is kapta azokat ajándékba. Futótűzként terjedt a Facebook-on az első kép után a hír az új játékról, a kampányról. Ugyanis minden egyes tagelés után, a tagelő ismerősei is látták, mivel van elfoglalva az adott felhasználó, így nagyon rövid idő alatt ezrek szereztek tudomást azt IKEA-kampányról. Emellett sokan blogoltak róla és linkeket is küldtek egymásnak. „A Facebook már meglevő funkcióját, a tagelést, használva, az IKEA marketing csapata elérte az áhított és nehezen megfogható közösségi média célt: a fogyasztók széles rétegét fogták meg a kampánnyal, és mindezt nagyon költséghatékonyan tették; egy TV-s, nyomtatott sajtós vagy digitális kampány költségeinek csupán a töredékébe került” – mondta Meghan Keane, az Econsultancy írója. Forrás: Direkt Marketing Szövetség www.dmsz.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..