English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A következő nagy dobás (II. rész) Nyomtatás E-mail
2009. július 22. szerda, 03:00

 

Cikksorozatunk második részében elsősorban magukkal a vásárlókkal kapcsolatos tudnivalókról lesz szó, hogy hogyan is kelthetjük fel érdeklődésüket, miképpen tudjuk rávenni őket arra, hogy megvásárolják a termékeket, illetve meggyőződjenek róla, hogy nekik szükségük van az adott árucikkre/szolgáltatásra.


vásárlásMindezt úgy kell elérnünk, hogy az ügyfél ne érezze tolakodónak a magatartásunkat. Vékony a határ a meggyőző kommunikáció és a túlzott kommunikáció között.

A most következő részben erről olvashatnak.

Ha eljutottunk odáig, hogy elkészültünk szolgáltatásunk vagy termékünk konkrét tervével, és célegyenesben vagyunk ahhoz, hogy valósággá is váljon, akkor érdemes megállnunk egy pillanatra, és elgondolkodni: hogyan és kinek fogjuk ezt értékesíteni?

A piacot illetően két lehetőség közül választhatunk: vagy egy már létező piacon próbálunk szerencsét, vagy pedig termékünk számára megpróbálunk kialakítani egy újat.
Az előbbinél a hangsúly legfőképp azon van, hogy a hasonló, már létező termékekhez képest a miénk nyújtson valami pluszt, valami olyat, amitől a potenciális vásárlók úgy érzik, ez kell nekik!
Új piac esetén fontos, hogy a már meglévők közötti réseket találjuk meg, egy olyan szegmenst, ami ugyan kitöltésre szorul, de még senkinek nem jutott eszébe.

Meglepő módon a vállalkozások legnagyobb része nem végez piackutatást, nem is rendelkeznek információkkal az ügyfeleikről, pedig minnél több adat áll rendelkezésünkre, annál könnyebb lesz célzottan hirdetni és eladni termékünket.
A vásárlóközönség nagyon sok, különböző egyén által alkotott kisebb csoportból áll, ezért ha rendelkezésünkre állnak konkrét adatok vevőinkről, meghatározhatunk célcsoportokat, ezáltal elérhetjük, hogy szinte személyre szabottan hirdessünk.

Ha új termék kerül a piacra, egy ideig csak első vásárlókkal fogunk találkozni, vagyis olyanokkal akik csak egyszer vásároltak, és semmilyen szintű ügyfélkapcsolatunk nem is volt velük. Nagyon sok esetben itt hibáznak a vállalkozások, hiszen meghagyják egyszeri vásárlónak az ügyfelet, és várják az újakat, pedig elsősorban nem az új vevők fogják a hasznot hozni.

Hogy miért is?

Tegyük fel, hogy vásárlóinktól elkérjük a legalapvetőbb adatait és hozzájárulását ahhoz, hogy ajánlatainkat elküldhessük neki. Gyakran egy e-mail cím már elég is. Ezután lehetővé válik az, hogy további újdonságainkat is eljuttassuk neki és ezáltal visszatérő vásárlókká válhasson. Ne felejtsük el azt sem, hogy egy elégedett, többszörös vásárló valószínűleg beszámol másoknak is a tapasztalatairól, tehát tulajdonképpen reklámoz minket. Ezáltal további új vásárlókra tehetünk szert, akikből később visszatérő vásárló válhat, és így tovább, és így tovább...

Handshake 2.

A módszer lényege, hogy minden egyes vásárlásnál egy-egy lépést kell tennünk a vevő felé, eggyel több információt kérni tőle annak érdekében, hogy megvalósíthassuk az ún. LCV-t, azaz a Lifetime Customer Value-t, melynek lényege az ügyfélkapcsolatok menedzselésén alapuló értékesítés.
Érdemes megjegyezni, hogy egy többször visszatérő vásárló sokkal több profitot termelhet vállalkozásunk számára, mint több egyszeri ügyfél.

Összefoglalva tehát: ha készen állunk arra, hogy új terméket/szolgáltatást vezessünk be, második lépésként mérjük fel a piacot és a vásárlóerőt, illetve törekedjünk az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásra.

Folytatása következik...


Fordította: Szilvási László

Forrás:

Ügyfélgyár

 

www.ugyfelgyar.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Polygrain Kft
Hoffmann András

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Petõfi Mezõgazdasági Kft.
Haraszi Istvánné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bravo Shop Kereskedelmi és Sz... Bravo Shop Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Lautner Izolda

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kapuvári Építõipari Zártk... Kapuvári Építõipari Zártkörûen Mûködõ Részvénytársaság
Csorba Ernõ

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.