English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A következő nagy dobás (III. rész) Nyomtatás E-mail
2009. július 23. csütörtök, 03:00

A cikksorozat harmadik és egyben befejező részének témája az, hogy hogyan is tegyük termékünket átlag felettivé, hogyan emeljük ki a tömegből és érjük el azt, hogy a vásárlók minket válasszanak.

 

Read More

07_23_veztulÚgy gondolom, hogy mindenki számára nyilvánvaló, hogy egy termék vagy szolgáltatás sikere nem csak a minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan pozicionáljuk a piacon.

Ennek megfelelően, ha már megvalósítottuk ötletünket és megtaláltuk a megfelelő piacot, nincs más feladatunk, mint megnyerni magunknak a vásárlókat!
Első tanácsom, hogy a megfelelő marketing stratégiát csak azután kezdjük kidolgozni, miután már elkezdődött az értékesítés. Sokan követik el azt a hibát, hogy magas reklámköltséggel hirdetik a terméküket, még mielőtt elkezdenék valóban forgalmazni. A lényeg pontosan az, hogy bizonyos számú vásárló után fel tudjuk mérni, hogy kiknek is adunk el, és az ő számukra befogadható hirdetéseket készítsünk. Ehhez pedig elengedhetetlen a felmérések készítése!

Fontos, hogy leendő vásárlóink higgyék és érezzék, hogy amit mi nyújtunk nekik, az nem csupán egy szolgáltatás vagy árucikk, hanem olyan valami, amely plusz dolgot ad az életükhöz. Mindenkinek megvan az a pont az életében, amelyen keresztül megfogható, ezért próbáljuk meg kitapasztalni ezeket. Ennek legjobb módja a cikk előző részében említett adatgyűjtés, melynek során vásárlóinktól információkat kérünk, melyeket később felhasználhatunk az értékesítés során.

Ha tisztán látjuk már, hogy kiknek készítjük a hirdetést, milyen témában és milyen csatornán keresztül szeretnénk ezt közvetíteni, akkor már csak egy feladtunk van hátra: olyan üzenetet megfogalmazni, amely egyszerre hatékony, érthető és nem zavaró.
Mindenki találkozott már olyan reklámokkal, amelyek egyszerűen zavaróak, vagy nehezen érthetőek, és általában ez a hatékonyságukon is meglátszik, tehát törekedjünk arra, hogy a mi hirdetésünk ne ebbe a kategóriába tartozzon. Ne feledjük, hogy itt nem arról van szó, hogy a vásárlónak hosszasan előadjuk, hogy milyen jó és miért jó a termékünk, hanem arról, hogy vásárolja meg! Itt a kevesebb információ többet érhet, gyakran már egy hangzatos mondat vagy szlogen elegendő, hogy kívánatossá tegye azt, amit el szeretnénk adni.

Összefoglalva tehát, ha van egy jó ötletünk és megvalósítható is, ne habozzunk tenni érte, még ha néha nehéz is! Alkossunk, mérjük fel a vásárlóerőt, építsük ki vevőkörünket, és hirdessünk céltudatosan. Ha ezeket a komponenseket össze tudjuk hangolni, biztosak lehetünk benne, hogy a mi termékünk lesz a következő nagy dobás!

Fordította: Szilvási László

Forrás:

Ügyfélgyár

www.ugyfelgyar.hu




A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

H & T Dynamic Bt.
Tóthné Halász Orsolya

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Win-R Kft.
Kovács Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
ANOR-KER Kereskedelmi és Szol... ANOR-KER Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Pukler Jánosné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
ATESTOR Anyagvizsgálat-Méré... ATESTOR Anyagvizsgálat-Méréstechnika Kft.
Szappanos Gabriella

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.