Az értékesítés legmodernebb fegyvere |
2009. augusztus 25. kedd, 03:00 |
A kisebb és közepes nagyságú cégek bevételéért felelős munkatársainak sok eszköz áll a rendelkezésére, hogy növeljék cégük forgalmát és árréstömegét. Ezek közül az egyik legfontosabb az eredményes értékesítők alkalmazása. Ezzel kapcsolatban a legnagyobb problémájuk az értékesítők megfelelő motivációja, ellenőrzése és vezetése. Ennek a problémának a megoldására létezik egy modern, új és könnyen használható eszköz. Ha egy értékesítéssel foglalkozó vezetőnek eszébe jut, hogy nem tudja pontosan mit csinálnak napról-napra az értékesítői, nem tudja eldönteni, hogy elég hatékonyan teszik-e a dolgukat, esetleg nincs elég információja arról, hogy mi történt az ügyfelekkel, illetve tudja mi történik velük, de nagyon sok időt elvesz ennek adminisztrációja az értékesítési jelentések írásával, vagy esetleg attól tart, hogy egy értékesítője elmegy és elviszi magával a vásárlóval kapcsolatos adatokat, szüksége van egy professzionális CRM szoftverre. CRM egyszerűen az értékesítés (eladás, marketing és PR) olyan módon történő megszervezése és vezetése, mely a vevőinkkel való közvetlen foglalkozást úgy alakítja, hogy közülük egyre többen, egyre többet vásároljanak. És az értékesítés alatt itt mind az eladást, mind a marketinget értem. Erre mondhatja azt, hogy “na, ez nem nagy szám, hisz mindenki ezt szeretné”. Igen, szeretné, és van aki jobban és van aki kevesbé jól csinálja a közvetlen kommunikációt, ügyfélkezelést. A CRM megadja ehhez a pontos eszközöket és módszereket. Van egy konkrét, kézzel fogható eszköze is a CRM szoftver. Az első módszer: Ismeret a partnerekről Az adatok, információk összegyűjtésének legfontosabb - koránt sem egyetlen - szereplője az értékesítő, akit hívhatunk más néven is, mint például területi képviselő, ügynök, tanácsadó, eladó, stb. Legfontosabb jellemzője, hogy személyesen, direktben áll kapcsolatban a vevőkkel. Ő ismeri őket a legjobban, neki van róluk a legtöbb információja, amit vagy a fejében, vagy valamilyen saját “adatbázisban” tárol. Ez a nyilvántartása nem a legkedvezőbb a cég számára, hiszen más munkatársak, vagy a vezetés számára nem elérhető. És ha így van, nagy problémája lesz a cégnek a következő módszer alkalmazásával. Persze azt a szabályt is mindenki ismeri, hogy minél több cégre, személyre szabott kommunikáció van egy partner felé, annál valószínűbb, hogy vásárolni fog, vagy vásárolni fog újra. Rémesen egyszerű, mégis ennek minden ügyfélre, lehetséges ügyfélre való alkalmazása rendszerint nem sikerül a vállalkozások többségében. Ehhez össze kellene hangolni a marketing és az értékesítők, sőt sokszor a szolgáltatás, vagy akár a pénzügy tevékenységét, kommunikációit is. Azaz össze kellene gyűjteni minden felsorolt tevékenység által megszerzett, begyűjtött információt.
Forrás: A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..