English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Nemcsak megszerezni, megtartani is nehéz Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 17. csütörtök, 03:00

Ha a fogyasztó már rákattintott a leiratkozás gombra, mit tehetünk, hogy mégse veszítsük el őt véglegesen?


09_17_veztAhogy az internetezők egyre érettebb célközönséggé válnak, úgy válik egyre nagyobb kihívássá növelni az egy-egy hírlevélre feliratkozók számát - minden újonnan a listához adott cím tehát valódi kincs. Sok cég a címek megszerzésére összpontosít, nem fordítva elég figyelmet az e-mai kampányaik relevanciájára.

Ez pedig egy szempillantás alatt azt eredményezheti, hogy a lista-tagok inkább leiratkoznak, mely még nagyobb nyomást helyez a cégekre, hogy új címeket szerezzenek. Ez ördögi kör. Mit tehet tehát a marketinges, ha a nehezen megszerzett vásárlók nem maradnak sokáig? Szervezzük át a leiratkozási folyamatot, hogy ügyfeleink jól meggondolják, tényleg jól döntenek-e.

Második esély

Lehet, hogy elsőre bután hangzik, de a leiratkozási folyamat első kérdése lehetne ez: „Biztos Ön ebben?”. Ha újra felsoroljuk az előnyöket, lehet, hogy második esélyt kapunk. Vagy kérjünk visszajelzést. Azzal a kérdéssel: „Mit tehettünk volna másképp?” Sok meglepő választ is begyűjthetünk. Próbálkozhatunk azzal is, hogy telefonszámot vagy e-mail címet is megadunk a leiratkozási oldalon, hogy bármi is váltotta ki a leiratkozást, találhatunk rá megoldást.

Választási lehetőség

Ne tételezzük fel, hogy egy vásárló semmilyen üzenetet nem kíván már kapni tőlünk. Lehet, hogy van, akit nem érdekelnek az akciós ajánlatok, de a termékújítások, friss szolgáltatások igen. Ha nemcsak egyfajta hírlevelünk van, vagy több kategóriában küldünk üzeneteket, ezeket választási lehetőségként adjuk meg. Sok cégnél létezik hűségprogram, vagy különleges tagság, melyekhez exkluzív e-mailek vagy csak tagok számára érvényes ajánlatok is járnak. Jó, ha van olyan külön leiratkozási folyamat, mely lehetővé teszi, hogy az általános hírlevélről való leiratkozás után a kiemelt üzeneteket továbbra is megkapják. Emlékeztessük őket különleges helyzetükre, és kérdezzük meg, a különleges tagságukból eredő e-maileket is le kívánják-e mondani.

Preferenciák

A preferenciák ismerete kulcsfontosságú elem a vásárló figyelmének megtartásában és a relevancia fenntartásában. Hadd döntsék el maguk a fogyasztók, milyen gyakorisággal kívánnak értesülni a hírekről, és melyik címüket szeretnék használni. Ezáltal kevesebbért és kisebb erőfeszítéssel kész, szegmentált adatbázishoz juthatunk.

Nyitott kapuk

Iparági kutatások szerint a hirdetők kevesebb mint 20%-a küld elköszönő üzenetet a leiratkozóknak, és a 10%-ot sem éri el azok aránya, akik tájékoztatnák a fogyasztót arról, milyen egyéb módokon maradhatnak kapcsolatban. Jó, ha tudják, hogy az ajtó mindig nyitva áll, és könnyen ismét feliratkozhatnak, ha meggondolnák magukat. Soroljunk fel egyéb elérhetőségeket, mint blogok, RSS feedek vagy podcastok, így mindig naprakészek maradhatnak a céggel kapcsolatban saját ritmusuk szerint.

Senki nem szeret az esküvőn a válásra gondolni, így érthető tehát, hogy a marketingesek sem szívesen gondolnak arra, hogy elveszthetik vásárlóikat, miközben újabb címekért szállnak harcba. De ha tudunk a vásárló fejével gondolkozni, és a kezükbe tudjuk adni az irányítást, boldogabb és hosszabb kapcsolatot építhetünk ki.

Forrás:
Direkt Marketing Szövetség

www.dmsz.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Audit and Credit Hungary Kft
Várkonyi Ádám

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Fég-Sori Korlátolt Felelõss... Fég-Sori Korlátolt Felelõsségû Társaság
Pataki Ádám

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Öko-Serv 2000 Kft.
Hofbauer Nándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
immosales
Kóródi István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.