Nemcsak megszerezni, megtartani is nehéz |
2009. szeptember 17. csütörtök, 03:00 |
Ha a fogyasztó már rákattintott a leiratkozás gombra, mit tehetünk, hogy mégse veszítsük el őt véglegesen? Ahogy az internetezők egyre érettebb célközönséggé válnak, úgy válik egyre nagyobb kihívássá növelni az egy-egy hírlevélre feliratkozók számát - minden újonnan a listához adott cím tehát valódi kincs. Sok cég a címek megszerzésére összpontosít, nem fordítva elég figyelmet az e-mai kampányaik relevanciájára. Lehet, hogy elsőre bután hangzik, de a leiratkozási folyamat első kérdése lehetne ez: „Biztos Ön ebben?”. Ha újra felsoroljuk az előnyöket, lehet, hogy második esélyt kapunk. Vagy kérjünk visszajelzést. Azzal a kérdéssel: „Mit tehettünk volna másképp?” Sok meglepő választ is begyűjthetünk. Próbálkozhatunk azzal is, hogy telefonszámot vagy e-mail címet is megadunk a leiratkozási oldalon, hogy bármi is váltotta ki a leiratkozást, találhatunk rá megoldást. Ne tételezzük fel, hogy egy vásárló semmilyen üzenetet nem kíván már kapni tőlünk. Lehet, hogy van, akit nem érdekelnek az akciós ajánlatok, de a termékújítások, friss szolgáltatások igen. Ha nemcsak egyfajta hírlevelünk van, vagy több kategóriában küldünk üzeneteket, ezeket választási lehetőségként adjuk meg. Sok cégnél létezik hűségprogram, vagy különleges tagság, melyekhez exkluzív e-mailek vagy csak tagok számára érvényes ajánlatok is járnak. Jó, ha van olyan külön leiratkozási folyamat, mely lehetővé teszi, hogy az általános hírlevélről való leiratkozás után a kiemelt üzeneteket továbbra is megkapják. Emlékeztessük őket különleges helyzetükre, és kérdezzük meg, a különleges tagságukból eredő e-maileket is le kívánják-e mondani. A preferenciák ismerete kulcsfontosságú elem a vásárló figyelmének megtartásában és a relevancia fenntartásában. Hadd döntsék el maguk a fogyasztók, milyen gyakorisággal kívánnak értesülni a hírekről, és melyik címüket szeretnék használni. Ezáltal kevesebbért és kisebb erőfeszítéssel kész, szegmentált adatbázishoz juthatunk. Iparági kutatások szerint a hirdetők kevesebb mint 20%-a küld elköszönő üzenetet a leiratkozóknak, és a 10%-ot sem éri el azok aránya, akik tájékoztatnák a fogyasztót arról, milyen egyéb módokon maradhatnak kapcsolatban. Jó, ha tudják, hogy az ajtó mindig nyitva áll, és könnyen ismét feliratkozhatnak, ha meggondolnák magukat. Soroljunk fel egyéb elérhetőségeket, mint blogok, RSS feedek vagy podcastok, így mindig naprakészek maradhatnak a céggel kapcsolatban saját ritmusuk szerint. A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..