Az online vásárlók segítő kézre vágynak |
2009. szeptember 24. csütörtök, 03:00 |
Azon amerikai internetezők 77%-a, akik az elmúlt fél év során online vásárlási tranzakciót hajtottak végre, szívesen vennék, ha egy valós személy segítené őket bizonyos termékek online vásárlásakor. Ez derül ki a Harris Interactive 2009 augusztusában készített felméréséből, melyet az IMShopping részére vezényelt le.
A segítséget igénylőket leginkább ingatlan (56%), autók (54%) és biztosítás (51%) online vásárlásakor érdekelné a szolgáltatás. Bár az online vásárlók többsége legalább „néha” szeretne ilyen módon támogatást kapni, a válaszadók 82%-a arról számolt be, hogy nem kapta meg ezt a segítséget a múltban. Ennek a csoportnak több mint fele jelezte, hogy ez negatívan befolyásolta vásárlási döntését – legalábbis néhány esetben. „Semmilyen automatika nem helyettesítheti az embert” - mondta Prashant Nedungadi, az IMShopping vezérigazgatója és alapítója. „Az eredmények azt jelzik, hogy a vásárlók még mindig igénylik, hogy valódi személyek segítsék őket a vásárlás folyamán, még a digitális környezetben is.” Néhány e-kereskedő klikkeléssel indítható telefonhívással, vagy klikkelésre megnyíló chat-ablakkal biztosít támogatást a vásárlók számára, mely lehetővé teszi, hogy azonnal kapcsolatba lépjenek egy ügyfélszolgálatossal. A kutatásából továbbá kiderült, hogy a felnőtt amerikai internetezők 74%-a végzett online tranzakciót az elmúlt 6 hónap folyamán. A legtöbbször vásárolt termékek tipikusan azok, melyek nem igényelnek plusz segítséget – például ruha (44%), könyvek (38%), zene (28%), egészségügyi és kozmetikai termékek (28%), illetve az utazással kapcsolatos áruk, szolgáltatások (28%). Az eMarketer becslései szerint a 14 évesnél idősebb amerikai internetezők 69,7%-a vásárol online 2009-ben, mely arány 2013-ra eléri majd a 74,2%-ot. Az e-kereskedelmi folyamat során a valós személy segítségnyújtását biztosító szolgáltatások jelenthetik azt a biztonságot, mely még hiányzik néhány internetezőnek ahhoz, hogy többet és gyakrabban vásároljon online.
Forrás: A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..