English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A rossz ügyfél tünetei: öt figyelmeztető jel Nyomtatás E-mail
2009. október 02. péntek, 03:00

A "minden ügyfél fontos" pontosan olyan tévszemlélet, mint az, hogy "minden alkamazott képes kiemelkedő teljesítményt nyújtani, ha eléggé igyekszik." A kiváló cégek tudják, hogy legjobb ügyfeleik azok, akik megbecsülik a segítőkész alkalmazottaikat. Persze azért körültekintően kell kirúgdosni az ügyfeleidet. Például figyelheted azokat a figyelmeztető jeleket, amik a legrosszabb ügyfeleidet jellemzik.


10_02_veztRúgd ki a kellemetlen ügyfeleidet, megéri! - szól  a tanács. De hogyan csináld? Mi alapján döntsd el, hogy kit és mikor? Találtam egy egész jó csekklistát a Neten. Az jutott eszembe, hogy a lista talán visszavezethető öt figyelmeztető jelre, ami a legrosszabb ügyfeleidre jellemző.
 

A rossz ügyfelek kiszolgálása nem csak abban az értelemben drága, hogy több erőforrás (néha korlátlan mennyiségű) használatát igénylik, hanem úgy is, hogy negatívan hatnak az alkalmazottaidra, ezáltal csökkentik az elkötelezettségüket. Tehát az öt figyelmeztető tünet, amit diagnózisként használhatsz az ügyfél-portfóliód egészségének fenntartásához:

1. tünet: az alkalmazottak kiégése. Biztos jele a problémás vevődnek, amikor a legelkötelezettebb munkatársad is menekül az ügyfél elől. Ne tedd ki az alkalmazottaidat az ellenséges ügyfél által okozott megalázó bánásmódnak. Nem lehet olyan indok, ami miatt az ügyfeled seggfejként viselkedhet a csapatoddal.

2. tünet: a problémazóna. A kirúgásra megérett vásárlód második tünete a cégeddel szembeni állandó negatív hozzáállás. Lehet, hogy eredetileg egy probléma, vagy váratlan esemény váltotta ki a negatív érzéseit, azonban nem találnak célba a probléma megoldására törekvő kísérleteid, mivel a vásárlód szívesebben marad a "problémazónában". Akármilyen nagy erőbedobással próbálsz megfelelni neki, nem adja be a derekát. Ilyenkor mindketten jobban jártok, ha külön utakon mentek tovább.

3. tünet: a tisztelet hiánya. A rossz ügyfél harmadik jele a kölcsönös tisztelet jól érezhető hiánya. Figyeld meg azt,  ahogy az alkalmazottaid és az ügyfeled egy probléma megoldásán dolgoznak, vagy ahogy a kommunikációs kapcsolat kibontakozik közöttük. Észre fogod venni, ha nincs meg a kellő tisztelet egymás iránt; ilyenkor ugyanis a konfliktus az ügyfél részéről "személyes hadjárattá" változik (pl. ki akarja rúgatni az alkalmazottadat). Az alkamazottaid tisztelete nélkül nem lehet valódi partnerkapcsolatot fenntartani.

4. tünet: a hatékonyság akadályai. Olyan problémákat érdemes idesorolni, mint pl. a szükséges erőforrások hiánya (pl. állandóan tologatják a megszervezett megbeszéléseket), a terméked, vagy szolgáltatásod hatékony működéséhez és javításához szükséges információk visszatartása (pl. eltiltanak más alkalmazottaiktól).

5. tünet: kizárólag az árra alapozott kapcsolat. Amikor egy üzleti kapcsolat egyetlen tartópillére az alacsony ár, ott baj van. Ez a gyakorlatban sokféleképp kimutatható: folyamatosan versenyeztetnek, igyekeznek lenyomni az áraidat, a konkurenciával fenyegetőznek, állandóan kedvezményeket várnak Tőled, stb. Az a gond ezzel, hogy mindig lesz, aki olcsóbban adja. Sőt végül lesz, aki fizet érte, csakhogy szállíthassa.

 

Forrás
Dr. Dobay Róbert
Menedzsmentor
www.menedzsmentor.com



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Alpek Kft.
Alpek István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Polygon 86 Kft.
Abt Ferencné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bíbor-Fa Bt.
Bors Attila

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Walt Disney Magyarország Kft.
Kertész Katalin

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.