English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Ablakon bedobott pénz 1. rész Nyomtatás E-mail
2010. március 17. szerda, 03:00

03_17gazd2

Avagy: hogy érheti el valójában potenciális vevőit?
9 alapvető tény, amelyek nélkül nem tud kitörni az eredménytelen reklámok köréből.



Amikor az első munkahelyemen elkezdtem dolgozni, még bőven egyetemista voltam – ezért a feladat, hogy hirdessem meg a termékünket, végtelenül egyszerűnek tűnt számomra.
Rengeteget tanultunk az egyetemen addigra marketingről, szegmentálásról, és még számtalan egyéb szakkifejezésről, viszont még csak véletlenül sem próbáltam ki soha addig a gyakorlatban.
Közel 10 évvel, párszázezer rossz vagy felesleges hirdetésre elbaltázott és sokmillió Forint eredményes hirdetésből megkeresett pénzzel a hátam mögött mostanra kezd kikristályosodni két véglet, ahogy a témáról gondolkodni szokás:
a) hirdetni nem érdemes vagy nem szabad, mert csak viszi a pénzt, vagy
b) hirdessünk, ahogy a csövön kifér, hiszen ebből ismernek meg minket.

Mivel számtalan tanulmányt, oktatóanyagot, e-bookot és egyebet írtak és adtak eddig közre a marketing és a hirdetések témakörében, nem gondolom, hogy az én feladatom lenne megváltani a világot ebben a témában.
Van azonban az eredményes hirdetéseknek egy eleme, egy kihagyhatatlanul fontos rész: hol, mikor és mennyit kell(ene) hirdetni ahhoz, hogy az bizonyíthatóan megtérüljön? Erről, pontosabban az e téren szerzett gyakorlati tapasztalataimról szól ez a tanulmány: mibe érdemes, és mibe nem érdemes belevágni, ha az ember hirdetésre adja a fejét?

Szerencse, véletlen, vagy valami más?
Volt már Ön abban a helyzetben, hogy lakást, vagy albérletet keresett? Emlékszik még, mi történt?
Vidéken nőttem fel, és amikor egyetemre kerültem Budapestre, a szüleim segítettek lakást találni. Apukám korán reggel megvette az Expresszt, kivágta és egy külön lapra ragasztotta a szóba jöhető hirdetéseket, aztán végighívta, és az aktuálisokat végigjártuk, hogy megtaláljuk az „igazit”. Végül óriási szerencsénk volt, és úgy találtuk meg a lakást, hogy alig egy órával azelőtt hirdették meg azt, és már le is csaptunk rá.
Lakásos példánál maradva egy barátom albérletet keresett: böngészte az Internetet, a hirdetési újságokat, elmondta minden ismerősének és barátjának, hogy ebben érdekelt. Végül egy este fáradtan, egy sokadik sikertelen lakásnézés után sétált a párjával egy utcában, amikor meglátott egy táblát egy erkélyen. 10 perccel azelőtt tették csak ki, hogy kiadó a lakás, és álmaik otthona volt, egyből be is tudtak költözni…
Egy, az üzleti életből vett példa: amikor az első munkahelyemen kezdtem felépíteni egy környezetbarát termék országos forgalmazását, először óriási erővel kerestem a nagy buszos és kamionos cégekkel a kapcsolatot. Csak nekik küldtem bemutatkozó anyagokat, csak őket kerestem, és közben egyszer csak beesett az ajtón egy-két mezőgazdasági vevő. Először nem is figyeltem rájuk, aztán rájöttem, hogy ugyanolyan fontos piac, bár először el voltam keseredve, hogy nem azok közül jeleztek vissza, akiket kerestem. Később aztán velük is sikerült kapcsolatot teremtenem, de az első lépés egy nem várt irányból jött a rengeteg beleölt energia után.
Mi a közös ezekben a történetekben? Mondhatnánk, hogy a szerencse, de azt mondják, szerencséje annak van, aki tesz érte. Akkor a véletlen? Az meg kevés ahhoz, hogy üzletileg alapozni lehessen rá…
Nagyon sokszor figyeltem már meg életemben azt a tényt, hogy ha valamit el akarok érni, akkor rengeteg energiát kell beletennem jól célzottan ahhoz, hogy bejöjjön. Viszont ha beletettem sok-sok energiát, akkor MINDIG bejött az, amit el akartam érni! Minél többet tettem azért, hogy sikerüljön, annál biztosabb lehettem benne, hogy a várt és kívánt eredményt el fogom érni. Mert mindig sikerült.
Véletlenek (nem) léteznek

Németh Zoltán
Lépéselőny Média Kft.

Hamarosan folytatjuk cikkünket!

Ha kedvet kapott cége célzott hirdetéséhez, regisztráljon be a Lépéselőny Virtuális Irodaházba Itt: http://www.lepeselony.hu/1/regisztracio.html

 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Geoproduct Gyógyító Ásván... Geoproduct Gyógyító Ásványok Kft.
Mátyás Szabolcs

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
SPG Sportcikk Kft.
Andorné Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
POLIDARM Szolgáltató, Ipari,... POLIDARM Szolgáltató, Ipari, Kereskedelmi Kft.
Hamar Tibor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Outdoor Közterületi Reklám... Outdoor Közterületi Reklámügynökség Zrt.
Szabóné Gyukovics Ág

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.