Nincs ingyen ebéd, sem ingyen tudás |
2010. augusztus 27. péntek, 03:00 |
Amikor egy vállalkozás elindul, jellemzően nincsenek még bevételek, nincs profit, nincs miből marketingre és értékesítésre visszaforgatni. Ezért eleinte az ember keresi azokat a megoldásokat, amellyel gyorsan és lehetőleg ingyen juthat előre. Azonban nem növekedhet úgy a cég, hogy ezt a gondolkodást tartja meg – ha nem tanulja meg egy vállalkozó becsülni más (hasznos) munkáját, vele is így fog bánni a piac. A sikeres vállalkozás alapja nem az élősködés, hanem a nyer-nyer típusú üzletek megtalálása.
Aki nem él túl…Sokszor ütköztem már abba a képzeletbeli falba, amit egy mikro vállalkozó támaszt az üzleti közösséggel szemben: azonnal hozzunk neki új vevőket, lehetőleg a cégtárunkba való regisztráció után egyből, és mindezt ingyen. Azt kell, hogy mondjam, bár megértem az álláspontot (szegény embert még az ág is húzza, és egy átlag vállalkozónak tényleg nincs elszórható marketing költségvetése), először mégis ezen kell változtatni annak, aki sikeres vállalkozó szeretne lenni. Paradoxon, mégis igaz: az üzleti életben a paraziták nem élnek túl, mert senki nem hagyja, hogy élősködjenek rajta. Például többen megkerestek, hogy az évek kemény munkájával létrehozott Lépéselőny üzleti közösség értékes adatbázisát (több ezer cégvezető elérhetősége) adjuk oda nekik ingyen. Még csak javaslat sem volt, hogy „fizetni nem tudok, de adok cserébe….-t”, teljesen mindegy, hogy mit, csak cserét. Csere nélkül viszont senki sem érzi jól magát, így én sem tudtam komolyan venni soha ezeket a próbálkozásokat. Nem arra gondolok, amikor az értékesítés nem győzte meg a vevőt, és annak még ingyen sem kéne az adott termék, hanem arra, ha valaki eleve úgy gondolkodik: neki ingyen jár, amiért más megdolgozott. … és aki igenMinden sikeres és komoly vállalkozó, akit ismerek, azzal kezdi, mit tud ő tenni azért, hogy a kölcsönösség meglegyen? Mi az ő oldala az együttműködésben? Igaz ez akkor is, ha az ember tanácsadóval akar dolgozni, tudást keres, vagy ha terméket / szolgáltatást akar vásárolni: az üzleti partnerkeresés során az ingyenélőket nem veszik komolyan (sőt, egyáltalán számításba sem veszik). Egy igazi üzletember kölcsönösségben gondolkozik, nyer-nyer szituációkat keres és szolgáltat. Ez vezet az üzleti sikerekhez, a növekedéshez! Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait? VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..