Mire jó egy üzleti közösség? |
2010. október 05. kedd, 03:00 |
Egyre többet hallani róla, hogy a Net kihasználható új vevők szerzésére, üzleti partner keresésre is, mégis az internetes ingyenes cégjegyzékekben, cégtárakban szereplés ideje leáldozóban van. Hol találunk üzleti partnerekre az Interneten, és hogy hasznosítható az online a bevételszerzésben? Régi ügyfelek új megtartásaA meglévő partnerek körül udvarlása az egyik legtöbb agytevékenységet generáló folyamat, hiszen hogyan tartsuk meg őket? Hogy érjük el, hogy újra rendeljenek? Hogy valósítsuk meg minden üzletember álmát, hogy folyamatosan és egyre többet rendeljenek a régi vevők? Erre kiválóan alkalmas egy olyan újszerű felület, ami nem a bevált „bort Karácsonyra” séma, ráadásul izgalmas vevőszerző terep, vagyis nemes gesztus lehet partnereink felé is. Új vevők szerzéseMit tegyen az (üzlet)ember, ha Piacfelmérés, terméktesztelésAz Internet egyik legnagyobb előnye, hogy olcsó, ha tömegesen akarunk elérni másokat. Ezért kiválóan alkalmas arra is, hogy kitesztelje: melyik termékre harapna a célközönség? Milyen üzenet „vinné át” legjobban a lényegét, a tartalmát? Egy üzleti közösség olyan, mint egy nagyszabású klub: egymás felé nyitottabb embereket érhetnek el rajta keresztül, így a kérdésekre is több választ kapunk. Ismerkedés, kapcsolatépítés, névjegycsereTermészetesen az alapok működnek: találkozni más cégvezetőkkel, névjegyet cserélni, beszélgetni, ötleteket gyűjteni és tapasztalatot cserélni – egy üzleti közösség tökéletesen lehetővé teszi mindezt! Legyűjthető későbbi célokraHa úgy érzi, a direkt mailek, a nagy létszámú adatbázisnak menő online kommunikációk működnek Önnek, egy sikeresen működő üzleti közösség adatbázisként is funkcionál: partnerei megkereshetők a portálon kívül is, és reagálni fognak. Telefonos megkeresésekEnnek élőbb verziója, ha telefonon keresi meg „klubtársait”, az üzleti közösség, a „közös klub” nevének említése ajtókat és füleket nyit meg! AjánláskérésA klub jelleg, a közös kiindulópont természetesen megnyitja a partnereket arra is, hogy ajánlásokat adjanak egymásnak, ezért érdemes is ebben gondolkozni: minél többet tudnak Önről az üzleti közösség többi tagjai, annál nagyobb valószínűséggel jut eszükbe Ön egy-egy olyan helyzetben, amikor Önnek potenciális ügyféllel beszélgetnek. Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..