Marketing + értékesítés + profit = VQ |
2010. november 22. hétfő, 03:00 |
Ültem egy konferencián, amit kisvállalkozóknak szerveztek, és elgondolkodtam: annyi mindent mérünk az empátiától az intelligenciáig – miért nem vezetünk be vállalkozóként egy mérőszámot, ami a vállalkozói képességeket, készségeket mérné, mutatná? Érdekes lenne megnézni, egy partner, akivel épp szerződni tervezünk, milyen üzletember például – és egy ilyen egyszerű módon ezt meg tudnánk nézni. Miket kellene elsősorban magába foglaljon a vállalkozói quota, avagy VQ? Tanulási hajlandóságMegfigyelésem szerint rengeteg vállalkozó már ott elhasal, hogy nem is akar többet tudni arról, hogy mehetne jobban a cége. Aki úgy érzi, már mindent tud, a csúcson van, ahonnan nincs tovább, jobb, ha elkezdi megírni cége nekrológját, mert a legjobb úton van – lefelé. Egy olyan gyorsan változó világban, mint amilyenben élünk, folyamatosan új helyzetek, új kihívások és új lehetőségek jelennek meg – ezért folyamatosan késznek kell lennünk váltani. Aki nem jár konferenciára, nem olvas üzleti könyveket, vagy alkalmanként nem megy el tréningre, előbb-utóbb hátrányba kerül a magukat folyamatosan képző versenytársaival szemben. Alkalmazási hajlandóságNem elég azonban elméletben sokat tudni a bevételekről, gazdaságos cégműködésről, üzleti partner keresésről – át is kell ültetni mindezt a gyakorlatba. Azaz ha megtanulunk valami érdekeset, újat, próbáljuk is ki azonnal! Brian Tracy-től olvastam egyszer, hogy ha egy új, jó ötletet talál, egyből kipróbálja, ad neki pár hetet. Ha működik, nyert vele, ha nem működik, legalább ezt tapasztalati úton derítette ki, és nem mondta magának: „most nincs időm erre az új technikára, hogy megélezzem a fűrészt, mert fát kell vágnom”… Nagy célokMindezek mögött a kulcs azt gondolom, az egy vállalkozó életében, hogy az átlaghoz képest többet akar elérni: nem csak munkahelyet akar, ahol papíron őt nevezik főnöknek, de ugyanúgy munkahelyként fogja fel, hanem el akar érni valamit akár önmaga, a családja, vagy a szakma, a termék/szolgáltatás révén egy szélesebb kör számára. Németh Zoltán |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..