Mi egy üzleti kapcsolatépítő csoport? |
2010. december 16. csütörtök, 03:00 |
Pár hete egy üzleti vacsorán egy másik vendég megkérdezte, mivel is foglalkozom. Válaszomban az „üzleti kapcsolatépítő csoport” kifejezést használtam, mire ő visszakérdezett, ez mit is takar?
Elsőre kicsit meg voltam lepődve a kérdésen, de aztán rájöttem, hogy nem kell, hogy az legyek. Azt gondolom, a legtöbb esetben többet tételezünk fel arról, mások mennyit értenek abból, amivel foglalkozunk, mint ahogy az a gyakorlatban kinéz. Találkoztam valakivel az Ajánlói Intézet tréningjén tegnap, aki egykoron technikai leírásokat, kézikönyveket készített. Elmondása szerint munkaköri kötelessége volt úgy fogalmazni, hogy egy 8 éves is megértse, mit mond. A Wikipedia úgy írja le a networkinget, mint ’gazdaságszociológiai tevékenység, mellyel hasonlóan gondolkodó üzletemberek felismernek, létrehoznak üzleti lehetőségeket, és dolgoznak azokon. Egy üzleti kapcsolati háló (= network) olyan, mint egy társadalmi háló, melynek létcélja az üzleti tevékenység'. Rájöttem, hogy ennél kicsit jobban ki kell fejtenem. Elmeséltem, hogy ma már minden korábbinál többen csinálnak saját vállalkozást. Közülük számosan szakemberek abban, amit csinálnak, de egyáltalán nincs marketingesük vagy értékesítőjük. Személyes ajánlásokra és szájhagyományra alapozzák üzletüket. Fő problémájuk az, hogy többre van szükségük az ilyen lehetőségekből, mint amennyivel ténylegesen bírnak. Számos, régebben létező, üzletet támogató tevékenység a magánszférában valójában nem segíti ezeket az üzletembereket pozitív szájhagyomány megteremtésével. Minden csoport azért létezik, mert a tagjai közös célért küzdenek. Legtöbbjük számára ez a közös ok egymás támogatása lenne az üzletben. Ez lehet üzleti lehetőségek, támogatások és információ megosztása (vagy mind a 3). Legtöbbször a több üzlet ajánlással történő generálására irányuló vágy volt az, ami a specializálódott üzleti kapcsolatépítő csoportok piacának növekedését okozta. Egy üzleti kapcsolatépítő csoport egy olyan klub, amelyben a közös cél egymás segítése abban, hogy sikeresebbek legyünk az üzletben. Egy sikeres üzleti kapcsolatépítő csoport legfontosabb eleme az, hogy a tagok nem pusztán hasonló igényeket mutatnak fel. Olyan pozícióban kell lenniük, ahol valóban tudják segíteni a másikat. Ez leggyakrabban azt jelenti, hogy a tagok hasonló célpiacra dolgoznak, és hasonló értékű szolgáltatásokkal foglalkoznak. A siker az elkötelezettségükön és a hozzájárulásukon múlik. Egy 8 éves megértené, ahogy leírja neki, mivel foglalkozik Ön? Sikeres kapcsolatépítést!
Dave Clarke az Egyesült Királyság egyik legismertebb networking bloggere, üzleti partnerkereső és kapcsolatépítő fórumok szervezője és házigazdája, a networking elismert gyakorlati szakembere. A Lépéselőnnyel való együttműködése révén Dave angolul írt cikkeinek fordításait olvashatják a Lépéselőny látogatói.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..