Üzlet kisvállalkozóként: betyárbecsület |
2010. december 17. péntek, 03:00 |
Rengeteg kisvállalkozóval találkoztam már, akik panaszkodtak, mennyire megbízhatatlanok az emberek, milyen nehéz vállalkozóként érvényesülni. Ugyanakkor azt tapasztalom, hogy minden kisvállalkozó (lehetőségei szerint) időben fizet, és ügyel a jó hírére. Inkább tönkremegyünk, de a becsületet nem kockáztatjuk. Ez egyik oldalról dicséretes és jó dolog, egy szabály előzi csak meg az üzleti életben. A bevétel az elsőA kiinduló kérdés persze mindig az, mi a vállalkozás célja? Elvileg – logikusan – a profit termelés lenne az. Amennyiben igen, akkor az elsődleges aranyszabály, amit minden bölcs pénzügyi tanácsadótól egységesen hallottam eddig: nem a költségek visszafogása, vagy a kiadásokkal való sakkozás az „igazi” út, hanem a még több bevétel. Ennek eszközei: az értékesítőkEhhez persze elsődlegesen jó értékesítőkre van szükség, hiszen lehet a cég bármilyen jó szakmailag, ha nem tud elegendő megrendelést szerezni, akkor nem fogja tudni kifizetni a jó minőségű szakembereket, alapanyagokat, eljárásokat / technológiákat, hiába szeretne a vezetés pontosan kifizetni mindig mindent. Ezért fektesse a legtöbb hangsúlyt cégében az értékesítők jobbá tételére, az okos és eredményes marketingre, arra, hogy célpiaca ismerje és megismerje Önöket! Ezt nagyon szorosan követi a szolgáltatás, termelés megerősítése, hiszen ha már behoztuk a sok új vevőt, tegyük is elégedetté őket. Németh Zoltán |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..