Miért nincs időm értékesíteni? |
2011. április 14. csütörtök, 03:00 |
Rengeteg az adminisztratív feladatom, fel kell vinnem a múlt heti tárgyalásaimat a CRM-be, ajánlatokat kell írnom, a névjegyeim is teljesen kuszák – szóval egy rakás olyan dolgom van, amik miatt egyáltalán nem marad időm az értékesítésre. És persze ezek mind fontosabbak, legalábbis annak tűnnek, mint a bevételszerzési tevékenység… Látott, vagy hallott már ilyet értékesítőjétől, vagy esetleg önmagától? Veszélyes kifogások, mivel a cég valójában nem az adminisztratív feladatokból él, ebben biztos vagyok. Mi a háttere mindennek? Időhiány gazdaságAz időhiány a fontossági sorrend hiánya. Ha egy cégvezető arra hivatkozik, hogy nincs ideje, annak minden munkatárs rövidtávon megihatja a levét, hiszen előbb-utóbb elmaradnak a valóban lényeges feladatok is. Ha vezetőként látom azt, hogy a munkatársaim ki sem látszanak a munkából, de közben nem haladunk sehová, kezdhetek gyanút fogni: valószínűleg a serény tevékenységnek álcázott ipari időpocsékolás folyik a cégben! Ha nem tanulok meg és tanítom meg munkatársaimat felállítani a fontossági sorrendet a feladataik között, és egyformán lényegesnek látnak egy e-mailt megformázni, mint egy tárgyalást egy potenciális új vevővel, akkor komoly bajba kerülhet a cég. Állítsa fel az Ön cégében lényeges általános irányelveket, mivel milyen sorrendben foglalkozunk!Lehet ez például: Németh Zoltán |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..