Meghívó: Green Cosmopolita party-n mutatkozik be a LOHAS |
2011. október 12. szerda, 00:00 |
A magyar közönség is betekintést nyerhet a tőlünk nyugatabbra fekvő országokban már elterjedt környezet- és egészségtudatos kezdeményezésbe, ugyanis a LOHAS (azaz Lifestyle of Health and Sustainability – Egészség és Fenntartható Életmód) hazánkba érkezett
Green Cosmopolita party-n mutatkozik be a LOHAS
A „zöld életszemlélet” és a divat ezidáig nehezen fért meg egymás mellett. A LOHAS arra törekszik, hogy alternatívát tudjon nyújtani, és megtalálja az arany középutat a fenntartható és a trendi között. Ezt mutatja be a Green Cosmopolita LOHAScafe party-n.
Most először a magyar közönség is betekintést nyerhet a tőlünk nyugatabbra fekvő országokban már elterjedt környezet- és egészségtudatos kezdeményezésbe, ugyanis a LOHAS (azaz Lifestyle of Health and Sustainability – Egészség és Fenntartható Életmód) hazánkba érkezett. A fenntarthatóságot, környezettudatosságot és egészséges életmódot hangsúlyozó szemléletmód egy különleges party keretein belül mutatkozik be azok előtt a hazai vállalatok és cégek előtt, amelyek hajlandóságot mutatnak a zöld-kommunikációban való részvételre. „Október 20-án rendezünk egy estet azon cégek számára, akik LOHAS-kompatibilisek, vagyis méltóképpen tudják képviselni a zöld-kommunikációt, az egészséges és környezettudatos életmódot” – mesélte a kezdeményezésről Kornis Katalin, a LOHASnet kreatív igazgatója. – „Éppen ezért az esemény minden eleme magában foglalja ezt az életszemléletet, a berendezéstől kezdve, a programokon át egészen a felszolgált ételekig. Reméljük, az esemény hatására egyre több vállalat, hazai cég kapja fel a fejét, milyen fontos az egészségre, a fenntarthatóságra ösztönző kommunikáció. A programokat is úgy válogattuk össze, hogy minél több információt adhassunk át a vendégeinknek, ilyen például egy előadás arról, milyen változásokat okozhat a LOHAS a kis- és középvállalkozások életében, kiderülnek az első LOHAS Bajnokság részletei is, ezen kívül pedig természetesen rengeteg meglepetés vár a meghívottakra.” A LOHAS egy egyedülálló kezdeményezés arra, hogy az egyének, és ezzel együtt a családok élete megváltozzon, hiszen a környezettudatosságra, egészséges életre való áttérésben mindenkinek részt kell vennie. „Sajnos napjainkban sokan nem ésszerűen vásárolnak, hanem beszereznek mindent, ami trendi, ami drága, „csilli-villi”. Emellett azonban elfelejtenek tudatosan válogatni a piac hatalmas kínálatából. Gyártói összefogással szeretnénk elérni, hogy az igazi minőség, a valódi értékek kerüljenek vissza a polcokra, nem tévesztve szem elől a környezetünk megóvásának fontosságát” – fűzte hozzá Katalin. – „Ezzel az életmódváltással nem csak a saját, hanem a családunk élete is gyökeresen megváltozik, hiszen együtt kell elérnünk a tudatosságot. Nem csak az étkezésünkre kell figyelni, hanem arra is, hogy több időt töltsünk együtt a szeretteinkkel, barátainkkal, szabadidőnket ne egyedül, a szobánkba zárkózva pazaroljuk el.” A LOHAS magyarországi térhódítása csak rajtunk múlik, hiszen mi vagyunk azok, akik tehetünk saját egészségünkért, környezetünkért, a fenntartható jövőért. A LOHAS több, mint 250 követőjét, kiemelkedő személyiségét látja vendégül. a rendezvény kiváló lehetőséget biztosít ara, hogy megismerkedjen a LOHAS filozófiával, amely a környezettudatosságot, és az egészséges életmódot ötvözi olymódon, hogy közben a luxust és a kmagasló minőséget sem téveszti szem elől.
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..