Új üzemcsarnokot avatott a Thermotechnika Tatabányán |
2019. október 16. szerda, 00:00 |
A kereskedelmi és vendéglátó-ipari hűtőket gyártó Thermotechnika-Crown Cool Kft. Tatabányán felavatta 2200 négyzetméteres, új gyártócsarnokát és raktárát, a beruházás értéke 450 millió forint. A kormány 2015-ben indított támogatási programot olyan vállalatoknak, amelyek nem juthattak uniós támogatáshoz. Eddig 78 milliárd forint nagyvállalati támogatás összesen 200 milliárd forint értékű beruházás megvalósítását tette lehetővé, 2400 új munkahelyet teremtve - mondta el köszöntőjében az avatóünnepségen részt vevő pénzügyminiszter. Varga Mihály kiemelte, ez a program "nyomot hagyott" a gazdaságon és számos más intézkedéssel együtt hozzájárult, hogy Magyarország az unió három legnagyobb ütemben fejlődő gazdaságának egyike legyen. A bővülés mértéke tavaly elérte az 5,1 százalékot. A munkanélküliség 3,4 százalékra csökkent, a bérek 2019 első hét hónapjában bruttó értékben tíz százalékot növekedtek, a reálbér-emelkedés hétszázalékos volt - mondta a miniszter. Kiss János, a társaság ügyvezetője az MTI-nek elmondta, a fejlesztést közel 158 millió forint vissza nem térítendő forrással segítette a kormány nagyvállalati támogatási programja. A korszerű gépek üzembe állítása 30 százalékkal növeli a kapacitást. Az innen elkerülő berendezéseket horvátországi üzemükbe telepítik, az ottani termelés felfutásával a teljes vállalatcsoport kapacitása megduplázódik és kétszeresére nő a gyártásból származó, évi 800 millió forintos bevétel. A vállalat a kereskedelmi és vendéglátó-ipari hűtők széles választékát gyártja. Termékeik közé tartoznak többek között az önkiszolgáló, bankkártyával működő hűtővitrinek, a több zónás borhűtők. A termelés 80 százalékát Nyugat-Európába exportálják. A Thermotechnika építette ki Magyarország legnagyobb hűtőszerviz hálózatát, 70 szerelővel. A gyártás mellett kereskedelemmel is foglalkoznak, kínálatukban 3000 féle professzionális vendéglátó-ipari termék szerepel. A társaság jogelődje, az 1981-ben alakult Thermotechnika gmk. volt Magyarország első társas vállalkozása. A cég első tevékenységeként hűtőgépek szervizelésével foglalkozott, két mérnökkel és két karbantartóval indultak. A vállalkozás 33 ével ezelőtt kezdte meg a hűtőgépek gyártását Tatabányán. Jelenleg 114 embert foglalkoztatnak belföldön, emellett Romániában 150, Horvátországban 47 embernek adnak munkát. Szlovákiában és Szerbiában saját gyártású berendezéseket forgalmaznak. A cégcsoport a külföldi leányvállalatokkal együtt 8 milliárd forint árbevételt ért el 2018-ban, a magyar egység árbevétele 4 milliárd forint volt, mely a gyártásból, a kereskedelemből és a szerviztevékenységből tevődött össze.
Forrás: MTI
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..