A Mol műanyag-újrahasznosító vállalatot vett |
2022. április 07. csütörtök, 00:00 |
A Mol-csoport felvásárolta a ReMat Zrt.-t, Magyarország piacvezető műanyag-újrahasznosító vállalatát, amely kommunális és ipari hulladékot használ fel regranulátum előállítására - közölte a Mol. A közlemény szerint a Mol erős portfólió kiépítésén dolgozik a műanyag-újrahasznosítás és az integrált hulladékkezelés területén, összhangban stratégiai céljával, hogy vezető szerepet töltsön be az alacsony szén-dioxid-kibocsátású körforgásos gazdaságban Kelet-Közép-Európában. A Mol teljes műanyag-újrahasznosító kapacitása - a korábban megvásárolt németországi Aurora Kunststoffe Gmbh-val együtt - évi 40 000 tonnára emelkedik - írták. A tájékoztatás szerint a ReMat Zrt. kapacitása 25 000 tonna, csaknem 200 alkalmazottat foglalkoztat, termelőüzemei Tiszaújvárosban és Rakamazon találhatók, logisztikai központja van Pozsonyban. A ReMat Magyarországon piacvezető a műanyagok újrahasznosításában, amelyhez kommunális és ipari eredetű műanyaghulladékot használ fel. Vezető gyártók automata szelektáló rendszerével, tisztító és regranuláló berendezéseivel rendelkezik. A felvásárlással a Mol képes lesz egyedi igényeknek megfelelő műanyag és újrahasznosított megoldásokat kifejleszteni, hogy teljesíteni tudja ügyfelei egyre növekvő igényét az újrahasznosított anyagok iránt. A Mol tavaly februárban indította el "Shape Tomorrow" 2030+ stratégiáját, amelyben még nagyobb fókuszt kapnak a fenntarthatósági célok. A stratégia egyik fő pillére a körforgásos gazdaság integrálása, ezért a vállalat egymilliárd dollárt fektet be a következő öt évben alacsony szén-dioxid-kibocsátású és fenntartható projektekbe. A hulladékok feldolgozása és hasznosítása az új fenntartható megközelítés egyik kulcseleme - írták. Az Aurora és a ReMat összkapacitásával a Mol fenntartható kompaundok és regranulátumok széles választékát kínálhatja az autóipar és a csomagolóipar számára - tették hozzá. Emlékeztetnek arra is, hogy stratégiai partnerséget kötöttek a német APK vállalattal is, amely úttörő szerepet játszik a műanyag újrahasznosítási technológia fejlesztésében, és amelynek oldószer alapú eljárása képes kiváló minőségű polimereket előállítani komplex műanyaghulladékból. A közelmúltban stratégiai partnerséget kötöttek a svájci Meraxis céggel a poliolefin re-kompoundok fejlesztésének és gyártásának előremozdítására. A Mol a vegyi újrahasznosítás területén is tervez beruházásokat, és komoly lépéseket tesz a további hulladékgazdálkodási tevékenységek irányába - áll a közleményben. A nyilvános cégadatok szerint a mintegy 1,5 milliárd forint saját tőkéjű ReMat Zrt. értékesítési árbevétele 3,5 milliárd forint volt 2020-ban, az egy évvel korábbi 4,3 milliárd forint után, árbevételének mintegy ötöde származott exportból. A társaság adózott eredménye 2020-ban csaknem 70 millió forintot tett ki, a megelőző évi 171 millió forint után. Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..