Fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programot indít a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara |
2022. április 13. szerda, 00:00 |
Fenntarthatósági szemléletformáló programot indít mikro-, kis- és középvállalkozásoknak a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK), a program első eleme a napokban megjelenő, e-book-ként elérhető Fenntarthatósági Kézikönyv. A budapesti programindító sajtótájékoztatón Szili Katalin, a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács alapítója és tiszteletbeli elnöke kiemelte: a kézikönyv összefoglalja azokat a kérdéseket, ahol a kis- és középvállalkozásoknak fontos szerepe lehet az erőforrások megóvásában. Különösen hasznosnak nevezte, hogy a fogalmi eligazítások mellett az online hozzáférhető kiadvány bemutatja Magyarország környezettel kapcsolatos intézményrendszerét, valamint azokat a jogszabályokat, amelyeket a gazdálkodó szervezeteknek működésük során be kell tartaniuk. Szili Katalin felhívta a figyelmet arra, hogy a szemléletformáló program indításának aktualitást ad az április 22-i Föld Napja. Mint mondta, az emberiség már jelentősen több természeti erőforrást használ fel egy év alatt, mint amennyit a bolygó fenntartható módon képes előállítani, így a következő generációk erőforrásait használja. Felidézte: az Országgyűlés 2013-ban fogadta el a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Keretstratégiát, ami új szemléletmóddal foglalkozik a fenntartható fejlődéssel. A keretstratégiához kapcsolódik az a kérdés is, hogy a gazdálkodó szervezetek, a vállalkozások a saját területükön mit tehetnek - tette hozzá. A Fenntarthatósági Kézikönyvről szólva Szili Katalin kiemelte azt a gyakorlati eligazítást, amely segítséget ad abban, hogy ezen a területen a kkv-knak milyen hatóságoktól milyen engedélyeket kell beszerezniük, és a teljes kérdéskört a globális és az európai folyamatokba helyezi. Mezősi Balázs, az MKIK Országos Vállalkozói Mentorprogram projekt szakmai vezetője a Fenntarthatósági Vállalkozói Szemléletformálás alprogram bemutatásakor elmondta: az ingyenes kézikönyv megjelenése után, májustól csoportos mentorálás, valamint e-learning tananyag is segíti a regisztráló vállalkozásokat. Kifejtette: a fenntarthatóság és a versenyképesség nem csak egymás kárára valósítható meg, a tudatos és takarékos vállalkozói szemlélet, valamint a zöld megoldás gazdaságilag racionális gyakran már rövid távon is. Elmondta, hogy az MKIK mentorprogramja 2018 óta sikerrel működik, és fontosnak tartották, hogy ebben egy alprogramot biztosítsanak a fenntarthatóságnak. Ismertetése szerint az induló alprogram a kkv-k számára lehetővé teszi, hogy megismerjék a fenntarthatóság mindennapi vállalati működésében alkalmazható gyakorlatokat, olyan vállalati szakértők és mentorok segítségével, akik ezt már napi rutinná tették. Mezősi Balázs elmondta: a részvétel a programban ingyenes, egy regisztrációval indítható, további adminisztrációt nem igényel. Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..