Menjen biztosra a marketingben! |
2010. november 09. kedd, 03:00 |
Egy régi ügyfelem mesélte még korábban, hogy ők bizony soha semmilyen energiát nem fordítottak rá, hogy megkérdezzék vevőiket, miért őket választják, mit keresnek. Évtizedek óta működő cégről lévén szó ezt akár sikeres akciónak is nézhetnénk, ha nem lenne egy apró zavaró tényező: az idők, és a vevői gondolkodás rengeteget változott menet közben, így a régi irányok már nem feltétlenül felelnek meg.
USN üzleti irányelvA „biztosan érdekelni fogja őket az az akció, hogy…” kezdetű marketing és értékesítési stratégiák halálra vannak ítélve, de legalábbis bizonytalan a kimenetelük – ami manapság nem elég egy sikeres vállalkozás stabil megalapozásához. HUM és TECHINTEhhez a következő, általuk javasolt lépés a géppel való felderítés helyett a személyes megfigyelés: amit a saját szememmel látok, abban biztos vagyok alapon. A géppel való felderítés, a technológiai intelligencia (TECHINT) helyett a humán intelligencia (HUMINT) képes ténylegesen kérdéseket feltenni, figyelni a partner reakcióját (nem csak szavait, de testbeszédét, esetleges értetlenségét, és így tovább). Ez egyben azt is jelenti, hogy amikor az üzleti életben szeretnénk egy igazán felkészült marketing tervet összeállítani, akkor elsődleges prioritás ehhez, hogy valós információkra alapozzuk döntéseinket, hogy lássuk, mit keres a piac, hol, és hogyan. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..