English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Reklám
Hatásos plakátok: amikor kézenfog a kopasz csirke Nyomtatás E-mail
2008. október 08. szerda, 18:10

Aréna Sportünnep 

Most még nem beszélnek hozzánk a plakátok... 

Egyre több a mozgó, világító közterületi hirdetés. Ez még nem is baj, az már inkább, hogy az önkormányzatokra van bízva a terület rendben tartása. A probléma a politikánál kezdődik: míg egy kampányidőszak alatt a plakátok jelentős része illegális helyen lehet, addig senkinek nem érdeke ezt a kérdést megpiszkálni. A kihelyezésen kívül a hatás is fontos, mitől hatásos például egy nagy csirke képe?


A közterület a legfiatalabb terület, amit kutatnak, ugyanakkor a legrégibb hirdetési felület, és egyben a legkevésbé elutasított is. Magyarországon több mint 51 ezer utcai hely van, ahol hirdetést lehet elhelyezni, és ezek száma, minősége egyre csak növekednii fog, állítja Hantosi Bálint, a Szonda Ipsos kutatója.



 

 


Tovább a teljes cikkhez →

 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

Bővebben...
 
Rendezzen reklámot a kreatívigazgató? Nyomtatás E-mail
2008. augusztus 13. szerda, 23:10

Rendezzen reklámot a kreatívigazgató?

 Rendező kreatívok, kreatív rendezők


Sok ügynökségi kreatív nemcsak kitalálja, hanem meg is rendezi reklámötletét. Mit kell tudnia egy kreatívnak egy film elkészítéséhez, és jó-e az ügyfélnek, ha nem hivatásos rendező dolgozik a szpotján? Rendező kreatívok, kreatív rendezők, díjnyertes cannes-i példák.

„Art directorként jó néhány olyan forgatáson vettem részt, ahol éreztem: kedvem lenne a rendező bőrébe bújni és leforgatni helyette a filmet.

Nem tagadom, időnként az is megfordult a fejemben, hogy talán én is meg tudnám ugyanolyan jól rendezni, mint az adott rendező” – mondta Varga Tibor, a Cafe Creative vezető art directora.

Egyre gyakoribb jelenség, hogy a háttérben figyelő kreatívigazgatók, art directorok egy része átveszi az irányítást és maga is rendezni kezd, hogy megmutassa, ő hogyan forgatná a filmet, hogyan vezetné a színészeket másként.

 


Tovább a teljes cikkhez → 

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Láthatatlan cigarettareklámok a fesztiválokon Nyomtatás E-mail
2008. július 28. hétfő, 21:30

Láthatatlan cigireklámok a fesztiválokon

 Majdnem minden fesztiválon

A Philip Morris két márkájával, a Marlboroval és a Multifilterrel mára gyakorlatilag az egész hazai könnyűzenei fesztiválpiac egyedüli dohánybeszállítójává és támogatójává vált. Az egyre szigorúbb reklámtörvény miatt azonban megpróbálnak úgy csinálni, mintha ott sem lennének.
     
Egyeduralkodóvá vált az idei magyar fesztiválpaletta cigaretta-kínálatában a Philip Morris (PM). A dohányóriás a Sziget Kft. fesztiváljain a Marlboro, a Deltafest rendezvényein pedig a Multifilter márkákkal jelenik meg, a cigarettaárusító bódék mellett – a Sziget Fesztiválon kívül – mindenhol saját programhelyszínnel. A Volton és a Balaton Soundon a Marlboro márkát a Red Lounge helyszín szimbolizálja, a Hegyalja-, a Balatone fesztiválon és az Efotton pedig a Café sátor idézi a Multifilter életérzést.
 

Tovább a teljes cikkhez 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Hogyan kerülhetünk ki a zaklató cégek adatbázisaiból? Nyomtatás E-mail
2008. július 01. kedd, 06:10

Tesztelje leendő munkatársát! Hogyan kerülhetünk ki a zaklató cégek adatbázisaiból?

Tiltakozzunk, ha utáljuk a kéretlen küldeményeket

Önt is gyakran idegesítik a spamek, kéretlen levelek, sms-ek és telefonhívások? Nem érti, honnan tudják a számát? Megfordult már a fejében, hogy bejelenti az Ön adatait illegálisan használó cégeket, vagy egyszerűbb kitörölni az érdektelen reklámüzeneteket? Mik a cégek és a fogyasztók lehetőségei?

A június 9-én elfogadott új reklámtörvény a DM küldemények rendszerét is szabályozza. A legfontosabb változás szigorúbb feltételekhez köti a DM megkereséseket: a levelekhez a hirdető cég ezentúl köteles ingyenes válaszborítékot is küldeni, és egy online lemondási lehetőséget is biztosítani, így könnyebben kitöröltethetjük magunkat a listákról.



Tovább a teljes cikkhez→

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Talma, a milliárdos értékű reklámarc Nyomtatás E-mail
2008. június 29. vasárnap, 18:10


Talma, a milliárdos értékű reklámarc

A legsármosabb magyar sportoló

Négymilliárd forint értékű médiamegjelenést ért el tavaly Talmácsi Gábor, és várhatóan idén sem esik vissza a róla szóló cikkek száma a versenyző menedzsere, Stefano Favaro szerint. Mindez pedig a szponzorok szempontjából is jelentős értéket ad a világbajnoknak.

A világbajnoki cím óta jelentősen megnőtt az érdeklődés iránta, mind a média, mind a támogatók részéről. Ahogy jöttek az eredmények, megállapodtunk Gáborral, hogy nem fogunk minden apró dolgot elvállalni, megnézzük, ki milyen együttműködési lehetőséget kínál, és ez alapján kötünk szerződéseket...




Tovább a teljes cikkhez

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Hogyan szerezzünk digitális reklámost? Nyomtatás E-mail
2008. június 11. szerda, 06:50

Hogyan szerezzünk digitális reklámost?

Nagyon kellene a minőségi képzés

A kommunikációs ügynökségek az elmúlt egykét évben rohamosan próbálják fejleszteni online divíziójukat, de nehezen találnak megfelelő tudással felvértezett szakembert. Komolyabb képzések még csak tervszinten léteznek, jelenleg kevés helyen tanítanak olyan összetett online kommunikációs ismereteket, amelyekkel egy végzett diák egyenesen besétálhatna egy reklám- vagy médiaügynökség online divíziójához.

„Nagyon kellene a minőségi képzés, hogy ne nulláról kezdjenek a fiatalok. Nyilván nem könnyű a megfelelő oktatókat megtalálni a magyar piacon” – mondta Somogyi Máté, a Neo Interactive online ügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

„Nem tudok olyan egyetemről vagy főiskoláról, ahol speciálisan ilyen képzés folyna, ezért ha mi keresünk szakembert, inkább a szakmai fórumokon, blogokon nézünk körül, vagy a személyes kapcsolatokat aknázzuk ki” – avatott be a részletekbe Papp Péter, a Fabrik kreatívigazgatója. A hazai felsőoktatásban a legtöbb helyen még nem alakult ki a gyakorlatban használható online képzés.

Tovább a teljes cikkhez →

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
A rossz pénz és a prostituált ügynökség Nyomtatás E-mail
2008. június 11. szerda, 06:10

Hogyan klónozzuk a tehetségeket?

Miért nem muszáj kihasználni a foci Eb-t?

Hihetnek-e cinikus kreatívok a stratégiákban? Miért nem kell mindent digitalizálni? Hogyan prostituálódik egy ügynökség?

 

Többek között erről beszélt Mike Freedman, a Publicis Consultants (PC) hálózat brit irodájának vezetője, egyben a stratégiai vezetésről milliós példányszámban eladott könyvet jegyző szakember egy Budapesten tartott nemzetközi Publicis-es szemináriumon.

Kötelező olvasmány ügynökségi vezetőknek és azoknak, akik egyszer át akarják venni a helyüket.

Tovább a teljes cikkhez →

 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Médiaegységben a reklámerő Nyomtatás E-mail
2008. május 27. kedd, 06:15
Médiaegységben a reklámerő

Megalakult a Médiaunió

Magyarországon egyedülálló média-összefogás létrejöttét jelentették be a kezdeményező – majd’ kétszáz médiumot működtető, - húsz médiavállalkozás képviselői. Az alapítók életre hívták a Médiaunió a Társadalmi Tudatformálásért elnevezésű közhasznú alapítványt. A kezdeményezéshez közel harminc további médium, kiadó, különböző médiafelületeket értékesítő illetve kutató cég csatlakozott.

A Médiaunió célja, hogy az alapító és társult tagok „médiaerejével” jelenítsen meg közérdekű, társadalmi célú reklámokat, üzeneteket, évenként egy kiemelkedő nagyságrendű országos kampány keretében és ezzel valódi mérhető tudatformálást végezzen. A Médiaunió júniustól pályázatot hirdet: a www.mediaunio.hu honlapra várják azon ötleteket, melyek közül az alapítvány kuratóriuma kiválasztja a 2009-es év kampányának témáját.

Több mint 200 médium alkotja jelenleg – alapítóként, pártoló tagként vagy médiapartnerként – az újonnan létrejövő Médiauniót. A hazai médiafronton soha nem látott összefogás ötlete – részben az Egyesült Államokban már több mint 60 éve rendkívül sikeresen működő Ad Council ideáját adoptálva - Geszti Pétertől származik. Mint elmondta, ötletével először a Szeretem Magyarország Klubot kereste fel, s a szervezet fel is karolta a kezdeményezést, ami aztán túlnőni látszott a klub lehetőségein, ezért úgy döntöttek, hogy a média hozzon létre egy, a Szeretem Magyarország Klubtól független szervezetet. „Magyarországon a társadalmi célú üzenetek javarészt ad hoc jelleggel jelennek meg.

Gyakori, hogy egy-egy civil szervezet, vagy állami szerv magában indít egy rövid idejű, valamely fontos társadalmi problémára a figyelmet ráirányító kampányt. Az általában minimális büdzséből készülő társadalmi célú kampányok hatása sajnos nehezen érzékelhető, olyan, mint amikor egy világító lövedéket lövünk a sivatagi éjszakába, egy rövidke fény után azonban újra marad a sivár sötétség.” – nyilatkozta Geszti, aki hozzátette, hogy az Unió célja, hogy szakmai összefogással, stratégiai kommunikációval, többlépcsős professzionális kampányokkal, a problémát és megoldási lehetőségeit tudatosítsa az emberekben, így valódi mérhető változásokat érjen el. A Médiaunió, egyfajta média „nagyhatalomként” fantasztikus lehetőséget fog az érintetteknek kínálni. A Médiaunió legfőbb célja tehát olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változás érnek el a magyar társadalomban, az állampolgárokat érintő problémák megoldását és a közgondolkodás megváltoztatását célozzák.

A Médiaunió egy naptári évben egy kiválasztott témára fókuszál. Az adott év üzenetét a témapályázatra beérkező ötletekből az Uniót alapító tagok által felkért kuratórium választja ki. Az öttagú kuratórium elnöke Dr Schmidt Mária, tagjai Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter. Schmidt Mária elnök elmondta „Egy deklaráltan politikamentes, példaértékű összefogásnak lehetünk tanúi, hiszen a közgondolkodást meghatározó médiumok lehetőségeikkel és felelősségükkel élve most egy közös célra fókuszálnak, ezzel hatalmas lehetőséget teremtve” A kuratórium elnökasszonya elmondta, már most júniusban várják a témapályázatokat, hiszen a 2009-es évben olyan komplex kampánnyal szeretnének elindulni, ami hosszas szakmai előkészítést igényel. Az országos tévécsatornák például nem csak reklám és PR felületeket adnak, hanem a csatornán látható sorozatok forgatókönyvében is szerepet kap a kiválasztott üzenet. A sorozatok jövő tavaszi epizódjai azonban már idén ősszel felvételre kerülnek.

Az alapítvány mellett működik az úgynevezett Médiaunió Klub, melynek a média és reklám felületek gazdái a tagjai. Ez a demokratikusan működő szervezet végzi és koordinálja a gyakorlati teendőket. A Klub operatív működéséért egy öttagú választott grémium felelős. A Médiaunió Klub vezetősége: Geszti Péter reklámszakember, az ARC közterületi kiállítás képviselője, Gerendai Károly a Sziget főszervezője, az Est Média képviselője, Borókai Gábor a Heti Válasz lapigazgató - főszerkesztője, Fischer András az origo vezérigazgatója és Pusztay András az MTV1 műsorigazgatója, aki egyben e grémium elnöke is. Mint azt az elnök elmondta a Médiaunió szervezete a kiválasztott témát szakemberek, és civil szervezetek bevonásával dolgozza fel, ezen túl koordinálja a professzionális PR-, és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját, valamint igénybe veszi médiatervező-, és vásárló ügynökségek, kutató cégek segítségét is. „Mindamellett, hogy a médiumok továbbra is szerepet vállalnak különböző, számukra fontos TCR kampányokban, előzetes egyeztetések szerint arra számítunk, hogy a szinte felbecsülhetetlen PR értéken túl mintegy 6 milliárd forint értékű direkt reklámkampányt kap a kiválasztott üzenet. Ez talán egyértelműen mutatja, hogy a Médiaunió által létrejött összefogás valóban egyedülálló jelentőségű ezen a piacon.” Pusztay külön kiemelte, hogy úgy döntöttek, a kezdeményezésükhöz nem fogadnak el sem állami, sem civil támogatásokat, a működés költségeit a tagdíjjakból fedezik, a felületeket pedig mindenki térítésmentesen bocsájtja a Médiaunió rendelkezésére. Az elnök azt is elárulta, hogy a Klub nyitva áll a csatlakozni kívánó médiumok reklámfelület tulajdonosok előtt.

A Médiaunió alapító tagjai az RTL Klub, a TV2, a Magyar Televízió, az MTV Networks, a Sláger Rádió, az ESMA, az origo, az index, a Port.hu, a METRO, az Axel Springer, a Heti Válasz, a Népszabadság, a Pannon Lapok Társasága, az Est Csoport, a Hamu és Gyémánt kiadó, azt ARC Kft, az Europlakát, a Helyi Rádiók Országos Egyesülete és a Campus Média. A Ringier és a Klub Rádió pártoló tagként csatlakozott az alapítók köréhez.

A Médiaunió médiatámogatója jelenleg a Danubius Rádió, a győri Revita TV, a Professional Publishing Hungary Kft. valamint a Zalaegerszeg TV és az Unió partnerei közt tudhatjuk a Mediaedge:cia média kommunikációs ügynökséget, a Berg Médiát, a Média Insight-ot, a Szonda Ipsos Média-, Vélemény-, és Piackutató Intézetet valamint a Magyar Reklámszövetséget.

A tagság nyitott és folyamatosan bővül.

Forrás: Lépéselőny

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Olcsó eszköz a szex - de hatásos Nyomtatás E-mail
2008. május 06. kedd, 06:30

Olcsó eszköz a szex - de hatásos

Szex, kisbaba, kiskutya


A "Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róla!" elv sok mindenre igaz lehet. Mi több, a reklámozás kezdetekor még a hirdetésekre is érvényes volt, most már azonban kínos, ha csak ennyi jellemez egy reklámot.

A szex, kisbaba, kiskutya tematika önmagában nem ment meg egy rossz ötletet, kétélű fegyver mind. Bár olykor valóban nagyot tud szólni, de ehhez meg kellene tanulni értelmesen alkalmazni.

"A jó ízlés, drágám, nevetséges, a botrány, a botrány egészséges" - hallhattuk az AE  Bizottságtól az örökérvényű bölcseletet.

A reklámozás kivételt képez ez alól, ugyanis ott nem árt a jó ízlés, a botrány önmagában pedig kevés. Azonban a jó ízléssel párosított botrány a legideálisabb.

Tovább a teljes cikkre

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Reklámpiac - friss hús Nyomtatás E-mail
2008. április 26. szombat, 10:45

Financial Times

Állandó emberhiány


A bátortalan hazai reklámfilmeket a fiatal rendezők friss ötletei is kihúzhatnák a tespedtségből, de játékfilmes ismertség nélkül nehéz elérni, hogy a hirdetők megbízzanak a fiatalokban.

Négy évvel ezelőtt a Kreatív készített egy összeállítást az akkori új generációról. Akkor a rendező Nyitrai Mártont, Herbai Máté feltörekvő operatőrt és Shrank Doma zeneszerzőt ajánlották a szakma figyelmébe a megkérdezett, már befutott reklámosok. Most újra megkértünk néhány, a szakmában jártas rendezőt, így például Pálfi Györgyöt és Vranik Rolandot, hogy ajánljanak új tehetségeket, akik az elmúlt öt-hat évben, vagyis őket követően tűntek fel.

Senkit nem tudtak megnevezni. „Még talán nem telt el annyi idő, hogy jöjjön egy új generáció” – mondta ezzel kapcsolatban Pálfi.


Tovább a teljes cikkre



Bővebben...
 
Hol és hogyan hirdessünk 2008-ban? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kattintás alapú hirdetési piac

ImageMi jellemzi a magyar keresőmarketinget?

Állandóan, de keveset vagy ritkán, de sokat hirdessünk? Egyebek között erre a kérdésre próbáltak választ adni az Etarget szolgáltató célzott online reklám témában rendezett háttérbeszélgetésén, ahol az is kiderült, hogy miért szeretik annyira a kkv-k ezt a hirdetési formát.

Tovább a teljes cikkhez→
 

Bővebben...
 
Hirdetési újítás! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Átalakíthatja az online reklámipart a Google újítása

Hirdetések és videók

ImageÚjszerű online videoreklámozási módszert dolgozott ki a Google internetes cég, melyet először a népszerű videómegosztó portálon, a YouTube-on alkalmaznak majd.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
A piaci rés marketing stratégiája Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA nagy üzlet a kis résben rejlik

Mi az a niche marketing?

Ha megkérdezne egy átlagos marketingest vagy médiatervezőt, hogy mi okozza számára manapság a legnagyobb fejtörést, akkor bizonyára azt válaszolná, hogy a média felaprózottsága. A széles sáv rohamos terjedésével, a hagyományos csatornák, mint a tv és az újság fokozatosan leépülnek. A hirdetők a hagyományos csatornákon érdemi eredményeket már csak úgy érnek el, ha egy halom pénzt elköltenek.

Bővebben...
 
A nagy számok törvénye Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan lehet több ügyfele?

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

 

Általános iskola 1. osztályában már túlesünk a kétjegyű számok ismeretének elsajátításán.Egy kisgyerek, amikor megtanulja tízig a számsort elképzelhetetlenül nagynak találja, a százas és ezres nagyságrendet, és hihetetlenül soknak tartja a milliós, hat számjegyű számokat.Egy cégvezető azonban, amikor stratégiát készít mindig nagyban gondolkozik. Milliókban, milliárdokban. Jó esetben ebből sok meg is valósul.

 

Bővebben...
 
Tegyen azért, hogy ügyfelei legyenek! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Segíts magadon, Isten is megsegít!

Összefüggés a kiáramlás és beáramlás között

Amikor cégünk megnyitja kapuit, vagy reggel elfordítjuk a Nyitva táblát csak özönlenek be a vevők, akik mind Önnél szeretnék elkölteni a pénzüket? Ez egy nagyon szerencsés helyzet lenne. Mi van akkor, ha a nyitási akciók, az újdonság ereje már lecsengett? Jó esetben a kérdés, hogyan tartsuk meg a magas vásárlói kört, rosszabb esetben hogyan érjük el egyáltalán, hogy a nagy számú ügyfélkörről beszélhessünk.

Bővebben...
 
A cég ismertté tétele Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Lenni vagy nem lenni! – tenni vagy nem tenni a létért

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

A KKV-k életében a túlélés, a napi gondok, a gazdasági változások, a piac elvárásai, a megjelenő új konkurencia mind keresztbe tudják húzni a cég számításait, ezért fel kell, hogy legyen készülve tartalékokban, tervezésben a váratlan helyzetekre. A túlélés ezért létkérdés.

Bővebben...
 
Közösségi oldalak hirdetési potenciálja Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Van még erő az Iwiw-szerű oldalakban

A Microsoft befektetett a Facebookba

ImageMég mindig inkább viszik, mint hozzák a pénzt a közösségépítő oldalak, de szakemberek arra számítanak, hogy hamarosan megfordul ez a folyamat. Elemzők ezért - a kétkedő hangok ellenére - sem látják az újabb "dotkomlufi" jelének a Microsoft Facebook befektetését, amikor 15 milliárd dollárra értékelték az oldalt. Korábban a kisebb, specifikus szájtok voltak népszerűek a hirdetők körében, most a nagyobb oldalaké a pálya.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
A kulcsszavak szerepe és jövője Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A Google-találatokra hajtanak a jövő marketingesei

Beszámoló a Keresőmarketing Napról

ImageBár az internetes közösségi oldalak és szolgáltatások a keresési szokásokat is megváltoztatják, a keresőmarketing célja ugyanaz marad: minél jobb helyen és minél többször megjelenni, ha valaki az üzletünket is érintő témára vadászik a neten. Bár a fizetett hivatkozásokat kevesebben olvassák a Google találatai között, a különböző weblapokba illesztett, kattintásalapú rövid szöveges hirdetések itthon is óriási fejlődés előtt állnak. A keresőmarketing így egyre inkább szolgáltatássá alakul át, derült ki egy szakmai konferencián.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Csökkenthető a hirdetések kockázata Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A marketing megtérülésének mértéke előrejelezhető?

Új angolszász módszer a magyar piacon

ImageNem kell többé kockázatot vállalniuk a marketinges szakembereknek, egy új módszerrel ugyanis jelentősen csökkenthető az üzleti kockázat – legalábbis a modellt alkalmazó Mc MediaCompany szerint. A szolgáltatás újdonsága az, hogy a cégeknek attól függően kell fizetniük, mennyire eredményesen valósíthatók meg a médiaügynökség marketinges javaslatai.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
A tudatosan hirdetett webreklámról Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hol helyezze el hirdetését?

Építsen a tudat alatti felismerésre!

ImageMegfigyelte már amikor egy ismerős városban sétál az utcán, hogy az egyik dolog felkelti a figyelmét, a másik pedig nem? Észrevette már, hogy amikor utasként utazik egy kocsiban sokkal több dolgot vesz észre, mint amikor Ön a sofőr? Engedje meg, hogy megosszak Önnel egy titkot: minden információt látunk és hallunk – és egyéb érzékszerveinkkel is tapasztalunk – függetlenül attól, hogy felismerjük-e azt végül vagy sem.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>

3. oldal / 4

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Beckground Kft.
Beck György

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szegmens 2001 Építész Kft.
Szegedi László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bayer-Center Építőipari Kft... Bayer-Center Építőipari Kft.
Nagy Judit

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
B-Side Kft
Gaál Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.