English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Vezetői túlélőcsomag
A következő nagy dobás (III. rész) Nyomtatás E-mail
2009. július 23. csütörtök, 03:00

A cikksorozat harmadik és egyben befejező részének témája az, hogy hogyan is tegyük termékünket átlag felettivé, hogyan emeljük ki a tömegből és érjük el azt, hogy a vásárlók minket válasszanak.

 

Read More

07_23_veztulÚgy gondolom, hogy mindenki számára nyilvánvaló, hogy egy termék vagy szolgáltatás sikere nem csak a minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan pozicionáljuk a piacon.

Ennek megfelelően, ha már megvalósítottuk ötletünket és megtaláltuk a megfelelő piacot, nincs más feladatunk, mint megnyerni magunknak a vásárlókat!
Első tanácsom, hogy a megfelelő marketing stratégiát csak azután kezdjük kidolgozni, miután már elkezdődött az értékesítés. Sokan követik el azt a hibát, hogy magas reklámköltséggel hirdetik a terméküket, még mielőtt elkezdenék valóban forgalmazni. A lényeg pontosan az, hogy bizonyos számú vásárló után fel tudjuk mérni, hogy kiknek is adunk el, és az ő számukra befogadható hirdetéseket készítsünk. Ehhez pedig elengedhetetlen a felmérések készítése!

Fontos, hogy leendő vásárlóink higgyék és érezzék, hogy amit mi nyújtunk nekik, az nem csupán egy szolgáltatás vagy árucikk, hanem olyan valami, amely plusz dolgot ad az életükhöz. Mindenkinek megvan az a pont az életében, amelyen keresztül megfogható, ezért próbáljuk meg kitapasztalni ezeket. Ennek legjobb módja a cikk előző részében említett adatgyűjtés, melynek során vásárlóinktól információkat kérünk, melyeket később felhasználhatunk az értékesítés során.

Ha tisztán látjuk már, hogy kiknek készítjük a hirdetést, milyen témában és milyen csatornán keresztül szeretnénk ezt közvetíteni, akkor már csak egy feladtunk van hátra: olyan üzenetet megfogalmazni, amely egyszerre hatékony, érthető és nem zavaró.
Mindenki találkozott már olyan reklámokkal, amelyek egyszerűen zavaróak, vagy nehezen érthetőek, és általában ez a hatékonyságukon is meglátszik, tehát törekedjünk arra, hogy a mi hirdetésünk ne ebbe a kategóriába tartozzon. Ne feledjük, hogy itt nem arról van szó, hogy a vásárlónak hosszasan előadjuk, hogy milyen jó és miért jó a termékünk, hanem arról, hogy vásárolja meg! Itt a kevesebb információ többet érhet, gyakran már egy hangzatos mondat vagy szlogen elegendő, hogy kívánatossá tegye azt, amit el szeretnénk adni.

Összefoglalva tehát, ha van egy jó ötletünk és megvalósítható is, ne habozzunk tenni érte, még ha néha nehéz is! Alkossunk, mérjük fel a vásárlóerőt, építsük ki vevőkörünket, és hirdessünk céltudatosan. Ha ezeket a komponenseket össze tudjuk hangolni, biztosak lehetünk benne, hogy a mi termékünk lesz a következő nagy dobás!

Fordította: Szilvási László

Forrás:

Ügyfélgyár

www.ugyfelgyar.hu

Bővebben...
 
Merre tovább, OTP? Nyomtatás E-mail
2009. július 23. csütörtök, 03:00

Gyökeresen megváltozott a múlt héten a hangulat a világ részvénypiacain, újra élet költözött a tőzsdékre, a blue chipek is kedvező képet festenek. Az OTP-részvénynek a 3700 és 3800 forintos csúcspontok jelentenek megállót, de addig komolyabb ellenállás már nem látható. Technikai elemzés.

Read More

07_23_napi2Egy hét alatt ledolgozták a vezető piacok az elmúlt másfél hónap negatív korrekciójának nagy részét, és a június elején beállított éves csúcsokra erősödtek vissza. A BUX index ebben élen járt, a múlt hét óta 15 százalékot izmosodott. Közel van már a megállást jelentő júniusi lokális maximum, bármikor benne lehet a pakliban, hogy ismét indul egy negatív korrekció.

A BUX június 10-én került csökkenő pályára, az egy hónapos lejtmenet során több alacsonyabb csúcspont és mélypont is kialakult. Fontos támaszok estek el, például az emelkedő trendvonal is sérült. A 14 500 pontos támasz törésével nagy űr tátongott, 13 000 pontig már nem volt újabb megálló. A piac azonban megmenekült a további zuhanástól, az utolsó pillanatban rántották vissza az árfolyamot, és látványos rally bontakozott ki a nyári uborkaszezon ellenére is.

Napokon belül elérte a 16 000 pontos ellenállást, amelyet a hét elején sikerült áttörnie, és jelenleg tovább hasít felfelé a 16 650 pontos csúcs felé. A nyolc hónapos maximum erős ellenállást jelent, áttörése előtt nagy valószínűséggel kialakulhat egy negatív korrekció. A BUX erejét jelzi, hogy egy hét alatt három rést is hagyott maga mögött, ami erős vételi nyomásra utal. Nem árt azonban óvatosnak lenni, az index előtt tornyosuló ellenállá­sok megállíthatják az emelkedést, nem valószínű, hogy a szinteket elsőre áttöri a piac.

A blue chipek is pozitív képet festenek, látványos emelkedést produkáltak az elmúlt héten. Július elején esett el a 3300 forintos támasz az OTP-nél, és pár nap alatt 3000 forintig zuhant az árfolyam. Itt húzódik a 200 napos mozgóátlag, amely megállította és egyben megfordította a papírt. Három nap alatt 3500 forintig emelkedett, és pár nap szusszanás után tegnap folytatta az útját felfelé. Megállót a 3700 és 3800 forintos csúcspontok jelentenek, addig komolyabb ellenállás már nem látható. Az ellenállások közeledtével érdemes a korrekcióra készülni.

A pozitív piaci hangulatból a Richter is bőven kivette a részét, a blue chipek közül ez teljesít a legjobban. A múlt héten áttörte a korábbi lokális csúcspontot, és közel másfél éves csúcsra érkezett. A Richter piacán március eleje óta tart az emelkedő trend, a mozgást nem szakította meg hónapokig tartó gyengülés, mint a Mol és az OTP esetében. Áttörte a
35 000 forintnál húzódó ellenállást és napokon belül 37 000 forintig emelkedett. Rövid távon túladott az árfolyam, a további emelkedés előtt visszatesztelheti a 35 000 forintos támaszt.

A Mol grafikonján is látható, hogy nagyot fordult a hangulat a világ részvénypiacain. Lendületes erősödésbe kezdett az olajpapír, miután megérintette a 200 napos mozgóátlagot. Egy hétig oldalazott az átlagon, mialatt a borús technikai kép további gyengülést jelzett. Az irány azonban hirtelen megfordult, és egyik napról a másikra elszállt a rosszkedv. Pár nap alatt elérte a 12 900 forintos ellenállást, ahol rövid időre megpihent, majd a hét elején ismét erősödni kezdett. A 12 900 forintos szintet áttörte, a következő ellenállás
13 900 forintnál található. Az emelkedés folytatódhat, de egy rövid megállóra készülni kell, hét napja emelkedik pihenés nélkül az árfolyam. Támasz 12 900 forintnál található.

Az MACD is erős emelkedő trendet jelez, ráadásul hétfőn lépte át felfelé a nulla vonalat, amely az aktuális trendet erősíti. Egyetlen negatívum, ami óvatosságra int, hogy az emelkedésben csökken a forgalom.

Forrás:
Napi Gazdaság Online

www.napi.hu

Bővebben...
 
A következő nagy dobás (II. rész) Nyomtatás E-mail
2009. július 22. szerda, 03:00

 

Cikksorozatunk második részében elsősorban magukkal a vásárlókkal kapcsolatos tudnivalókról lesz szó, hogy hogyan is kelthetjük fel érdeklődésüket, miképpen tudjuk rávenni őket arra, hogy megvásárolják a termékeket, illetve meggyőződjenek róla, hogy nekik szükségük van az adott árucikkre/szolgáltatásra.

Bővebben...
 
Az FVM felhívása a 2010. évi Magyar Agrárgazdasági Minőség Díj elnyerésére Nyomtatás E-mail
2009. július 21. kedd, 03:00

A pályázat célja

A 103/2005. (XI. 4.) FVM rendelet alapján meghirdetésre kerülő pályázat célja azon hazai agrárgazdasági szervezetek országos szintű elismerése és díjazása, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a minőségi munkavégzésnek, az egyenletesen jó minőségű termékek előállításának illetve szolgáltatás nyújtásának.


Bővebben...
 
A következő nagy dobás (I. rész) Nyomtatás E-mail
2009. július 21. kedd, 03:00

A most következő cikk egy amerikai szakértő tollából származik, aki a FileMaker szoftver fejlesztői csapatának oszlopos tagja, már jó egy évtizede.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 Következő > Utolsó >>

105. oldal / 137

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Derula Gyárto és Kereskedelm... Derula Gyárto és Kereskedelmi Kft
Kólya Erika

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hajdúszoboszlói Rt.
Mészáros Sándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Multiker Takarmánygyártó é... Multiker Takarmánygyártó és Kereskedelmi Korlátolt Felelõsségû Társaság
Nagy János

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Illyés Autóház Kft.
Drazsdikné Illyés Ma

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.