English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Sorra nyitja üzleteit hazánkban a Coffeeheaven Nyomtatás E-mail
2009. október 07. szerda, 03:00



A napokban nyílt meg az Astoriánál a Coffeeheaven negyedik kávézója. A nemzetközi lánc a közeljövőben Budán is megjelenik - írja a Világgazdaság.


Bővebben...
 
Ásványvíz ölebeknek Nyomtatás E-mail
2009. október 06. kedd, 03:00



Az ölebeknek gyárt vizet egy ausztrál palackozó. Az elsőre kicsit hibbantnak tűnő ötletben azért van némi üzleti távlat. Nem is kicsi.


Bővebben...
 
Csiribiri Nyomtatás E-mail
2009. október 06. kedd, 03:00

Rózsa János vadonatúj filmkoncertje


Rendhagyó film készült a gyerekek és a felnottek nagy kedvencével, Halász Judittal. Tizennyolc megjelent lemez után eloször egész estés filmkoncertet forgattak a színmuvésznővel, zenésztársaival és a közönséggel. Rózsa János alkotása - a rajzfilmbetétekkel színesített „Csiribiri” címu film -, 2009. október 8-ától látható a mozikban.

Bővebben...
 
Arccal a vevőszerzés és megtartás felé Nyomtatás E-mail
2009. október 05. hétfő, 03:00

A marketingesek legfontosabb feladata 2010-ben a vevők megszerzése és megtartása lesz, melynek eléréséhez a legtöbben a virtuális közösségekhez fognak fordulni.

Bővebben...
 
SEO és szociális média: a nyerő kombináció Nyomtatás E-mail
2009. október 02. péntek, 03:00

A gazdasági válságban a marketingesek legfőbb feladata a lehető legtöbb fogyasztó elérése a lehető legkevesebb forrást felhasználva. Sokan fordulnak a kereső-optimalizáláshoz (SEO), amely hatékony módszer a linkek forgalmának emelésére, illetve a konverziós ráta és a bevételek növelésére is. Összegyűjtöttünk néhány hasznos tapasztalatot, tanácsot a SEO-val kapcsolatban azoknak, akik foglalkoznak a gondolattal, hogy igénybe vegyék a technológiát.

Bővebben...
 
Tényleg fedi az igazságot a kézbesítési ráta? Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 29. kedd, 03:00

Az e-mail marketingesek már megszokták, hogy a regisztrált kézbesítési ráta 95% körül mozog. A Return Path felmérési adatai azonban azt jelzik, sok cég nincs tisztában vele, hogy ez csupán a levelezési szerver által nem visszadobott üzenetek arányát jelzi. A valóságban 5%-nál jóval több e-mail nem ér célba.

Bővebben...
 
Csatát nyert a Google a márkanévháborúban Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 24. csütörtök, 03:00



A Google-nak joga van ahhoz, hogy kulcsszóként értékesítsen márkaneveket azoknak a vállalatoknak, amelyek egy kattintással saját oldalaikra akarják vezetni az ezekre kereső internezetőket - mondta Luis Miguel Poiares Pessoa Maduro, az Európai Bíróság főtanácsadója.

Bővebben...
 
Új, magyar fejlesztésű marketingeszköz a boltokban Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 24. csütörtök, 03:00

Világszerte újdonságnak számító indoor marketingeszközt fejlesztett és állított üzembe a Laurel Számítástechnikai Kft. Elsőként a CBA üzletláncnál bevezetett, de az idei Borfesztiválon is számottevő hazai és nemzetközi érdeklődést kiváltó borászati, gasztronómiai információkat nyújtó célszámítógép segít a fogyasztónak kiválasztani a kívánt bort. A vásárlók kereshetnek ár, termőterület, pincészet, vagy akár ízvilág alapján, esetleg kérhetnek ajánlatot az esti vacsorához, de a rendszer egy adott borhoz is kínál receptet a borászok által összeállított  alapján.

Bővebben...
 
A Coca-Colát nem lehet legyűrni márkaértékben Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 23. szerda, 03:00

Első helyen tartja magát az üditőmogul, az első tízben csak helycsere történt a legértékesebb márkák rangsorában. A pénzügyi szektor brandjei viszont nagyot buktak az Interbrand listája szerint, csakúgy, mint az autó-motor gyártók.

Bővebben...
 
Mennyire bízunk a piackutatókban? Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 22. kedd, 03:00

A kelet-európai és a nyugati társadalmak másként ítélik meg a piackutatókat: előbbiek bíznak bennük, míg a fejlett országokban inkább hiteltelennek tartják őket a cinizmusuk és a kutatások kereskedelminek tartott jellege miatt – derül ki egy elemzésből.

Bővebben...
 
2009 a kreativitás éve – Mutasd meg ki vagy! Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 21. hétfő, 03:00

2009-et az Európai Unió a Kreativitás Évének kiáltotta ki. Ehhez kapcsolódva több, stílussal foglalkozó internetes blog a Mazda Motor Hungary-vel közösen virtuális közösségteremtési kampányt kezdeményezett, melynek keretében a városlakók stílusát boncolgatják, hiszen a stílus kéz a kézben járnak. A kreativitás évében valóban itt az idõ, hogy tükörbe nézzünk: vajon elég kreatívak vagyunk-e a saját stílusunkat illetõen? Mit kommunikálnak rólunk a ruháink, a hajviseletünk vagy a személyes tárgyaink? Belegondolunk-e nap mint nap, hogy a legtöbb ember személyes kapcsolat híján pusztán a külsõ stílusunk alapján itél meg bennünket? Erre hívja fel a figyelmet az a kampány, mely - egy a designra sokat adó autóscég támogatásával - stílussal és tárgykultúrával foglalkozó internetes blogokat gyűjt össze és hirdeti azok munkásságát.

Bővebben...
 
Különdíjas mézesüveg Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 18. péntek, 03:00

A Hungaropack 2009 csomagolási versenyen az O-I Orosházi Üveggyár mézesüvege kapja a Földművelődési és Vidékfejlesztési Minisztérium különdíját.

Bővebben...
 
Drágul a kávé, de még így is szeretjük Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 17. csütörtök, 03:00

A kávé kiskereskedelmi forgalma értékben 5 százalékkal emelkedett 2008 augusztus-2009 júliusban, az elõzõ hasonló idõszakhoz képest, és ezzel meghaladja az évi 50 milliárd forintot. Mennyiségben az értékesítés stabilan mintegy 26 ezer tonna. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállat.

Bővebben...
 
Hogy néz ki Budapest a fejünkben? Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 16. szerda, 03:00

A Budapestről madártávlatból ábrázolt térképeket készítő kérdezettek a város jellemző formáját rajzolják meg elsőként, vagyis egyfajta határvonallal kerítik körül, s csak ez után húzzák bele a Dunát, amely szinte kivétel nélkül nem „folyik" túl a főváros határain, mintegy csak azon belül „létezik", mintha nem a város települt volna a folyó partjaira, hanem éppen fordítva. Egyéni és kollektív kötődés is észlelhető a Budai Várhoz, a Gellért-hegyhez, a Margitszigethez, a Parlamenthez, a Városligethez, a Lánchídhoz és a Dunához.

Bővebben...
 
Mennyi időt töltünk a reklámokkal? Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 15. kedd, 03:00

A marketingesek már megszokták az alacsony átklikkelési arányokat – de tudják azt is, hogy nem csupán a klikkelésben fejeződik ki a felhasználók érdeklődése.

Bővebben...
 
Továbbra is piacvezetõ az Univer majonéz Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 14. hétfő, 03:00

Az ételízesítõk piacán is egyre kiélezettebb a háború, de a 100%-ban magyar tulajdonú Univer - amely, 1975-ben Magyarországon elõször hozott forgalomba konyhakész majonézt - jelenleg 43, 7%*-os értékbeli piacrészesedéssel továbbra is az elsõ helyen áll. A mai napon a vállalat Majonéz Akadémia címmel a tavasszal átadott új üzemegysége mellett tart nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt.

Bővebben...
 
Válasz? Azonnal! Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 11. péntek, 03:00

A mobilszolgáltatók egyre nagyobb nyomás alatt állnak, hogy kiszolgálják a mai fogyasztó folyamatosan és gyorsan változó igényeit, méghozzá valós időben. Úgy tűnik, a real-time szolgáltatások terén a fejlődő piacok előrébb járnak a nyugatiaknál.

Bővebben...
 
A közösségi média reklámok nem kötik le a fogyasztókat Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 10. csütörtök, 03:00

Egy friss kutatás szerint a legnépszerűbb közösségi hálókon elhelyezett reklámok kevésbé hatékonyak, mint a direkt marketing eszközök.

Bővebben...
 
Szórakoztató kutatást vezet be a Conness Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 09. szerda, 03:00

A Conness elindította a Prizma kutatási-panel családot. A paneltagoknak szórakoztató tartalmat kínálnak, az első kutatás a kommunikációs szakma boldogság-indexe lesz.

Bővebben...
 
Bizakodunk, de még nem vagyunk optimisták Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 08. kedd, 03:00

Augusztusban is magasabb a Fogyasztói Bizalmi Index, mint az év elsõ felében, de még mindig elmarad attól, amit optimistának nevezhetnénk. Legkedvezõbb a havi nettó 100 ezer forintnál többet keresõk indexe.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>

15. oldal / 22

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Selmeci és Társa Bt.
Selmeci Marcell

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
SZ és Z Bt.
Szepesi Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Ornament 2000 Épitőipari Kft... Ornament 2000 Épitőipari Kft.
Bejci Béla

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Xomox Magyarország Kft.
Takács Adrienn

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.