Sorra nyitja üzleteit hazánkban a Coffeeheaven |
|
|
2009. október 07. szerda, 03:00 |
A napokban nyílt meg az Astoriánál a Coffeeheaven negyedik kávézója. A nemzetközi lánc a közeljövőben Budán is megjelenik - írja a Világgazdaság.
|
Bővebben...
|
Ásványvíz ölebeknek |
|
|
2009. október 06. kedd, 03:00 |
Az ölebeknek gyárt vizet egy ausztrál palackozó. Az elsőre kicsit hibbantnak tűnő ötletben azért van némi üzleti távlat. Nem is kicsi.
|
Bővebben...
|
Csiribiri |
|
|
2009. október 06. kedd, 03:00 |
Rózsa János vadonatúj filmkoncertje
Rendhagyó film készült a gyerekek és a felnottek nagy kedvencével, Halász Judittal. Tizennyolc megjelent lemez után eloször egész estés filmkoncertet forgattak a színmuvésznővel, zenésztársaival és a közönséggel. Rózsa János alkotása - a rajzfilmbetétekkel színesített „Csiribiri” címu film -, 2009. október 8-ától látható a mozikban.
|
Bővebben...
|
Arccal a vevőszerzés és megtartás felé |
|
|
2009. október 05. hétfő, 03:00 |
A marketingesek legfontosabb feladata 2010-ben a vevők megszerzése és megtartása lesz, melynek eléréséhez a legtöbben a virtuális közösségekhez fognak fordulni.
|
Bővebben...
|
SEO és szociális média: a nyerő kombináció |
|
|
2009. október 02. péntek, 03:00 |
A gazdasági válságban a marketingesek legfőbb feladata a lehető legtöbb fogyasztó elérése a lehető legkevesebb forrást felhasználva. Sokan fordulnak a kereső-optimalizáláshoz (SEO), amely hatékony módszer a linkek forgalmának emelésére, illetve a konverziós ráta és a bevételek növelésére is. Összegyűjtöttünk néhány hasznos tapasztalatot, tanácsot a SEO-val kapcsolatban azoknak, akik foglalkoznak a gondolattal, hogy igénybe vegyék a technológiát.
|
Bővebben...
|
Tényleg fedi az igazságot a kézbesítési ráta? |
|
|
2009. szeptember 29. kedd, 03:00 |
Az e-mail marketingesek már megszokták, hogy a regisztrált kézbesítési ráta 95% körül mozog. A Return Path felmérési adatai azonban azt jelzik, sok cég nincs tisztában vele, hogy ez csupán a levelezési szerver által nem visszadobott üzenetek arányát jelzi. A valóságban 5%-nál jóval több e-mail nem ér célba.
|
Bővebben...
|
Csatát nyert a Google a márkanévháborúban |
|
|
2009. szeptember 24. csütörtök, 03:00 |
A Google-nak joga van ahhoz, hogy kulcsszóként értékesítsen márkaneveket azoknak a vállalatoknak, amelyek egy kattintással saját oldalaikra akarják vezetni az ezekre kereső internezetőket - mondta Luis Miguel Poiares Pessoa Maduro, az Európai Bíróság főtanácsadója.
|
Bővebben...
|
Új, magyar fejlesztésű marketingeszköz a boltokban |
|
|
2009. szeptember 24. csütörtök, 03:00 |
Világszerte újdonságnak számító indoor marketingeszközt fejlesztett és állított üzembe a Laurel Számítástechnikai Kft. Elsőként a CBA üzletláncnál bevezetett, de az idei Borfesztiválon is számottevő hazai és nemzetközi érdeklődést kiváltó borászati, gasztronómiai információkat nyújtó célszámítógép segít a fogyasztónak kiválasztani a kívánt bort. A vásárlók kereshetnek ár, termőterület, pincészet, vagy akár ízvilág alapján, esetleg kérhetnek ajánlatot az esti vacsorához, de a rendszer egy adott borhoz is kínál receptet a borászok által összeállított alapján.
|
Bővebben...
|
A Coca-Colát nem lehet legyűrni márkaértékben |
|
|
2009. szeptember 23. szerda, 03:00 |
Első helyen tartja magát az üditőmogul, az első tízben csak helycsere történt a legértékesebb márkák rangsorában. A pénzügyi szektor brandjei viszont nagyot buktak az Interbrand listája szerint, csakúgy, mint az autó-motor gyártók.
|
Bővebben...
|
Mennyire bízunk a piackutatókban? |
|
|
2009. szeptember 22. kedd, 03:00 |
A kelet-európai és a nyugati társadalmak másként ítélik meg a piackutatókat: előbbiek bíznak bennük, míg a fejlett országokban inkább hiteltelennek tartják őket a cinizmusuk és a kutatások kereskedelminek tartott jellege miatt – derül ki egy elemzésből.
|
Bővebben...
|
|
2009 a kreativitás éve – Mutasd meg ki vagy! |
|
|
2009. szeptember 21. hétfő, 03:00 |
2009-et az Európai Unió a Kreativitás Évének kiáltotta ki. Ehhez kapcsolódva több, stílussal foglalkozó internetes blog a Mazda Motor Hungary-vel közösen virtuális közösségteremtési kampányt kezdeményezett, melynek keretében a városlakók stílusát boncolgatják, hiszen a stílus kéz a kézben járnak. A kreativitás évében valóban itt az idõ, hogy tükörbe nézzünk: vajon elég kreatívak vagyunk-e a saját stílusunkat illetõen? Mit kommunikálnak rólunk a ruháink, a hajviseletünk vagy a személyes tárgyaink? Belegondolunk-e nap mint nap, hogy a legtöbb ember személyes kapcsolat híján pusztán a külsõ stílusunk alapján itél meg bennünket? Erre hívja fel a figyelmet az a kampány, mely - egy a designra sokat adó autóscég támogatásával - stílussal és tárgykultúrával foglalkozó internetes blogokat gyűjt össze és hirdeti azok munkásságát.
|
Bővebben...
|
Különdíjas mézesüveg |
|
|
2009. szeptember 18. péntek, 03:00 |
A Hungaropack 2009 csomagolási versenyen az O-I Orosházi Üveggyár mézesüvege kapja a Földművelődési és Vidékfejlesztési Minisztérium különdíját.
|
Bővebben...
|
Drágul a kávé, de még így is szeretjük |
|
|
2009. szeptember 17. csütörtök, 03:00 |
A kávé kiskereskedelmi forgalma értékben 5 százalékkal emelkedett 2008 augusztus-2009 júliusban, az elõzõ hasonló idõszakhoz képest, és ezzel meghaladja az évi 50 milliárd forintot. Mennyiségben az értékesítés stabilan mintegy 26 ezer tonna. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállat.
|
Bővebben...
|
Hogy néz ki Budapest a fejünkben? |
|
|
2009. szeptember 16. szerda, 03:00 |
A Budapestről madártávlatból ábrázolt térképeket készítő kérdezettek a város jellemző formáját rajzolják meg elsőként, vagyis egyfajta határvonallal kerítik körül, s csak ez után húzzák bele a Dunát, amely szinte kivétel nélkül nem „folyik" túl a főváros határain, mintegy csak azon belül „létezik", mintha nem a város települt volna a folyó partjaira, hanem éppen fordítva. Egyéni és kollektív kötődés is észlelhető a Budai Várhoz, a Gellért-hegyhez, a Margitszigethez, a Parlamenthez, a Városligethez, a Lánchídhoz és a Dunához.
|
Bővebben...
|
Mennyi időt töltünk a reklámokkal? |
|
|
2009. szeptember 15. kedd, 03:00 |
A marketingesek már megszokták az alacsony átklikkelési arányokat – de tudják azt is, hogy nem csupán a klikkelésben fejeződik ki a felhasználók érdeklődése.
|
Bővebben...
|
Továbbra is piacvezetõ az Univer majonéz |
|
|
2009. szeptember 14. hétfő, 03:00 |
Az ételízesítõk piacán is egyre kiélezettebb a háború, de a 100%-ban magyar tulajdonú Univer - amely, 1975-ben Magyarországon elõször hozott forgalomba konyhakész majonézt - jelenleg 43, 7%*-os értékbeli piacrészesedéssel továbbra is az elsõ helyen áll. A mai napon a vállalat Majonéz Akadémia címmel a tavasszal átadott új üzemegysége mellett tart nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt.
|
Bővebben...
|
Válasz? Azonnal! |
|
|
2009. szeptember 11. péntek, 03:00 |
A mobilszolgáltatók egyre nagyobb nyomás alatt állnak, hogy kiszolgálják a mai fogyasztó folyamatosan és gyorsan változó igényeit, méghozzá valós időben. Úgy tűnik, a real-time szolgáltatások terén a fejlődő piacok előrébb járnak a nyugatiaknál.
|
Bővebben...
|
A közösségi média reklámok nem kötik le a fogyasztókat |
|
|
2009. szeptember 10. csütörtök, 03:00 |
Egy friss kutatás szerint a legnépszerűbb közösségi hálókon elhelyezett reklámok kevésbé hatékonyak, mint a direkt marketing eszközök.
|
Bővebben...
|
Szórakoztató kutatást vezet be a Conness |
|
|
2009. szeptember 09. szerda, 03:00 |
A Conness elindította a Prizma kutatási-panel családot. A paneltagoknak szórakoztató tartalmat kínálnak, az első kutatás a kommunikációs szakma boldogság-indexe lesz.
|
Bővebben...
|
Bizakodunk, de még nem vagyunk optimisták |
|
|
2009. szeptember 08. kedd, 03:00 |
Augusztusban is magasabb a Fogyasztói Bizalmi Index, mint az év elsõ felében, de még mindig elmarad attól, amit optimistának nevezhetnénk. Legkedvezõbb a havi nettó 100 ezer forintnál többet keresõk indexe.
|
Bővebben...
|
|